eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowaniaZP/PN-D/04/2008.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Złocieniec: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2008.
Numer ogłoszenia: 110045 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 87490 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/04/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2 i Załączniku Nr 3 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 1, Załącznika Nr 2 i Załącznika Nr 3 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 3 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: Część 1 - Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia -wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; Część 2 - Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego -wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Część 3 - Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia -wg Załącznika Nr 3 do SIWZ 3.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5.Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części. Powtarzanie się tego samego asortymentu w kolejnych częściach (zadaniach), spowodowane jest systemem organizacyjnym Zamawiającego, który charakteryzuje się podziałem na komórki organizacyjne. 1.Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr3); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 2.Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 3.Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy i pisaki były nowe, tj. rok produkcji 2008. 4.Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego. 7.Koszty transportu ponosi Wykonawca. 8.Wykonawca zagwarantuje sukcesywne dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 9.Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia. 10.Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) - w godzinach od 8.00 do 14.30- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 11.Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 12.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 21125692-2; 25247000-4; 30190000-7; 30192000-1; 30141100-0; 30123500-2; 21125000-5; 21124300-1; 21125400-9; 21125300-8; 21200000-5; 22815000-6; 21211120-2; 22851000-0; 22869200-1; 22852100-8; 22900000-9; 25247100-5; 25213200-9; 25241100-3; 30192120-8; 30192122-2; 30192125-3; 30192130-1; 30192131-8; 24620000-6; 25247120-1; 25247230-5; 28414400-1; 28611000-8; 28611200-0; 36822000-9; 30192100-2; 30192111-2; 24312000-4; 24312220-2; 21124500-3; 25213400-1; 25242400-3; 17300000-5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 25.24.70.00-4, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.14.11.00-0, 30.12.35.00-2, 21.12.50.00-5, 21.12.43.00-1, 21.12.54.00-9, 21.12.53.00-8, 21.20.00.00-5, 22.81.50.00-6, 21.21.11.20-2, 22.85.10.00-0, 22.86.92.00-1, 22.85.21.00-8, 22.90.00.00-9, 25.24.71.00-5, 25.21.32.00-9, 25.24.11.00-3, 30.19.21.20-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77435,76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA - 90 Sp. j. Iwona Stempień Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 70334.14
  • Oferta z najniższą ceną: 70334.14 / oferta z najwyższą ceną: 80595.12
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Klubu Garnizonowego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA - 90 Sp. j. Iwona Stempień Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4817.76
  • Oferta z najniższą ceną: 4817.76 / oferta z najwyższą ceną: 6237.34
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały i sprzęt biurowy dla Służby Zdrowia..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA - 90 Sp. j. Iwona Stempień Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2283.86
  • Oferta z najniższą ceną: 2283.86 / oferta z najwyższą ceną: 2497.32
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.