Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Łuków: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 87605 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie , ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia: Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj. 6,4 m3. Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj. 2l. Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj.5l. Dostawa tlenu medycznego w butli aluminiowej 5l. Dostawa tlenu medycznego w butli aluminiowej 2l. Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii w butlach 7,5 kg. Dostawa podtlenku azotu w butlach 7 kg. Dostawa mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% w butli 10l (2,8m3). Dostawa sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli o poj. 40 l . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości gazów medycznych, niż podane w Załączniku nr 2. Zmniejszenie ilości może wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i nie może powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania niniejszej umowy: 1. wydzierżawić łącznie 46 (czterdzieści sześć) butli spełniających właściwe normy i wymagania bezpieczeństwa i higieny wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: - 9 (dziewięć) sztuk butli o pojemności 40l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego sprężonego, - 10 (dziesięć) sztuk butli o pojemności 2l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego sprężonego, - 6 (sześć) sztuk butli o pojemności 5l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania tlenu medycznego sprężonego, - 2 (dwie) sztuki butli aluminiowej o pojemności 5l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym, tzn. wmontowanym na stałe (zintegrowany z butlą) i modułem wyposażony w reduktor ciśnienia tlenu w butli wraz z wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz systemem szybkiego łączenia (Quick Connector), - 2 (dwie) sztuki butli aluminiowej o pojemności 2l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym, tzn. wmontowanym na stałe (zintegrowany z butlą) i modułem wyposażony w reduktor ciśnienia tlenu w butli wraz z wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz systemem szybkiego łączenia (Quick Connector) wraz z 1 (jedną) sztuką nosidła do butli, - 4 (cztery) sztuki butli 10l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii - 13 (trzynaście) sztuk butli 10l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania podtlenku azotu, 2. wydzierżawić 2 (dwie) sztuki butli o pojemności 10 l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% wraz z wózkiem- stojakiem 2 (dwóch) butli i 1 (jedną) sztuką zaworu dozorującego, 3. wydzierżawić 2 (dwie) sztuk butli o pojemności 40 l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania sprężonego powietrza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia Przedmiotu dzierżawy wolnego od wad prawnych i fizycznych do Zamawiającego, 2. zagwarantowania właściwego stanu technicznego Przedmiotu dzierżawy przez cały czas eksploatacji przez Zamawiającego, 3. napraw przedmiotu dzierżawy w przypadku wadliwości jego działania, 4. świadczenia stałego serwisu przedmiotu dzierżawy wraz z konserwacją butli oddanych do użytkowania, 4) Wykonawca zobowiązuje się do dotrzymania jakości dostarczanych gazów oraz dołączenia do dostawy wyników badań czystości gazu - świadectwo kontroli jakości. 5) Dostarczany przez Wykonawcę gaz musi mieć ważne certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z przeznaczeniem oraz powinien posiadać świadectwo rejestracji i atest potwierdzający normy PN..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada: W przypadku produktów leczniczych: - Tlen medyczny sprężony - Podtlenek azotu medyczny - Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% a) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia b) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego c) Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Dostawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ); 2) Wypełniony formularz cenowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ); 3) Potwierdzenie wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca zobligowany jest do utrzymywania stałych cen przez cały okres trwania niniejszej umowy z zastrzeżeniem przypadków wskazanych poniżej. a.zmiany stawek podatku VAT - w takim przypadku ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie, natomiast cena brutto zostanie ustalona w oparciu o obowiązującą stawkę podatku VAT. b.rezygnacji z części dostaw spowodowanych np. trwałym wycofaniem przedmiotu umowy z rynku - Zamawiający zastrzega sobie możliwości rezygnacji z dalszych dostaw w przypadku zaniechania stosowania danego produktu. c.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonej w ust. 1, w tym do rezygnacji z części zamawianego asortymentu wraz z dzierżawą butli. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków
Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 03.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 03.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa gazów medycznych i niemedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z transportem i dzierżawą zbiorników dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.