eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w ProjekcieRozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia oraz dotyczących przebudowy i adapta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Olsztyn: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w Projekcie: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia oraz dotyczących przebudowy i adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji
Numer ogłoszenia: 245829 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w Projekcie: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia oraz dotyczących przebudowy i adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór inwestorski przy wykonywaniu robót budowlanych ujętych w Projekcie: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia oraz dotyczących przebudowy i adaptacji pomieszczeń na potrzeby administracji, obejmujących przebudowę i adaptację pomieszczeń na potrzeby: a) Apteki o pow. 231,0 m2 , b) Poradni o pow. 150,0 m2, c) Pododdziału Gruźlicy o pow. 378,0 m2 , d) Administracji o pow. 340,0 m2 . W/w etapy tj.: apteka, poradnia, pododdział gruźlicy, administracja stanowią odrębne części wykonywane i przekazywane do użytkowania niezależnie. 2. Roboty budowlane w zakresie określonym w pkt 1, obejmują przebudowę i adaptację pomieszczeń w zakresie następujących branż: a) branża budowlana: - zmiana wewnętrznego układu funkcjonalnego poprzez wymianę ścianek działowych, warstw posadzkowych i okładzin ściennych, stolarki drzwiowej wewnętrznej; b) branża sanitarna: - wymiana instalacji: - wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i instalacji gazów medycznych; c) branża elektryczna: - Przebudowa istniejących rozdzielni elektrycznych; - Instalacja elektryczna gniazd wtykowych i siłowych, - Instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; - Instalacja manipulatorów przyzywowych, lamp bakteriobójczych, szpitalnych paneli nadłóżkowych; - Instalacja z osprzętem audiowizualnym; 3. Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy (dokonać wizji lokalnej), oryginałami dokumentacji techniczno - projektowej, dotyczącej projektu określonego w pkt 1 niniejszego Rozdziału, i na tej podstawie uwzględnić i oszacować wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Nadzór inwestorski na w/w robotami budowlanymi będzie polegał na wykonaniu czynności polegających na: 4.1 udziale w komisji przetargowej oceniającej merytorycznie złożone oferty; 4.2 udziale w komisji przekazującej teren budowy; 4.3 reprezentowaniu inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, projektem, dokumentacją projektowo - kosztorysową, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz SIWZ; 4.4 sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4.5 sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających, 4.6 uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych robót budowlanych, instalacji oraz urządzeń technicznych; 4.7 przygotowaniu i udziale w czynnościach odbioru poszczególnych etapów robót i przekazywaniu ich do użytkowania; 4.8 potwierdzeniu gotowości zadania do odbioru końcowego; 4.9 potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 4.10 rozstrzyganiu wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych przy realizacji projektu wraz z oceną ewentualnych robót uzupełniających, dodatkowych i koniecznych do wykonania; 4.11 kontrolowaniu rozliczeń rzeczowych i finansowych; 4.12 przedłożeniu Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia rzeczowo - finansowego przedmiotowego zadania; 4.13 współpracy z Zamawiającym na etapie realizacji i rozliczania projektu; 4.14 niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji; 4.15 uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz : a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do przedkładanej oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale V niniejszej SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia wypełniając druk ZP - 14..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2. 3. Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (stażu pracy) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumentację kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie, potwierdzającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w branży: a) budowlanej, b) sanitarnej, c) budowlanej. Na potwierdzenie uprawnień określonych w pkt a), b) i c) Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopie uprawnień osób kierujących robotami oraz aktualne zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis na listę członków tej izby dla branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej). 8. Oświadczenie o ewentualnym podwykonawstwie - należy podać nazwę i adres podwykonawcy, osoby uprawnione do realizacji zamówienia, którymi dysponować będzie podwykonawca podwykonawca, zakres robót, który zostanie przez niego wykonany - Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 9. W przypadku wskazania podwykonawcy, Wykonawca winien dołączyć do oferty jego pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wskazano osoby, którymi będzie dysponował. 10. Wykaz minimum 3 zrealizowanych usług w zakresie nadzoru inwestorskiego w branży sektora publicznego, w tym przynajmniej 1 w służbie zdrowia, farmacji lub ubezpieczeń zdrowotnych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymienione usługi winny być wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - Załącznik Nr 5. 11. Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Załącznik Nr 3. 12. Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na podstawie zawartej na piśmie umowy: 12.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dołączyć do oferty kopię umowy o swojej współpracy w zakresie realizacji niniejszego zadania, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. c) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 12.2. Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty zawarte w pkt 5, 6 niniejszego Rozdziału. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ oferenci złożą wspólnie. 12.3. Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać: a) umowę spółki, b) wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ, c) każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5, 6 niniejszego Rozdziału. 13. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, 6, niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 22, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek administarcji pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Rozszerzenie zakresu i poprawa jakości usług medycznych SPZGiChP w Olsztynie poprzez modernizację pomieszczeń i zakup wyposażenia Nr WND-RPWM.03.02.01-28-005/09 W uzasadnionych wypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w II.1.3 pkt 4 lit. c) i d) do dnia 31.03.2011 roku. W przypadku przedłużenia okresu wykonywania robót budowlanych, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, termin wykonania niniejszego zamówienia ulegnie stosownemu wydłużeniu. Nie wpłynie to na wartość wynagrodzenia Wykonawcy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.