eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa gazów medycznych na potrzeby SPZOZ w Łukowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Łuków: Dostawa gazów medycznych na potrzeby SPZOZ w Łukowie
Numer ogłoszenia: 237822 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87605 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych na potrzeby SPZOZ w Łukowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zakres zamówienia: Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj. 6,4 m3. Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj. 2l. Dostawa tlenu sprężonego wraz z dzierżawą butli o poj.5l. Dostawa tlenu medycznego w butli aluminiowej 5l. Dostawa tlenu medycznego w butli aluminiowej 2l. Dostawa dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii w butlach 7,5 kg. Dostawa podtlenku azotu w butlach 7 kg. Dostawa mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50%: 50% w butli 10l (2,8m3). Dostawa sprężonego powietrza wraz z dzierżawą butli o poj. 40 l . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości gazów medycznych, niż podane w Załączniku nr 2. Zmniejszenie ilości może wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i nie może powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania niniejszej umowy: 1.wydzierżawić łącznie 46 (czterdzieści sześć) butli spełniających właściwe normy i wymagania bezpieczeństwa i higieny wynikające z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: - 9 (dziewięć) sztuk butli o pojemności 40l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego sprężonego, - 10 (dziesięć) sztuk butli o pojemności 2l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego sprężonego, - 6 (sześć) sztuk butli o pojemności 5l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania tlenu medycznego sprężonego, - 2 (dwie) sztuki butli aluminiowej o pojemności 5l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym, tzn. wmontowanym na stałe (zintegrowany z butlą) i modułem wyposażony w reduktor ciśnienia tlenu w butli wraz z wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz systemem szybkiego łączenia (Quick Connector), - 2 (dwie) sztuki butli aluminiowej o pojemności 2l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania tlenu medycznego z zaworem zintegrowanym, tzn. wmontowanym na stałe (zintegrowany z butlą) i modułem wyposażony w reduktor ciśnienia tlenu w butli wraz z wyjściem do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej oraz systemem szybkiego łączenia (Quick Connector) wraz z 1 (jedną) sztuką nosidła do butli, - 4 (cztery) sztuki butli 10l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii - 13 (trzynaście) sztuk butli 10l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania podtlenku azotu, 2. wydzierżawić 2 (dwie) sztuki butli o pojemności 10 l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystywania mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu medycznego 50% / 50% wraz z wózkiem- stojakiem 2 (dwóch) butli i 1 (jedną) sztuką zaworu dozorującego, 3. wydzierżawić 2 (dwie) sztuk butli o pojemności 40 l przeznaczonych do przechowywania i wykorzystania sprężonego powietrza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia Przedmiotu dzierżawy wolnego od wad prawnych i fizycznych do Zamawiającego, 2. zagwarantowania właściwego stanu technicznego Przedmiotu dzierżawy przez cały czas eksploatacji przez Zamawiającego, 3. napraw przedmiotu dzierżawy w przypadku wadliwości jego działania, 4. świadczenia stałego serwisu przedmiotu dzierżawy wraz z konserwacją butli oddanych do użytkowania, 4) Wykonawca zobowiązuje się do dotrzymania jakości dostarczanych gazów oraz dołączenia do dostawy wyników badań czystości gazu - świadectwo kontroli jakości. 5) Dostarczany przez Wykonawcę gaz musi mieć ważne certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z przeznaczeniem oraz powinien posiadać świadectwo rejestracji i atest potwierdzający normy PN..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Linde Gaz Polska Sp. z o.o., Al. Jana Pawła 41 a, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81450,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38074,50

  • Oferta z najniższą ceną: 38074,50 / Oferta z najwyższą ceną: 38074,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Linde Gaz Polska Sp. z o.o., Al. Jana Pawła 41 a, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36042,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46237,88

  • Oferta z najniższą ceną: 46237,88 / Oferta z najwyższą ceną: 46237,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.