eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Olesno: Rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 164153 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87253 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest rozbudowa i przebudowa budynków: socjalnego i gospodarczego w Oleśnie przy ul. H. Brodatego 3 na Oleski Inkubator Przedsiębiorczości 3.2 Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynków socjalnego i gospodarczego położonych na działce nr 103 w Oleśnie przy ulicy H. Brodatego 3. W wyniku inwestycji powstanie jedna całość - budynek w kształcie litery L - siedziba Oleskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Teren działek objętych przedsięwzięciem nie podlega ochronie konserwatorskiej oraz archeologicznej. Istniejące budynki wykonane są w technologii tradycyjnej z drobnowymiarowych elementów - ściany z cegły ceramicznej, dach jednospadowy o konstrukcji odpowiednio betonowej i drewnianej, pokryty papą. Budynek socjalny od strony południowej przylega ścianą szczytową do budynku mieszkalnego posadowionego na działce nr 155/104, od strony północnej budynek gospodarczy i socjalny usytuowany jest w granicy działki nr 102, od strony wschodniej budynek usytuowany jest w granicy działki 3453/300. Przebudowa pozostawi główną bryłę budynku socjalnego bez zmian (przebudowa wewnątrz i docieplenie budynku z zewnątrz), natomiast część gospodarcza zostanie rozbudowana w stronę podwórka. Główne wejścia do budynku pozostaną bez zmian - od strony ul. Brodatego i od strony ul. Fredry. Wjazd na posesję od strony ul. Fredry. Parking ogólnodostępny przy ul. Labora. Budynek będzie zaopatrzony w następującą infrastrukturę techniczną: energię elektr. z przyłącza kablowego, wodę z wodociągu miejskiego, kanalizację sanitarną, energię cieplną i ciepłą wodę z własnej kotłowni opalanej gazem. Na działce występują proste warunki gruntowe, woda gruntowa poniżej posadowienia projektowanych ław fundamentowych. Budynek socjalny posiada trzy kondygnacje (piwnica, parter, piętro), budynek gospodarczy jest parterowy. Obecnie budynki nie są użytkowane. Wyposażone w instalacje: elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Dane metrykalne obu budynków: powierzchnia zabudowy - 218 m2, powierzchnia użytkowa - 341m2, kubatura - 918 m3. W trakcie oględzin budynków stwierdzono znaczące zniszczenia i degradację obiektu. Przedsięwzięcie obejmuje roboty z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, oraz dostawy urządzeń i materiałów wraz z ich montażem. W wyniku przeprowadzonych prac budowlanych w Oleskim Inkubatorze Przedsiębiorczości na kondygnacji parteru znajdować się będą pomieszczenia biurowe, sanitariaty, pomieszczenie socjalne oraz sala konferencyjna na 22 osoby z możliwością powiększenia jej powierzchni przez zastosowanie mobilnej ściany. Na kondygnacji piętra mieścić się będą pomieszczenia biurowe, zaś w piwnicy znajdować się będzie kotłownia i pomieszczenia gospodarcze. W budynku należy urządzić zaplecze socjalne - szatnię wyposażoną w szafki ubraniowe, umywalkę, miejsce do spożywania posiłków oraz zlewozmywak jednokomorowy. Dodatkowo należy wydzielić pomieszczenie porządkowe na sprzęt i środki do utrzymania czystości. Na kondygnacji parteru znajdować się będzie WC dla osób niepełnosprawnych, wyposażone w uchwyty stałe przy umywalce oraz uchwyty stałe i ruchome przy misce sedesowej. Na parterze należy zamontować podnośnik dźwigowy umożliwiający niepełnosprawnym dostęp do wszystkich pomieszczeń na kondygnacji parteru. Niektóre z wymagań szczególnych: posadzki sanitariatów zmywalne, nienasiąkliwe i antypoślizgowe, okna z nawiewnikami higrosterowanymi, montaż umywalek na wysokości 85 cm od poziomu posadzki, w WC wentylacja mechaniczna z dwukrotną wymianą powietrza na godzinę sprzężoną z oświetleniem, drzwi do WC otwierane na zewnątrz pomieszczenia, z otworami w dolnej części dla pływu powietrza, w WC dla niepełnosprawnych zastosować wpust kanalizacyjny podłogowy z syfonem oraz armaturę czerpalną ze złączką do węża, nad drzwiami wejściowymi od środka zamontować kurtynę powietrzną. W budynku znajdować się będą następujące pomieszczenia: Kondygnacja piwnic: 1) piwnica - 13,97m2, 2) korytarz - 4,26m2 , 3) kotłownia - 12,16m2 , 4) piwnica - 15,64m2 , 5) piwnica - 12,59m2 , 6) piwnica - 14,10m2 , 7) klatka schodowa - 8,45m2 . Kondygnacja parteru: 1) WC damskie - 12,31m2, 2) pomieszczenie socjalne - 10,78m2, 3) biuro - 11m2 4) biuro - 9,97m2, 5) biuro - 15,83m2, 6) korytarz - 17,61m2, 7) pomieszczenie porządkowe - 2,67m2, 8) WC męskie - 15,95m2, 9) WC dla niepełnosprawnych i kobiet - 4,65m2, 10) hol - 46,35m2, 11) biuro - 36,8m2, 12) sala konferencyjna - 37,84m2, 13) klatka schodowa - 8,78m2. Kondygnacja piętra: 1) pokój kierownika - 18,55m2, 2) biuro - 12m2, 3) biuro - 12,28m2, 4) biuro - 11,14m2, 5) biuro - 17,41m2, 6) korytarz - 12,53m2, 7) klatka schodowa - 12,24m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, wytyczne wykonawcze z przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji robót budowlanych. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń o odpowiednich paramentach i właściwościach użytkowych, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi - w tym przypadku Zamawiający może w toku realizacji zamówienia zażądać potwierdzenia w formie właściwych zaświadczeń, atestów czy certyfikatów, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają określonym w dokumentacji wymaganiom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w ramach działania 1.1.1 Wsparcie instytucji otoczenia biznesu)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Modernizacyjno - Handlowe MODERN-BUD s. c. Edward i Marcin Strugała, 42-161 Starokrzepice, ul. Oleska 406, jw., 42-161 Starokrzepice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1008832,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 638111,40

  • Oferta z najniższą ceną: 638111,40 / Oferta z najwyższą ceną: 812906,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.