eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › DD/ZP 220/2/210 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA KURSÓW ZAWODOWYCH WRAZ Z ZAJĘCIAMI AKTYWIZACYJNYMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Kłodzko: DD/ZP 220/2/210 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA KURSÓW ZAWODOWYCH WRAZ Z ZAJĘCIAMI AKTYWIZACYJNYMI
Numer ogłoszenia: 86990 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Kłodzku , ul. Bohaterów Getta 16, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8651800, 8651854, faks 074 8673017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DD/ZP 220/2/210 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA KURSÓW ZAWODOWYCH WRAZ Z ZAJĘCIAMI AKTYWIZACYJNYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych oraz przeprowadzenie dla grup biorących udział w kursach zajęć aktywizacyjnych (CPV 80.50.00.00-8- usługi szkolenia zawodowego, 80.59.00.00-6-usługi seminaryjne) w ramach projektu p.n. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanego przez Centralny Zarząd Służby Więziennej. Projekt ten jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 1: Kurs zawodowy malarza wraz z zajęciami aktywizacyjnymi: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego malarza wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kłodzku. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie malarza oraz przeprowadzenie dla osób biorących udział w kursie zajęć aktywizacyjnych. Kurs oraz zajęcia aktywizacyjne odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-14:30. Zamawiający zobowiązuje się wyznaczyć miejsca, w których odbywać będzie się część teoretyczna i praktyczna kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę programem przedstawionym w dniu otwarcia ofert, program winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami), a także z uzyskaną przez Wykonawcę akredytacją placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. 227, poz. 2247 ze zmianami) przyznawaną przez Kuratorium Oświaty. Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz zajęć aktywizacyjnych. Zajęcia aktywizacyjne będą realizowane zgodnie z programem opracowanym przez Wykonawcę i przedstawionym w dniu otwarcia ofert, Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Wykonawca w dniu otwarcia ofert przedstawi ankietę służącą ocenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Ankieta będzie stanowić integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych.. Zakres zamówienia: liczba osób objętych kursem i zajęciami aktywizacyjnymi - 12 osób, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie, w ramach posiadanej listy rezerwowej uczestników, prawo do skierowania na kurs dodatkowych osób, celem uzupełnienia liczby do 12 osób. Uzupełnienie listy uczestników może nastąpić jedynie w sytuacji jeżeli wprowadzony rezerwowy uczestnik będzie brał udział w co najmniej 80% godzin kursu i w co najmniej 80 % godzin zajęć aktywizacyjnych. w przypadku nie ukończenia kursu przez osadzonego, jeżeli nie zostanie uzupełniona liczba uczestników w powyżej opisany sposób, należna Wykonawcy kwota za przeszkolenie tego osadzonego ustalona w umowie ulegnie pomniejszeniu o kwotę stanowiącą iloczyn ilości godzin kursu, w których osadzony nie uczestniczył i kwoty stanowiącej koszt jednostkowy godziny kursu, liczba zajęć dydaktycznych w ramach kursu - 100 godz. przy załażeniu że jedna godzina to 45 min., (tj. 80 godz. zajęć praktycznych, 20 godz. zajęć teoretycznych) liczba zajęć dydaktycznych w ramach zajęć aktywizacyjnych - 21 godz. przy załażeniu że jedna godzina to 45 min., w skład których wchodzi: 7 godz. z psychologiem, 7 godz. z liderem Klubu Pracy, 7 godz. z doradcą zawodowym, Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu (zał. nr 5 do SIWZ) odpowiednio do rodzaju kursu. Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zm.) oraz zaświadczenia o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sprzętu zakupionego w ramach projektu, w celu wykorzystania go podczas zajęć teoretycznych i praktycznych kursu: - zajęcia teoretyczne: rzutnik multimedialny, możliwość korzystania z sali komputerowej wraz z wyposażeniem; - zajęcia praktyczne: pistolet natryskowy ze sprężarką, rusztowanie aluminiowe, szlifierki, mieszadło do farb, młoty udar.-obrot; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia dla 12 uczestników kursu, badania będą odbywały się na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń lekarskich, ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (NNW) uczestników kursu i zajęć aktywizacyjnych, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie dowodu ubezpieczenia, pokrycia kosztów ubezpieczenia oraz pokrycia kosztów wymaganych odrębnymi przepisami badań lekarskich w przypadku konieczności wprowadzenia osób z listy rezerwowej; w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji kursów i zajęć aktywizacyjnych, na których Wykonawca umieści zapisy umożliwiające identyfikację źródeł finansowania lub opatrzy je logotypami umożliwiającą taką identyfikację zgodnie z treścią Wytycznych w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznych dot. oznaczania projektów w ramach POKL, w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp, a także środki ochrony indywidualnej, w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 30% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć, którego nie posiada Zamawiający. Część 2: Kurs zawodowy malarza wraz z zajęciami aktywizacyjnymi: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego malarza wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kłodzku. