eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "DOSTAWA ORAZ KONIECZNY MONTAŻ/INSTLACJA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-24

Ogłoszenie nr 87378 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.

Żagań: "DOSTAWA ORAZ KONIECZNY MONTAŻ/INSTLACJA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia w Żarsko-Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8 Nowoczesna Edukacja, Działanie 8.2. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, Poddziałanie 8.2.1. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych - projekty realizowane poza formuła ZIT;

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48518-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55010-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gmina Żagań o statusie miejskim - reprezentowana przez Burmistrza Daniela Marchewkę przy kontrasygnacie Skarbnika - Teresy Łapczyńskiej - lider wyznaczony do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu pozostałych zamawiających i na ich rzecz, z siedzibą Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań. nr Regon 970770824. Osoba do kontaktu: Janina Chłostowska +48 684771009 j.chlostowska@um.zagan.pl w zakresie procedury zamówień publicznych, Magdalena Augustyniak tel. +48 684771006 m.augustyniak@um.zagan.pl - w zakresie przedmiotu zamówienia. 2, Gmina Żary o statusie miejskim Rynek 1-5, 68-200 Żary reprezentowana przez Patryka Falińskiego - Z-cę Burmistrza Miasta Żary, przy kontrasygnacie Joanny Wojak -Skarbnika Miasta Żary. Nr Regon 970770540. Osoba do kontaktów Elżbieta Maj +48 684708350, elzbieta.maj@um.zary.pl 3. Gmina Żagań Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, reprezentowana przez Tomasza Niesłuchowskiego -Wójta Gminy Żagań przy kontrasygnacie Agnieszki Kosińskiej- Skarbnika Gminy Żagań. Osoba do kontaktów Agnieszka Antosz tel. +48 684584841, agnieszka.antosz@gminazagan.pl 4. Gmina Żary ul. Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, reprezentowana przez Leszka Mrożka- Wójta Gminy Żary przy kontrasygnacie Katarzyny Kalkowskiej - Zastępcy Skarbnika Gminy Żary. Osoba do kontaktów Dorota Zaucha tel. +48 684707316, dorota.zaucha@gminazary.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, krajowy numer identyfikacyjny 52679400000, ul. Plac Słowiański 17, 68100 Żagań, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 771 040, faks 684 771 017, e-mail jchlostowska@um.zagan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamówienie przeprowadzone w imieniu zamawiającego - Gminy Żagań o statusie miejskim i na rzecz pozostałych zamawiających: Gminy Żary o statusie miejskim, Gminy Żagań i Gminy Żary jako Partnerów Projektu. Na lidera Projektu do przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy z wykonawcą wyznaczono Gminę Żagań o statusie miejskim.Umowę z wykonawcą zawarł Lider - Gmina Żagań o statusie miejskim, w swoim i Partnerów imieniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA ORAZ KONIECZNY MONTAŻ/INSTLACJA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Zgodnie z protokołem z dnia 18 kwietnia 2017 r.. z postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na "Dostawie oraz koniecznym montażu/instalacji wyposażenia pracowni przedmiotowych w szkołach objętych projektem w ramach Zadania 9 : Doposażenie 8 Pracowni Przyrodniczo-Matematycznych oraz Zadania 13 : Wyposażenie 2 Pracowni Międzyszkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu "Poprawa jakości kształcenia w Żarsko -Żagańskim Obszarze Funkcjonalnym" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8 Nowoczesna Edukacja, Działanie 8.2. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, Poddziałanie 8.2.1. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych - projekty realizowane poza formułą ZIT. Liderem projektu jest Gmina Żagań o statusie miejskim (Zamawiający). Partnerami Projektu są : Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. 3. Ze względu na realizację przedmiotu zamówienia w formule partnerstwa - dostawa będzie realizowana na terenie Gmin: Gmina Żagań o statusie miejskim, Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. Wyposażenie przeznaczone jest na realizację projektu w 10 gimnazjach. 4. