eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowaniaZP/PN-D/04/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Złocieniec: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2008
Numer ogłoszenia: 87490 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2 i Załączniku Nr 3 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 1, Załącznika Nr 2 i Załącznika Nr 3 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 3 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: Część 1 - Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia -wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; Część 2 - Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego -wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Część 3 - Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia -wg Załącznika Nr 3 do SIWZ 3.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5.Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części. Powtarzanie się tego samego asortymentu w kolejnych częściach (zadaniach), spowodowane jest systemem organizacyjnym Zamawiającego, który charakteryzuje się podziałem na komórki organizacyjne. 1.Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr3); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 2.Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 3.Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy i pisaki były nowe, tj. rok produkcji 2008. 4.Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego. 7.Koszty transportu ponosi Wykonawca. 8.Wykonawca zagwarantuje sukcesywne dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 9.Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia. 10.Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) - w godzinach od 8.00 do 14.30- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 11.Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 12.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 21125692-2; 25247000-4; 30190000-7; 30192000-1; 30141100-0; 30123500-2; 21125000-5; 21124300-1; 21125400-9; 21125300-8; 21200000-5; 22815000-6; 21211120-2; 22851000-0; 22869200-1; 22852100-8; 22900000-9; 25247100-5; 25213200-9; 25241100-3; 30192120-8; 30192122-2; 30192125-3; 30192130-1; 30192131-8; 24620000-6; 25247120-1; 25247230-5; 28414400-1; 28611000-8; 28611200-0; 36822000-9; 30192100-2; 30192111-2; 24312000-4; 24312220-2; 21124500-3; 25213400-1; 25242400-3; 17300000-5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 25.24.70.00-4, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.11.00-0, 30.12.35.00-2, 21.12.50.00-5, 21.12.43.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.53.00-8, 21.20.00.00-5, 22.81.50.00-6, 21.21.11.20-2, 22.85.10.00-0, 22.86.92.00-1, 22.85.21.00-8, 22.90.00.00-9, 25.24.71.00-5, 25.21.32.00-9, 25.24.11.00-3, 30.19.21.20-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10, art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ, tj.: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej - dla każdego wspólnika). 2.Wypełnione, kompletne następujące załączniki: A). Druk - FORMULARZ OFERTOWY B). Załącznik Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 1 C). Załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 2 D). Załącznik Nr 3 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 3 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część wypełniając odpowiednio Załącznik Nr 1 ;Załącznik Nr 2; Załącznik Nr 3 E). Załącznik Nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (US, ZUS lub KRUS) F) Załącznik Nr 5 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp G). Załącznik Nr 6 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 4a. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca), wówczas: 1) każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 1, 2E, 2G; 2) Wykonawcy występujący wspólnie - złożą łącznie (wspólnie) jeden komplet dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 2A, 2B, 2C, 2D, 2F. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą: - pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem znaku postępowania i przedmiotu zamówienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie - na pisemny wniosek adresowany do JW 1696, przesłany pocztą lub faksem lub odebrać osobiście w JW 1696 budynek 25 - kancelaria 127 w godz. 8.00-14.00 w dni robocze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (budynek Nr 25b pom. Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp. CPV: 21125692-2; 25247000-4; 30190000-7;30192000-1;30123500-2; 21124300-1; 21200000-5; 22815000-6; 21125400-9; 21125300-8; 21211120-2; 22851000-0; 22869200-1; 22852100-8; 22900000-9; 24620000-6; 25213200-9; 25241100-3; 25247120-1; 25247230-5; 25247100-5; 28414400-1;28611000-8; 36822000-9; 30192100-2; 30192111-2; 30192120-8; 30192125-3; 30192130-1; 30192131-8; 17300000-5; 30141100-0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 25.24.70.00-4, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.12.35.00-2, 21.12.43.00-1, 21.20.00.00-5, 22.81.50.00-6, 21.12.54.00-9, 21.12.53.00-8, 21.21.11.20-2, 22.85.10.00-0, 22.86.92.00-1, 22.85.21.00-8, 22.90.00.00-9, 24.62.00.00-6, 25.21.32.00-9, 25.24.11.00-3, 25.24.71.20-1, 25.24.72.30-5, 30.14.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp CPV: 21124500-3; 21125000-5; 24312000-4; 24312220-2;21112120-2;25213400-1; 25241100-3; 25241110-6; 25242400-3; 25247230-5; 22960000-7; 30192100-2; 30192120-8; 30192122-2; 36822000-9; 28414400-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.45.00-3, 21.12.50.00-5, 24.31.20.00-4, 24.31.22.20-2, 25.21.34.00-1, 25.24.11.00-3, 25.24.11.10-6, 25.24.24.00-3, 25.24.72.30-5, 22.96.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.21.20-8, 30.19.21.22-2, 36.82.20.00-9, 28.41.44.00-1, 21.11.21.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp CPV: 21200000-5; 30192120-8; 21125692-2; 25247100-5;21211120-2;22851000-0; 30192125-3; 25247000-4; 25241100-3; 25247120-1; 25213200-9; 28611200-0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 30.19.21.20-8, 21.12.56.92-2, 25.24.71.00-5, 21.21.11.20-2, 22.85.10.00-0, 30.19.21.25-3, 25.24.70.00-4, 25.24.11.00-3, 25.24.71.20-1, 25.21.32.00-9, 28.61.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.