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie malarza oraz przeprowadzenie dla osób biorących udział w kursie zajęć aktywizacyjnych. Kurs oraz zajęcia aktywizacyjne odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-14:30. Zamawiający zobowiązuje się wyznaczyć miejsca, w których odbywać będzie się część teoretyczna i praktyczna kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę programem przedstawionym w dniu otwarcia ofert, program winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami), a także z uzyskaną przez Wykonawcę akredytacją placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. 227, poz. 2247 ze zmianami) przyznawaną przez Kuratorium Oświaty. Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz zajęć aktywizacyjnych. Zajęcia aktywizacyjne będą realizowane zgodnie z programem opracowanym przez Wykonawcę i przedstawionym w dniu otwarcia ofert, Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Wykonawca w dniu otwarcia ofert przedstawi ankietę służącą ocenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Ankieta będzie stanowić integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych.. Zakres zamówienia: liczba osób objętych kursem i zajęciami aktywizacyjnymi - 12 osób, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie, w ramach posiadanej listy rezerwowej uczestników, prawo do skierowania na kurs dodatkowych osób, celem uzupełnienia liczby do 12 osób. Uzupełnienie listy uczestników może nastąpić jedynie w sytuacji jeżeli wprowadzony rezerwowy uczestnik będzie brał udział w co najmniej 80% godzin kursu i w co najmniej 80 % godzin zajęć aktywizacyjnych. w przypadku nie ukończenia kursu przez osadzonego, jeżeli nie zostanie uzupełniona liczba uczestników w powyżej opisany sposób, należna Wykonawcy kwota za przeszkolenie tego osadzonego ustalona w umowie ulegnie pomniejszeniu o kwotę stanowiącą iloczyn ilości godzin kursu, w których osadzony nie uczestniczył i kwoty stanowiącej koszt jednostkowy godziny kursu, liczba zajęć dydaktycznych w ramach kursu - 100 godz. przy załażeniu że jedna godzina to 45 min., (tj. 80 godz. zajęć praktycznych, 20 godz. zajęć teoretycznych) liczba zajęć dydaktycznych w ramach zajęć aktywizacyjnych - 21 godz. przy załażeniu że jedna godzina to 45 min., w skład których wchodzi: 7 godz. z psychologiem, 7 godz. z liderem Klubu Pracy, 7 godz. z doradcą zawodowym, Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu (zał. nr 5 do SIWZ) odpowiednio do rodzaju kursu. Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zm.) oraz zaświadczenia o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sprzętu zakupionego w ramach projektu, w celu wykorzystania go podczas zajęć teoretycznych i praktycznych kursu: - zajęcia teoretyczne: rzutnik multimedialny, możliwość korzystania z sali komputerowej wraz z wyposażeniem; - zajęcia praktyczne: pistolet natryskowy ze sprężarką, rusztowanie aluminiowe, szlifierki, mieszadło do farb, młoty udar.-obrot; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia dla 12 uczestników kursu, badania będą odbywały się na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń lekarskich, ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (NNW) uczestników kursu i zajęć aktywizacyjnych, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie dowodu ubezpieczenia, pokrycia kosztów ubezpieczenia oraz pokrycia kosztów wymaganych odrębnymi przepisami badań lekarskich w przypadku konieczności wprowadzenia osób z listy rezerwowej; w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji kursów i zajęć aktywizacyjnych, na których Wykonawca umieści zapisy umożliwiające identyfikację źródeł finansowania lub opatrzy je logotypami umożliwiającą taką identyfikację zgodnie z treścią Wytycznych w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznych dot. oznaczania projektów w ramach POKL, w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp, a także środki ochrony indywidualnej, w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 30% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć, którego nie posiada Zamawiający. Część 3: Kurs zawodowy glazurnika wraz z zajęciami aktywizacyjnymi: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego glazurnika wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kłodzku. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie malarza oraz przeprowadzenie dla osób biorących udział w kursie zajęć aktywizacyjnych. Kurs oraz zajęcia aktywizacyjne odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-14:30. Zamawiający zobowiązuje się wyznaczyć miejsca, w których odbywać będzie się część teoretyczna i praktyczna kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę programem przedstawionym w dniu otwarcia ofert, program winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami), a także z uzyskaną przez Wykonawcę akredytacją placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. 