eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Wykonanie i montaż oznakowania pionowego oraz tablic na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2013-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Juchnowiec Kościelny: Wykonanie i montaż oznakowania pionowego oraz tablic na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 87264 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46360 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż oznakowania pionowego oraz tablic na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2013-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i montaż oznakowania pionowego oraz tablic na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w latach 2013 - 2014. Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującą Ustawą (Prawo o Ruchu Drogowym) z dn. 20 czerwca 1997r. (Dz.U. Z 2003r. Nr 58 poz. 515) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia3 lipca 2003r. W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach (Dz. U. Z 2003r. Nr 220 poz. 2181). 3. Wymagania technologiczne w zakresie trwałości znaków: Lico winno być wykonane techniką sitodruku. Minimalna grubość podkładu winna wynosić: - dla znaków z pojedynczo giętą krawędzią-1,25 mm, - dla znaków z podwójnie giętą krawędzią- 1,0 mm, 4. W okresie trwałości znaku materiały, z których wykonane są tarcze i lico, a także sposób wykończenia znaku muszą wskazywać pełną odporność na oddziaływanie wszelkich czynników atmosferycznych i występujących w normalnych warunkach czynników chemicznych ( w tym korozję elektorchemiczną). 5. Każdorazowy zakres oraz termin realizacji prac wymienionych w pkt. 1.2. Zamawiający określi protokołem konieczności. Transport potrzebny do ustalenia zakresu prac zapewnia wykonawca. 6. Na czas realizacji zamówienia, Wykonawca zapewnia dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny w celu umożliwienia przekazywania robót do realizacji (nr tel..........................., fax.......................... w godz. 7:30 - 15:30 i w godz. 15:30 - 7:30) łącznie z dniami wolnymi od pracy. 7. Zdemontowane i zniszczone znaki, słupki itp. nie nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca będzie przekazywał protokólarnie Zamawiającemu. 8. Znaki drogowe muszą posiadać Aprobatę Techniczną i Krajowy Certyfikat Zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. Nr 198 poz.2041 (system I)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe - SIRANT Sirant Jarosław, Mazuchówka 60 A, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114817,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61,50

  • Oferta z najniższą ceną: 61,50 / Oferta z najwyższą ceną: 120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.