To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87160 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Borne Sulinowo: Przebudowa bieżni lekkoatletycznej okrężnej 4-torowej 400-metrowej na stadionie przy ul. Sportowej w Bornem Sulinowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52130-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borne Sulinowo, krajowy numer identyfikacyjny
33092062400000, ul.
Al. Niepodległości
6,
78449
Borne Sulinowo, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 734 125, faks
943 734 133, e-mail
zamowienia.publiczne@bornesulinowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bornesulinowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa bieżni lekkoatletycznej okrężnej 4-torowej 400-metrowej na stadionie przy ul. Sportowej w Bornem Sulinowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ŚR.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej bieżni lekkoatletycznej na stadionie przy ul. Sportowej w Bornem Sulinowie, zlokalizowanej na nieruchomości oznaczonej jako dz. nr 7/5 obr. Borne 04. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego działka oznaczona jest symbolem : 24US - Teren sportu i rekreacji. Na terenie stadionu zlokalizowane jest między innymi: - pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej (dł. 106m, szer. 67m) o naturalnej nawierzchni trawiastej wraz z systemem nawadniającym, - okrężna bieżnia lekkoatletyczna o dł. 400m i promieniu łuków 35m, pokryta nawierzchnią żużlową, usytuowana wokół ww. boiska, - zaplecze socjalno- techniczne, budynek jednokondygnacyjny , niepodpiwniczony, składający się z dwóch szatni, sanitariatów damskich, męskich oraz dla osób niepełnosprawnych, magazyn sprzętu sportowego, pokój trenerów, pokój sędziów z zapleczem sanitarnym, całkowita powierzchnia budynku -136,10m2, - trzy zewnętrzne, demontowalne trybuny sportowe z barierkami, podestami i siedziskami, - dwie trybuny stałe, - dwie trybuny demontowalne VIP - zadaszone, Parametry przebudowywanej bieżni: Istniejąca długość bieżni pozostaje bez zmian tj. 400m, przebudowie ulegną jedynie łuki bieżni (do zalecanych przez MSiTw wytycznych 36,5m) wymianie ulegnie także (na bezpieczną - poliuretanową) nawierzchnia bieżni. Konstrukcja bieżni: - nawierzchnia poliuretanowa w systemie natryskowym 13mm (10mm mata z granulatu SBR + 3mm natrysk poliuretanowy z EPDM w kolorze czerwonym), gr. min. 13mm, - warstwa zasadnicza - nośna nawierzchnia z fibrobetonu C20/25 (B25) W8 F150 o gr.12cm, warstwa wierzchnia betonu zabezpieczona środkami błonotwórczymi (np. Impregnat systemowy), bieżnia zdylatowana co 10m, przerwy dylatacyjne wypełnione substancją trwale plastyczną, - beton podkładowy (C12/15) B-15 gr. 6 cm, - w zakresie śladu starej bieżni - warstwa piasku średnioziarnistego o gr. 5-10 cm zagęszczonego do Is>0,97, w zakresie nowego śladu bieżni - warstwa piasku średnioziarnistego o gr. 50 cm zagęszczonego do Is>0,97, - grunt rodzimy dogęszczony do Is>0,95, 2. Zakres prac obejmuje między innymi: - rozbiórkę niezbędnych elementów istniejącej bieżni oraz chodnika (część kolidująca z bieżnią), - budowę pasów bieżni lekkoatletycznej biegu na 400m o promieniu 36,5m, - wykonanie nawierzchni nowej bieżni, jako poliuretanowa typu natryskowego wraz malowaniem linii itp., - wykonanie odwodnienia bieżni wraz ze skrzynkami rozsączającymi, - wykonanie niezbędnego wyposażenia bieżni, - przełożenie części istniejącego chodnika z dopasowaniem wysokościowym do skrajni - projektowanej bieżni oraz natrysk poliuretanowy strefy bezpieczeństwa na szer. 1m chodnika, - wykonanie odwodnienia chodnika, uzupełnienie i odtworzenie zagospodarowania terenu (nawierzchnie trawiaste z rolki). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera: 1) dokumentacja projektowa - Projekt budowlano-wykonawczy pn. "Przebudowa bieżni lekkoatletycznej na stadionie przy ul. Sportowej w Bornem Sulinowie", 2) przedmiar robót, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna do projektu, 4) oraz wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1) zatrudnienie kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia upoważniające do dokonania wpisów w dzienniku budowy, 2) wytyczenie usytuowania bieżni w terenie (wyniesienie punktów głównych i charakterystycznych pod roboty ziemne i przygotowawcze) 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zainwentaryzowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 4) sporządzenie kosztorysów powykonawczych pełnych -2 egz, 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej ( operat budowy) - 2 egz. 5. Jeżeli projekt wykonawczy wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, są one przykładowe, określają klasę produktu, jakość i parametry. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 6. Zgodnie z art. 29 ust 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy co najmniej 4 osób, które będą wykonywały roboty budowlane określone w SIWZ. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 7. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, których mowa w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, w zakresie o którym mowa w ust. 5, z e wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 8. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust.5, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 9. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w ust. 5-7 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Za mającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212221-1
Dodatkowe kody CPV:
45212220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1207588.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 909999.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.