227, poz. 2247 ze zmianami) przyznawaną przez Kuratorium Oświaty. Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz zajęć aktywizacyjnych. Zajęcia aktywizacyjne będą realizowane zgodnie z programem opracowanym przez Wykonawcę i przedstawionym w dniu otwarcia ofert, Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Wykonawca w dniu otwarcia ofert przedstawi ankietę służącą ocenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Ankieta będzie stanowić integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych.. Zakres zamówienia: liczba osób objętych kursem i zajęciami aktywizacyjnymi - 12 osób, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie, w ramach posiadanej listy rezerwowej uczestników, prawo do skierowania na kurs dodatkowych osób, celem uzupełnienia liczby do 12 osób. Uzupełnienie listy uczestników może nastąpić jedynie w sytuacji jeżeli wprowadzony rezerwowy uczestnik będzie brał udział w co najmniej 80% godzin kursu i w co najmniej 80 % godzin zajęć aktywizacyjnych. w przypadku nie ukończenia kursu przez osadzonego, jeżeli nie zostanie uzupełniona liczba uczestników w powyżej opisany sposób, należna Wykonawcy kwota za przeszkolenie tego osadzonego ustalona w umowie ulegnie pomniejszeniu o kwotę stanowiącą iloczyn ilości godzin kursu, w których osadzony nie uczestniczył i kwoty stanowiącej koszt jednostkowy godziny kursu, liczba zajęć dydaktycznych w ramach kursu - 100 godz. przy załażeniu że jedna godzina to 45 min., (tj. 80 godz. zajęć praktycznych, 20 godz. zajęć teoretycznych) liczba zajęć dydaktycznych w ramach zajęć aktywizacyjnych - 21 godz. przy załażeniu że jedna godzina to 45 min., w skład których wchodzi: 7 godz. z psychologiem, 7 godz. z liderem Klubu Pracy, 7 godz. z doradcą zawodowym, Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu (zał. nr 5 do SIWZ) odpowiednio do rodzaju kursu. Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216 ze zm.) oraz zaświadczenia o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sprzętu zakupionego w ramach projektu, w celu wykorzystania go podczas zajęć teoretycznych i praktycznych kursu: - zajęcia teoretyczne: rzutnik multimedialny, możliwość korzystania z sali komputerowej wraz z wyposażeniem; - zajęcia praktyczne: przecinarka elektryczna, szlifierki, młoty udar.-obrot; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia dla 12 uczestników kursu, badania będą odbywały się na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń lekarskich, ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (NNW) uczestników kursu i zajęć aktywizacyjnych, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie dowodu ubezpieczenia, pokrycia kosztów ubezpieczenia oraz pokrycia kosztów wymaganych odrębnymi przepisami badań lekarskich w przypadku konieczności wprowadzenia osób z listy rezerwowej; w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji kursów i zajęć aktywizacyjnych, na których Wykonawca umieści zapisy umożliwiające identyfikację źródeł finansowania lub opatrzy je logotypami umożliwiającą taką identyfikację zgodnie z treścią Wytycznych w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznych dot. oznaczania projektów w ramach POKL, w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp, a także środki ochrony indywidualnej, w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 30% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć, którego nie posiada Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów. Nie dołączenie któregokolwiek z tych dokumentów do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty, jeżeli oferent nie odpowie na prośbę zamawiającego o wyjaśnienie lub uzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów. Nie dołączenie któregokolwiek z tych dokumentów do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty, jeżeli oferent nie odpowie na prośbę zamawiającego o wyjaśnienie lub uzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów. Nie dołączenie któregokolwiek z tych dokumentów do oferty będzie skutkowało odrzuceniem oferty, jeżeli oferent nie odpowie na prośbę zamawiającego o wyjaśnienie lub uzupełnienie oferty w wyznaczonym terminie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)decyzji Kuratora Oświaty właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy o przyznaniu akredytacji stanowiącej potwierdzenie spełnienia określonych wymogów i zapewnienia wysokiej jakości prowadzenia kształcenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy 2) program kursu zawodowego malarza; 3) program kursu zawodowego glazurnika; 4) ankieta dot. przeprowadzenia badania ankietowego służącego ocenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. 5) program zajęć aktywizacyjnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Kłodzko ul. bohaterów Getta 16 57-300 Kłodzko pokój 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Zakład Karny w Kłodzku, ul. Bohaterów Getta 16, 57-300 Kłodzko Sekretariat,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych oraz przeprowadzenie dla grup biorących udział w kursach zajęć aktywizacyjnych w ramach projektu p.n. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanego przez Centralny Zarząd Służby Więziennej. Projekt ten jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.