eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Kielce: wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów).
Numer ogłoszenia: 87070 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013. 2.Cele projektu: - oszacowanie obecnej skali migracji powrotnych (reemigracji) do województwa świętokrzyskiego; - nakreślenie profilu społeczno-demograficznego świętokrzyskich reemigrantów; - określenie potencjału ekonomicznego, kulturowego i społecznego powracających; -diagnoza zachowań ekonomicznych i losów zawodowych tej grupy; - poznanie struktury, kwalifikacji i potrzeb powracających; -opracowanie zestawu narzędzi i wdrożenie strategii rozwiązywania problemów; - określenie kierunków i rodzaju wpływu reemigracji na rozwój województwa świętokrzyskiego; - sformułowanie rekomendacji służących wykorzystaniu potencjału powracających; -zdefiniowanie sposobów lokalnego, regionalnego, narodowego i europejskiego planu wsparcia, oferowanego osobom powracającym; -określenie polityki przyciągania i zachęcania do powrotu wykształconych migrantów; - zgromadzenie i upowszechnianie historii reemigrantów, dla których powrót do kraju okazał się sukcesem, wskazanie elementów, które o tym zadecydowały. 3.Cel badania Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego stanowiącego przedmiot zamówienia będzie: - wspieranie współpracy podmiotów regionalnych, w celu utrzymania i rozwijania działań pilotażowych i usług wypracowanych w ramach przedmiotowego projektu; - przygotowanie długoterminowej strategii dalszych zadań i wytycznych wspierających migrację powrotną, w formie planu działań dla województwa świętokrzyskiego; - przygotowanie zestawu dodatkowych narzędzi i procedur rekomendowanych do wdrożenia w regionie świętokrzyskim. 4.Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim ) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (w obu wersjach językowych) Regionalny Plan Działań dla województwa świętokrzyskiego, sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ. 6.Wykonawca musi zaoferować wykonanie usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ. 7.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 8.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz ofertowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 9.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami. 10.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest województwo świętokrzyskie. 11.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 12. Termin realizacji: 45 dni roboczych od daty podpisania umowy ( jednak nie później niż 30 czerwca 2014 roku.). Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej jedną usługę, o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto, której tematyka dotyczyła analizy sytuacji społeczno-ekonomicznej w danym regionie lub w danym kraju, w której zastosowano co najmniej 2 metody badawcze tj. analiza dokumentów ( desk resarch) i indywidualne wywiady pogłębione UWAGA W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą głównego wykazu usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; UWAGA 1)Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1 A.1). SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień. 2)Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 3)Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dowody dotyczące tych podmiotów składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia Zespół Specjalistów, składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż 2 (dwóch) Ekspertów o następujących kwalifikacjach: -Kierownik/Koordynator badania - musi posiadać wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch badań ilościowych i/lub jakościowych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym zespołem badawczym; Eksperci - muszą posiadać wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej dwóch badań społecznych i/lub badań ewaluacyjnych w zakresie badań ilościowych i/lub jakościowych. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego przez zamawiającego w rozdziale V pkt 1 lit. A 2) SIWZ, wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy. Zmiana, o której mowa wyżej dokonywana jest w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013 w ramach projektu Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów) Priorytet 1. Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.