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia : 1) artykuły wyposażenia pracowni matematyczno - przyrodniczych posłużą do prowadzenia dodatkowych zajęć: a) Młody inżynier przyrody- laboratorium chemiczne- zajęcia oparte na metodzie eksperymentu, kształtującej i rozwijającej kompetencje uczniów z zakresu chemii; b) Młody inżynier przyrody- laboratorium fizyczne- zajęcia oparte na metodzie eksperymentu, kształtującej i rozwijającej kompetencje uczniów z zakresu fizyki; c) Młody inżynier przyrody- laboratorium biologiczno-geograficzne- zajęcie oparte na metodzie eksperymentu, kształtującej i rozwijającej kompetencje uczniów z zakresu biologii i geografii; d) Młody inżynier - laboratorium matematyczne- zajęcie oparte na metodzie eksperymentu, kształtującej i rozwijającej kompetencje uczniów z zakresu matematyki; 2) sprzęt oraz artykuły wyposażenia pracowni powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach edukacyjnych. ; 3) w specyfikacji asortymentu - w załączniku nr 1 mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i towarzyszy im oznaczenie "lub równoważne" co oznacza, że można dostarczyć elementy równoważne wymaganym, które będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne jak opisane i będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Przywołane znaki towarowe, czy źródła pochodzenia towarów mają wyłącznie charakter wzorcowy. Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych przy zachowaniu przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności technicznej i funkcjonalnej. Wykonawca zgodnie z art.30 ust.5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych pomocy dydaktycznych i z wymaganiami zawartymi w SIWZ; 4) wszystkie pomoce dydaktyczne musza być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem; 5) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji podlega ocenie przy kryterium oceny ofert. Zatem wydłużenie okresu udzielonej gwarancji będzie skutkowało większą liczbą przyznanych punktów przy ocenie ofert ( stosunek okresu gwarancji oferty badanej do najdłuższego okresu udzielonej gwarancji x 20% x100 ). Maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 48 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten powinien określać okres udzielonej gwarancji, obowiązki Wykonawcy wynikające ze stwierdzenia wad fizycznych dostarczonego asortymentu ujawnionych w okresie gwarancyjnym oraz uprawnienia jakie przysługują Zamawiającemu. Jeżeli na dany asortyment została udzielona gwarancja producenta ( z tym zastrzeżeniem, że gwarancja producenta nie może być wydana na okres krótszy jak 24 miesiące), to Wykonawca ma obowiązek przekazać dokument gwarancyjny Zamawiającemu wraz z dostarczonym towarem; 6) wszelkie pomoce dydaktyczne, naukowe oraz sprzęty, których wykaz zawiera załącznik nr 1 należy zapakować oddzielnie dla każdej szkoły. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty; 7) zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia niezbędnego do realizacji projekty dla n/w szkół: Publiczne Gimnazjum nr 1 w Żaganiu ul. Żarska 1, 68-100 Żagań - wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum nr 2 w Żaganiu ul. Nocznickiego 62, 68-100 Żagań- wyposażenie pracowni międzyszkolnej, Publiczne Gimnazjum w Tomaszowie ul, Leśna 1, 68-114 Tomaszowo - wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum nr 1 w Żarach ul, Stanisława Staszica 16, 68-200 Żary- wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum nr 2 w Żarach ul. Okrzei 19, 68-200 Żary - wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum nr 4 w Żarach ul. Pułaskiego 4, 68-200 Żary- wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum nr 2 w Żarach ul. Broni Pancernej 8, 68-200 Żary - wyposażenie pracowni międzyszkolnej, Publiczne Gimnazjum w Mirostowicach Dolnych pl. Kościelny 25, 68-205 Mirostowice Dolne- wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum w Grabiku , Grabik 102, 68-200 Żary- wyposażenie pracowni szkolnej, Publiczne Gimnazjum w Bieniowe ul. Dolna 5A, 68-200 Bieniów - wyposażenie pracowni szkolnej. 5. Wykonawca dostarczy wyposażenie oraz sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 6. Dostarczone pomoce dydaktyczne powinny posiadać oznaczenie CE, potwierdzające że pomoce te są zgodne z zasadniczymi wymogami bezpieczeństwa obowiązującymi w UE i odpowiadać obowiązującym przepisom dopuszczającym je do użytkowania przez dzieci. 7. Dostarczony sprzęt komputerowy i multimedialny oraz sprzęt audio powinny posiadać oznaczenie CE, potwierdzające że wymieniony sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w UE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 39181000-4, 38510000-3, 30213100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT396081
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOWA SZKOŁA SP. Z O.O. , przetargi@nowaszkola.com, ul. P.O.W. 25, 90-248 Łódź , 90-248, Łódź , kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459052
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459052
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 519804.48
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.