To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-26
Siedlce: Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018
Numer ogłoszenia: 103934 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86876 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 794 37 86, faks 25 794 37 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018. Kod CPV 77314100-5 - usługi w zakresie trawników 90500000-2 - usługi związane z odpadami 90511000-2 - usługi wywozu odpadów 90511300-5 - usługi zbierania śmieci 1.3 Rodzaj i zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi, obejmujące: -koszenie trawy i chwastów na miejskich terenach w Siedlcach w latach 2016 - 2018, w okresie od dnia 4 maja do dnia 31 października, zwanym sezonem, -wygrabianie skoszonej trawy i chwastów oraz zbieranie ewentualnych zanieczyszczeń (typu papiery, folia, butelki, szkło, puszki), -uporządkowanie terenu objętego koszeniem niezwłocznie po zakończeniu prac, -zamiatanie chodników, alejek, ścieżek pieszych w obrębie koszonego terenu zanieczyszczonych podczas koszenia, -zebranie i wywiezienie skoszonej trawy, chwastów, gałęzi oraz odpadów komunalnych pozyskanych w ramach koszenia, na składowisko odpadów komunalnych, -wykonanie przeglądów (objazdów) miejskich terenów typowanych do koszenia, -prace interwencyjne, wykonywane na bieżące wskazanie Zamawiającego w razie potrzeb. 2. Warunki realizacji usługi. 2.1. Ogólna powierzchnia terenów należących do miasta Siedlce przeznaczonych do doraźnego koszenia wynosi 189751 m2. Są to działki różnej wielkości, położone na obszarze miasta. Podane ilości m2 do koszenia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 2.2. Tereny przeciętnie koszone są 3 razy w ciągu sezonu (w zależności od potrzeb i warunków pogodowych). 2.3. Usługi będą wykonywane na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego, określające zakres i harmonogram prac, w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zlecenia. 2.4. Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednią ilością osób do wykonywania usług w zakresie utrzymania terenów zielonych. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania potencjałem technicznym oraz bazą sprzętową i materiałową umożliwiającą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Prace nie mogą być opóźniane z powodu awarii sprzętu. Obowiązkiem Wykonawcy jest, aby sprzęt, którym dysponuje był sprawny technicznie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonywany był przy pomocy następujących narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych: -ciągniki (z przyczepami wyposażonymi w plandeki zabezpieczające w czasie transportu odpadów do miejsca ich utylizacji) lub samochody inne niż osobowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, przystosowane do przewożenia ładunków, -kosiarki spalinowe, -kosiarki bijakowe do ciągników lub kosiarki samojezdne do koszenia dużych powierzchni -wykaszarki, -kosiarki żyłkowe spalinowe do koszenia w miejscach trudnodostępnych, takich jak: przy drzewach, ogrodzeniach, itp. 2.5. Dostarczenie odpadów na składowisko Wykonawca udokumentuje przez okazanie dowodów opłat za składowanie tych odpadów, wystawionych przez administratora składowiska. 2.6. Dokument potwierdzający przyjęcie odpadów na składowisko komunalne winien określać między innymi: dostawcę odpadów, datę dostawy i ilość ton [m3] odpadów przyjętych do składowania oraz numer rejestracyjny pojazdu użytego do transportu tych odpadów, a także adres miejsca pozyskania odpadów. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia robót wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy. 2.8. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ma obowiązek stosowania się do przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 3. Termin realizacji usługi. 3.1. Usługa będzie realizowana w latach 2016 - 2018 w okresie od dnia 4 maja do dnia 31 października, zwanym sezonem. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia sezonu koszenia, z uwagi na panujące warunki atmosferyczne. 4. Bezpieczeństwo i higiena pracy. 4.1. Podczas realizacji zadania Wykonawca przestrzegał będzie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.2. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia, bez odpowiedniego zabezpieczenia i spełnienia wszystkich wymogów. 4.3. Pracownicy wykonujący prace muszą być wyposażeni w kamizelki ochronne z elementami odblaskowymi, oznakowane czytelną nazwą firmy. 5. Ogólne wymagania dotyczące transportu. Wywóz skoszonej trawy i zebranych zanieczyszczeń musi być wykonywany: -z zachowaniem przepisów sanitarnych i ochrony środowiska, -w sposób niepowodujący zanieczyszczenia trasy wywozu. 6. Rozliczenie wykonania usługi: 6.1. Usługi wyszczególnione w punkcie 1 rozliczane będą w oparciu o cenę brutto za skoszenie trawy i uprzątnięcie obszaru o pow. 100 m2. 6.2. Przy kalkulowaniu ceny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty organizacji prac, oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót, koszty prac porządkowych, transportu i przyjęcia na wysypisko. 6.3. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie podatki i opłaty, w tym podatek od towarów i usług - VAT. Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROBUD Dorota Wrzosek, Mienia 127, 05-319 Cegłów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277777,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 269825,92
Oferta z najniższą ceną: 269825,92 / Oferta z najwyższą ceną: 364435,77
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu AGH - DE-dzp.272-171/24
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2024/2025"
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA CZYSZCZENIU SEPARATORÓW, OSADNIKÓW ORAZ USUWANIU AWARII SIECI KANALIZACYJNYCH I STUDZIENEK REWIZYJNYCH
- Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.