eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Kielce: wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów).
Numer ogłoszenia: 137510 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87070 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants - Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej) Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego w ramach realizacji międzynarodowego projektu pn. Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013. 2.Cele projektu: - oszacowanie obecnej skali migracji powrotnych (reemigracji) do województwa świętokrzyskiego; - nakreślenie profilu społeczno-demograficznego świętokrzyskich reemigrantów; - określenie potencjału ekonomicznego, kulturowego i społecznego powracających; -diagnoza zachowań ekonomicznych i losów zawodowych tej grupy; - poznanie struktury, kwalifikacji i potrzeb powracających; -opracowanie zestawu narzędzi i wdrożenie strategii rozwiązywania problemów; - określenie kierunków i rodzaju wpływu reemigracji na rozwój województwa świętokrzyskiego; - sformułowanie rekomendacji służących wykorzystaniu potencjału powracających; -zdefiniowanie sposobów lokalnego, regionalnego, narodowego i europejskiego planu wsparcia, oferowanego osobom powracającym; -określenie polityki przyciągania i zachęcania do powrotu wykształconych migrantów; - zgromadzenie i upowszechnianie historii reemigrantów, dla których powrót do kraju okazał się sukcesem, wskazanie elementów, które o tym zadecydowały. 3.Cel badania Regionalnego Planu Działań dla województwa świętokrzyskiego stanowiącego przedmiot zamówienia będzie: - wspieranie współpracy podmiotów regionalnych, w celu utrzymania i rozwijania działań pilotażowych i usług wypracowanych w ramach przedmiotowego projektu; - przygotowanie długoterminowej strategii dalszych zadań i wytycznych wspierających migrację powrotną, w formie planu działań dla województwa świętokrzyskiego; - przygotowanie zestawu dodatkowych narzędzi i procedur rekomendowanych do wdrożenia w regionie świętokrzyskim. 4.Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim ) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (w obu wersjach językowych) Regionalny Plan Działań dla województwa świętokrzyskiego, sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ. 6.Wykonawca musi zaoferować wykonanie usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1, 2A, 2B do SIWZ. 7.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 8.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz ofertowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 9.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013 w ramach projektu Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z powrotu migrantów) Priorytet 1. Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie 1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU-CONSULT Sp. z o.o, ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23678,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61008,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.