eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Łuków: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 87605 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie , ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia: Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj. 6,4 m3. Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj. 2l. Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj.5l. Dostawa tlenu medycznego w butli aluminiowej 5l. Dostawa tlenu medycznego w butli aluminiowej 2l. Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii w butlach 7,5 kg. Dostawa podtlenku azotu w butlach 7 kg. Dostawa mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% w butli 10l (2,8m3). Dostawa sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli o poj. 40 l . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości gazów medycznych, niż podane w Załączniku nr 2. Zmniejszenie ilości może wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i nie może powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania niniejszej umowy: 1. wydzierżawić łącznie 46 (czterdzieści sześć) butli spełniających właściwe normy i wymagania bezpieczeństwa i higieny wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: - 9 (dziewięć) sztuk butli o pojemności 40l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego sprężonego, - 10 (dziesięć) sztuk butli o pojemności 2l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego sprężonego, - 6 (sześć) sztuk butli o pojemności 5l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania tlenu medycznego sprężonego, - 2 (dwie) sztuki butli aluminiowej o pojemności 5l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym, tzn. wmontowanym na stałe (zintegrowany z butlą) i modułem wyposażony w reduktor ciśnienia tlenu w butli wraz z wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz systemem szybkiego łączenia (Quick Connector), - 2 (dwie) sztuki butli aluminiowej o pojemności 2l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym, tzn. wmontowanym na stałe (zintegrowany z butlą) i modułem wyposażony w reduktor ciśnienia tlenu w butli wraz z wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz systemem szybkiego łączenia (Quick Connector) wraz z 1 (jedną) sztuką nosidła do butli, - 4 (cztery) sztuki butli 10l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii - 13 (trzynaście) sztuk butli 10l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania podtlenku azotu, 2. wydzierżawić 2 (dwie) sztuki butli o pojemności 10 l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% wraz z wózkiem- stojakiem 2 (dwóch) butli i 1 (jedną) sztuką zaworu dozorującego, 3. wydzierżawić 2 (dwie) sztuk butli o pojemności 40 l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania sprężonego powietrza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia Przedmiotu dzierżawy wolnego od wad prawnych i fizycznych do Zamawiającego, 2. zagwarantowania właściwego stanu technicznego Przedmiotu dzierżawy przez cały czas eksploatacji przez Zamawiającego, 3. napraw przedmiotu dzierżawy w przypadku wadliwości jego działania, 4. świadczenia stałego serwisu przedmiotu dzierżawy wraz z konserwacją butli oddanych do użytkowania, 4) Wykonawca zobowiązuje się do dotrzymania jakości dostarczanych gazów oraz dołączenia do dostawy wyników badań czystości gazu - świadectwo kontroli jakości. 5) Dostarczany przez Wykonawcę gaz musi mieć ważne certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z przeznaczeniem oraz powinien posiadać świadectwo rejestracji i atest potwierdzający normy PN..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada: W przypadku produktów leczniczych: - Tlen medyczny sprężony - Podtlenek azotu medyczny - Mieszanina tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% a) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia b) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego c) Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Dostawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ); 2) Wypełniony formularz cenowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ); 3) Potwierdzenie wniesienia wadium, 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca zobligowany jest do utrzymywania stałych cen przez cały okres trwania niniejszej umowy z zastrzeżeniem przypadków wskazanych poniżej. a.zmiany stawek podatku VAT - w takim przypadku ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie, natomiast cena brutto zostanie ustalona w oparciu o obowiązującą stawkę podatku VAT. b.rezygnacji z części dostaw spowodowanych np. trwałym wycofaniem przedmiotu umowy z rynku - Zamawiający zastrzega sobie możliwości rezygnacji z dalszych dostaw w przypadku zaniechania stosowania danego produktu. c.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonej w ust. 1, w tym do rezygnacji z części zamawianego asortymentu wraz z dzierżawą butli. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 03.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.