eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Olesno: Rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 87253 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest rozbudowa i przebudowa budynków: socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości 3.2 Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego położonych na działce nr 103 w Oleśnie przy ulicy H. Brodatego 3. W wyniku inwestycji powstanie jedna całość - budynek w kształcie litery L - siedziba Oleskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Teren działek objętych przedsięwzięciem nie podlega ochronie konserwatorskiej oraz archeologicznej. Istniejące budynki wykonane są w technologii tradycyjnej z drobnowymiarowych elementów - ściany z cegły ceramicznej, dach jednospadowy o konstrukcji odpowiednio betonowej i drewnianej, pokryty papą. Budynek socjalny od strony południowej przylega ścianą szczytową do budynku mieszkalnego posadowionego na działce nr 155/104, od strony północnej budynek gospodarczy i socjalny usytuowany jest w granicy działki nr 102, od strony wschodniej budynek usytuowany jest w granicy działki 3453/300. Przebudowa pozostawi główną bryłę budynku socjalnego bez zmian (przebudowa wewnątrz i docieplenie budynku z zewnątrz), natomiast część gospodarcza zostanie rozbudowana w stronę podwórka. Główne wejścia do budynku pozostaną bez zmian - od strony ul. Brodatego i od strony ul. Fredry. Wjazd na posesję od strony ul. Fredry. Parking ogólnodostępny przy ul. Labora. Budynek będzie zaopatrzony w następującą infrastrukturę techniczną: energię elektr. z przyłącza kablowego, wodę z wodociągu miejskiego, kanalizację sanitarną, energię cieplną i ciepłą wodę z własnej kotłowni opalanej gazem. Na działce występują proste warunki gruntowe, woda gruntowa poniżej posadowienia projektowanych ław fundamentowych. Budynek socjalny posiada trzy kondygnacje (piwnica, parter, piętro), budynek gospodarczy jest parterowy. Obecnie budynki nie są użytkowane. Wyposażone w instalacje: elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Dane metrykalne obu budynków: powierzchnia zabudowy - 218 m2, powierzchnia użytkowa - 341m2, kubatura - 918 m3. W trakcie oględzin budynków stwierdzono znaczące zniszczenia i degradację obiektu. Przedsięwzięcie obejmuje roboty z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, oraz dostawy urządzeń i materiałów wraz z ich montażem. W wyniku przeprowadzonych prac budowlanych w Oleskim Inkubatorze Przedsiębiorczości na kondygnacji parteru znajdować się będą pomieszczenia biurowe, sanitariaty, pomieszczenie socjalne oraz sala konferencyjna na 22 osoby z możliwością powiększenia jej powierzchni przez zastosowanie mobilnej ściany. Na kondygnacji piętra mieścić się będą pomieszczenia biurowe, zaś w piwnicy znajdować się będzie kotłownia i pomieszczenia gospodarcze. W budynku należy urządzić zaplecze socjalne - szatnię wyposażoną w szafki ubraniowe, umywalkę, miejsce do spożywania posiłków oraz zlewozmywak jednokomorowy. Dodatkowo należy wydzielić pomieszczenie porządkowe na sprzęt i środki do utrzymania czystości. Na kondygnacji parteru znajdować się będzie WC dla osób niepełnosprawnych, wyposażone w uchwyty stałe przy umywalce oraz uchwyty stałe i ruchome przy misce sedesowej. Na parterze należy zamontować podnośnik dźwigowy umożliwiający niepełnosprawnym dostęp do wszystkich pomieszczeń na kondygnacji parteru. Niektóre z wymagań szczególnych: posadzki sanitariatów zmywalne, nienasiąkliwe i antypoślizgowe, okna z nawiewnikami higrosterowanymi, montaż umywalek na wysokości 85 cm od poziomu posadzki, w WC wentylacja mechaniczna z dwukrotną wymianą powietrza na godzinę sprzężoną z oświetleniem, drzwi do WC otwierane na zewnątrz pomieszczenia, z otworami w dolnej części dla pływu powietrza, w WC dla niepełnosprawnych zastosować wpust kanalizacyjny podłogowy z syfonem oraz armaturę czerpalną ze złączką do węża, nad drzwiami wejściowymi od środka zamontować kurtynę powietrzną. W budynku znajdować się będą następujące pomieszczenia: Kondygnacja piwnic: 1) piwnica - 13,97m2, 2) korytarz - 4,26m2 , 3) kotłownia - 12,16m2 , 4) piwnica - 15,64m2 , 5) piwnica - 12,59m2 , 6) piwnica - 14,10m2 , 7) klatka schodowa - 8,45m2 . Kondygnacja parteru: 1) WC damskie - 12,31m2, 2) pomieszczenie socjalne - 10,78m2, 3) biuro - 11m2 4) biuro - 9,97m2, 5) biuro - 15,83m2, 6) korytarz - 17,61m2, 7) pomieszczenie porządkowe - 2,67m2, 8) WC męskie - 15,95m2, 9) WC dla niepełnosprawnych i kobiet - 4,65m2, 10) hol - 46,35m2, 11) biuro - 36,8m2, 12) sala konferencyjna - 37,84m2, 13) klatka schodowa - 8,78m2. Kondygnacja piętra: 1) pokój kierownika - 18,55m2, 2) biuro - 12m2, 3) biuro - 12,28m2, 4) biuro - 11,14m2, 5) biuro - 17,41m2, 6) korytarz - 12,53m2, 7) klatka schodowa - 12,24m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, wytyczne wykonawcze z przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji robót budowlanych. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń o odpowiednich paramentach i właściwościach użytkowych, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi - w tym przypadku Zamawiający może w toku realizacji zamówienia zażądać potwierdzenia w formie właściwych zaświadczeń, atestów czy certyfikatów, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają określonym w dokumentacji wymaganiom. Kod CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45262800-9 Rozbudowa budynków 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Dotyczy to sytuacji, gdy w toku realizacji inwestycji ze względu na przeznaczenie i charakter przedmiotu zamówienia okaże się, że należy zwiększyć zakres ilościowy prac przewidzianych w dokumentacji techniczno - projektowej. W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia - warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie budowy, rozbudowy bądź przebudowy budynków o wartości co najmniej 75 % wartości kosztorysu ofertowego brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia - warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia - warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy. Kosztorysy ofertowe wykonawcy (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu w wersji uproszczonej). Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany mogą dotyczyć: a) terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzialnych w dniu udzielenia zamówienia, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w przepisach o podatkach, c) zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania, d) wysokość wynagrodzenia za poszczególne etapy robót może ulec zmianie w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy harmonogramem a warunkami wykonania zamówienia wpływającymi na opóźnienie bądź przyśpieszenie wykonywanych robót. 2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w ramach działania 1.1.1 Wsparcie instytucji otoczenia biznesu)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.