To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Olsztyn: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w Projekcie: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia
oraz dotyczących przebudowy i adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji
Numer ogłoszenia: 8653 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245829 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w Projekcie: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia oraz dotyczących przebudowy i adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór inwestorski przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w Projekcie: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia oraz dotyczących przebudowy i adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji, obejmujących przebudowę i adaptację pomieszczeń na potrzeby: a) Apteki o pow. 231,0 m2 , b) Poradni o pow. 150,0 m2, c) Pododdziału Gruźlicy o pow. 378,0 m2 , d) Administracji o pow. 340,0 m2 . W/w etapy tj.: apteka, poradnia, pododdział gruźlicy, administracja stanowią odrębne części wykonywane i przekazywane do użytkowania niezależnie. 2. Roboty budowlane w zakresie określonym w pkt 1, obejmują przebudowę i adaptację pomieszczeń w zakresie następujących branż: a) branża budowlana: - zmiana wewnętrznego układu funkcjonalnego poprzez wymianę ścianek działowych, warstw posadzkowych i okładzin ściennych, stolarki drzwiowej wewnętrznej; b) branża sanitarna: - wymiana instalacji: - wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i instalacji gazów medycznych; c) branża elektryczna: - Przebudowa istniejących rozdzielni elektrycznych; - Instalacja elektryczna gniazd wtykowych i siłowych, - Instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; - Instalacja manipulatorów przyzywowych, lamp bakteriobójczych, szpitalnych paneli nadłóżkowych; - Instalacja z osprzętem audiowizualnym; 3. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy (dokonać wizji lokalnej), oryginałami dokumentacji techniczno - projektowej, dotyczącej zakresu robót określonego w pkt 1 niniejszego Rozdziału, i na tej podstawie uwzględnić i oszacować wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Nadzór inwestorski nad w/w robotami budowlanymi będzie polegał na wykonaniu czynności polegających na: 4.1 udziale w komisji przetargowej oceniającej merytorycznie złożone oferty; 4.2 udziale w komisji przekazującej teren budowy; 4.3 reprezentowaniu inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, projektem, dokumentacją projektowo - kosztorysową, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz SIWZ; 4.4 sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4.5 sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających, 4.6 uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych robót budowlanych, instalacji oraz urządzeń technicznych; 4.7 przygotowaniu i udziale w czynnościach odbioru poszczególnych etapów robót i przekazywaniu ich do użytkowania; 4.8 potwierdzeniu gotowości zadania do odbioru końcowego; 4.9 potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 4.10 rozstrzyganiu wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych przy realizacji projektu wraz z oceną ewentualnych robót uzupełniających, dodatkowych i koniecznych do wykonania; 4.11 kontrolowaniu rozliczeń rzeczowych i finansowych; 4.12 przedłożeniu Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia rzeczowo - finansowego przedmiotowego zadania; 4.13 współpracy z Zamawiającym na etapie realizacji i rozliczania projektu; 4.14 niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji; 4.15 uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46500.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO USŁUGOWE INWEST PROJEKT SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO USŁUGOWE INWEST PROJEKT SP Z O O
- Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe Inwestprojekt Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 13 lok. 208, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46500.00
- Oferta z najniższą ceną: 46500.00 oferta z najwyższą ceną: 46500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na budowę obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- Usługi ochrony osób i mienia
- Remont pomieszczeń parteru w budynku nr 4 w Olsztynie - postępowanie nr 35/RB
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. "Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce"
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.