eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztutowo › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-15

Sztutowo: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I
Numer ogłoszenia: 8695 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493932 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 6.4: Inwestycje w projekty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym. 2. W zakres przedsięwzięcia pn. Rozbudowa portu w Kątach Rybackich, objętego nadzorem inwestorskim wchodzą m.in. roboty budowlane: a) Roboty hydrotechniczne, w tym: - wykonanie przyczółka pomostu stałego; - wykonanie pomostu stałego; - budowa i usunięcie grodzi; - wykonanie slipu - wykonanie ścianki szczelnej oraz pali kotwiących pomostu pływającego oraz zakup i montaż pomostów pływających - roboty pogłębiarskie; b) Budowa budynku socjalno-sanitarnego dla obsługi załóg jachtowych; c) Roboty sanitarne, w tym: - montaż urządzeń i przewodów instalacji wod. - kan., grzewczych oraz wentylacji mechanicznej w budynku - budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku - budowa pompowni ścieków - wykonanie odwodnienia terenu - postawienie punktu odbioru ścieków z jednostek pływających, - montaż urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe (osadnik i separator). d) Zagospodarowanie terenu, w tym: - roboty drogowe: budowa ciągów komunikacyjnych, budowa ciągów pieszych; budowa stanowisk postojowych; - zagospodarowanie terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury; e) Roboty elektryczne: - budowa przyłącza elektroenergetycznego do budynku; - budowa oświetlenia terenu; - oświetlenie wewnętrzne budynku. W celu zapoznania się Wykonawców z zakresem inwestycji, dla której będzie pełniona usługa Zamawiający udostępnia dokumentację projektową na stronie http://bip_sztutowo.bipgmina.pl w zakładce zamówienia publiczne- Ogłoszenie o zamówieniu, przedmiot zamówienia: Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I pod datą 31.10.2012r. 3. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: a) Zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, pozwolenia Ministra Infrastruktury na wznoszenie i wykorzystywanie konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich, uwarunkowaniami środowiskowymi wynikającymi z decyzji środowiskowej, wszelkimi innymi warunkami realizacji zadania jak również terenem budowy - przed wejściem wykonawców na plac budowy. b) Poinformowanie Zamawiającego na piśmie w terminie 20 dni od daty podpisania umowy o wszelkich wątpliwościach dotyczących dokumentacji projektowej i zastosowanych w niej rozwiązaniach projektowych, które mogą mieć negatywny wpływ na późniejszą realizację robót budowlanych. c) Współpraca z Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów. d) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. e) Zapewnienie pełnej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, tj. obecności inspektora specjalności wymaganej na danym etapie prac budowlanych, lub innej osoby umocowanej do podejmowania decyzji. f) Informowanie Zamawiającego na piśmie o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji zadania, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zakończenia poszczególnych etapów robót, nie później niż w terminie 3 dni od powzięcia takiej informacji. g) Kontrola nadzorowanych prac. Wymagana jest obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność pełnionego nadzoru inwestorskiego, przy czym nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego. h) Monitorowanie postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo- finansowym, jak również sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramu rzeczowego - finansowego. i) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej z postępu procesu budowlanego. j) Bieżące sprawdzanie, czy wszystkie osoby, będące aktualnie na placu budowy są zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych oraz czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane umową z Wykonawcą. k) Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszania prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy. l) Dokonywanie niezbędnych uzgodnień, rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji inwestycji z wykonawcą robót budowlanych - po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji dla zakładanego sposobu postępowania. m) Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorami częściowymi, odbiorem końcowym), w zakresie zgodności z umową i harmonogramem rzeczowo - finansowym. n) Kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót. Potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych. o) Sprawdzenie poprawności wymaganych przepisami prawa budowlanego dokumentów wymaganych przy zgłoszeniu zakończenia budowy, w tym dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych. p) Uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektów zrealizowanych w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek. Wykonawcę obejmuje okres gwarancji jakości i rękojmi, wynikający z zapisów zawartych w umowie o roboty budowlane. q) Uzgadnianie z Zamawiającym celowości i możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy, jak również uzgodnienie z Zamawiającym cen jednostkowych zastosowanych zamiennych rozwiązań. r) Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót dalszego sposobu postępowania w przypadku konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego. 4. Do praw Inspektora nadzoru należy: a) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; b) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonywania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, gdyby ich konstrukcja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Inspektor nadzoru w ramach swojego budżetu uwzględnia koszty osobowe inspektorów wszystkich niezbędnych branż, koszty prowadzenia biura, zakwaterowania dla członków zespołu, koszty delegacji i inne konieczne do prawidłowego działania. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wszelkie obowiązki nie wymienione powyżej określone dla inspektora nadzoru inwestorskiego wynikające z ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. Z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 6.4: Inwestycje w projekty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane INSPEC Sp. z o. o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77843,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70848,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.