eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Siedlce: Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018
Numer ogłoszenia: 86876 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018. Kod CPV 77314100-5 - usługi w zakresie trawników 90500000-2 - usługi związane z odpadami 90511000-2 - usługi wywozu odpadów 90511300-5 - usługi zbierania śmieci 1.3 Rodzaj i zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi, obejmujące: -koszenie trawy i chwastów na miejskich terenach w Siedlcach w latach 2016 - 2018, w okresie od dnia 4 maja do dnia 31 października, zwanym sezonem, -wygrabianie skoszonej trawy i chwastów oraz zbieranie ewentualnych zanieczyszczeń (typu papiery, folia, butelki, szkło, puszki), -uporządkowanie terenu objętego koszeniem niezwłocznie po zakończeniu prac, -zamiatanie chodników, alejek, ścieżek pieszych w obrębie koszonego terenu zanieczyszczonych podczas koszenia, -zebranie i wywiezienie skoszonej trawy, chwastów, gałęzi oraz odpadów komunalnych pozyskanych w ramach koszenia, na składowisko odpadów komunalnych, -wykonanie przeglądów (objazdów) miejskich terenów typowanych do koszenia, -prace interwencyjne, wykonywane na bieżące wskazanie Zamawiającego w razie potrzeb. 2. Warunki realizacji usługi. 2.1. Ogólna powierzchnia terenów należących do miasta Siedlce przeznaczonych do doraźnego koszenia wynosi 189751 m2. Są to działki różnej wielkości, położone na obszarze miasta. Podane ilości m2 do koszenia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 2.2. Tereny przeciętnie koszone są 3 razy w ciągu sezonu (w zależności od potrzeb i warunków pogodowych). 2.3. Usługi będą wykonywane na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego, określające zakres i harmonogram prac, w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zlecenia. 2.4. Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednią ilością osób do wykonywania usług w zakresie utrzymania terenów zielonych. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania potencjałem technicznym oraz bazą sprzętową i materiałową umożliwiającą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Prace nie mogą być opóźniane z powodu awarii sprzętu. Obowiązkiem Wykonawcy jest, aby sprzęt, którym dysponuje był sprawny technicznie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonywany był przy pomocy następujących narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych: -ciągniki (z przyczepami wyposażonymi w plandeki zabezpieczające w czasie transportu odpadów do miejsca ich utylizacji) lub samochody inne niż osobowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, przystosowane do przewożenia ładunków, -kosiarki spalinowe, -kosiarki bijakowe do ciągników lub kosiarki samojezdne do koszenia dużych powierzchni -wykaszarki, -kosiarki żyłkowe spalinowe do koszenia w miejscach trudnodostępnych, takich jak: przy drzewach, ogrodzeniach, itp. 2.5. Dostarczenie odpadów na składowisko Wykonawca udokumentuje przez okazanie dowodów opłat za składowanie tych odpadów, wystawionych przez administratora składowiska. 2.6. Dokument potwierdzający przyjęcie odpadów na składowisko komunalne winien określać między innymi: dostawcę odpadów, datę dostawy i ilość ton [m3] odpadów przyjętych do składowania oraz numer rejestracyjny pojazdu użytego do transportu tych odpadów, a także adres miejsca pozyskania odpadów. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia robót wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy. 2.8. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ma obowiązek stosowania się do przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 3. Termin realizacji usługi. 3.1. Usługa będzie realizowana w latach 2016 - 2018 w okresie od dnia 4 maja do dnia 31 października, zwanym sezonem. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia sezonu koszenia, z uwagi na panujące warunki atmosferyczne. 4. Bezpieczeństwo i higiena pracy. 4.1. Podczas realizacji zadania Wykonawca przestrzegał będzie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.2. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia, bez odpowiedniego zabezpieczenia i spełnienia wszystkich wymogów. 4.3. Pracownicy wykonujący prace muszą być wyposażeni w kamizelki ochronne z elementami odblaskowymi, oznakowane czytelną nazwą firmy. 5. Ogólne wymagania dotyczące transportu. Wywóz skoszonej trawy i zebranych zanieczyszczeń musi być wykonywany: -z zachowaniem przepisów sanitarnych i ochrony środowiska, -w sposób niepowodujący zanieczyszczenia trasy wywozu. 6. Rozliczenie wykonania usługi: 6.1. Usługi wyszczególnione w punkcie 1 rozliczane będą w oparciu o cenę brutto za skoszenie trawy i uprzątnięcie obszaru o pow. 100 m2. 6.2. Przy kalkulowaniu ceny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty organizacji prac, oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót, koszty prac porządkowych, transportu i przyjęcia na wysypisko. 6.3. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie podatki i opłaty, w tym podatek od towarów i usług - VAT. Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do 21.04.2016r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika robót, organizującą prace koszenia terenów i sprawującą nadzór nad jakością świadczonych usług.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Siedlce prowadzonego przez Prezydenta Miasta Siedlce o następujących kodach: 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02, 20 03 03, 20 03 99 zgodnie z art. 9 c ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 poz. 250).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.