eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót budowlanych dla zadania Tlenownia - przystosowanie do nowej sieci.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Gdańsk: Wykonanie robót budowlanych dla zadania Tlenownia - przystosowanie do nowej sieci.
Numer ogłoszenia: 86436 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pct.wss.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania Tlenownia - przystosowanie do nowej sieci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dla zadania Tlenownia - przystosowanie do nowej sieci obejmujących prace budowlane i intalacyjno-montażowe polegające na wykonaniu stacji redukcyjnej tlenu wyposażonej w dwie baterie butli rezerwowych wraz z niezbędną instalacją w budynku tlenowni - budynek nr 24 oraz przyłącza do zbiornika ciekłego tlenu w Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w terminie pięciu tygodni od dnia podpisania umowy Na przedmiot zamówienia składa się: 1) demontaż położonej w obrębie budynku tlenowni -bud. nr 24 instalacji tlenu zasilającej starą część szpitala - instalacja w kompleksie budynków szpitalnych na posesji przy ul. Nowe Ogrody z wyłączeniem budynków nr 8 i KS zasilanych osobną instalacją nazywana w dalszej części opisu 2-gą centralą, 2) likwidacja kolizji z zaprojektowaną nową 2-gą centralą tlenu, 3) dostarczenie, montaż i uruchomienie w budynku tlenowni nowej, kompletnej centrali -rozprężalni tlenu na potrzeby starej części szpitala, czyli z wyłączeniem nowo wybudowanych budynków 8 i KS. 2-ga centrala o której mowa wyposażona będzie w dwie kompletne baterie butli oraz przyłącze do zbiornika ciekłego tlenu, 4) zainstalowana instalacja tlenu będzie posiadała sygnalizację stanu pracy, 5) próby instalacji wg normy PN-EN ISO 7396-1 dot. instalacji gazów medycznych, 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 7) usunięcie odpadów powstałych podczas prac, 8) dostarczenie wymaganych dokumentów, zaświadczeń i certyfikatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ wraz z dołączonymi przedmiarami, Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, rysunkami oraz postanowienia umowy. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.1. wykonania robót wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia z zastosowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, Ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BhiP i p.poż i zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ; 1.2. odpowiedzialności za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz dobór właściwych metod organizacyjno-technicznych stosowanych na budowie, oraz za ewentualne szkody, które mogły powstać podczas prowadzenia robót; 1.3. przekazanie Zamawiającemu pełnej Dokumentacji Powykonawczej; 1.4. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi; 1.5. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót . Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do uaktualniania szczegółowego harmonogramu w przypadku zmian w realizacji. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego zalecane jest dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji jakości za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Jeżeli w dokumentacji technicznej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art.29 ust.3mi art.30 ust. 1-3 Pzp, należy przyjąć ,że wskazaniu towarzyszy określenie lub równoważny/równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego - art. 30 ust.5 ustawy PZP - wykazanie równoważności powinno mieć miejsce na etapie składania ofert. W tym celu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zestawienie tych produktów oraz karty techniczne zawierające opis parametrów technicznych i użytkowych zaoferowanych produktów równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium wynosi 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące zł ). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.). 3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : NORDEA BANK POLSKA S.A. : 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik - w przypadku wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, gwarancji spółdzielczej - kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.) należy dołączyć do oferty oryginały w/w dokumentów. 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie na roboty związane z instalacją gazów medycznych o wartości minimum 80 000,00 PLN brutto - wykaz robót w z tego okresu wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, tj. przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia: wod-kan, cieplne, wentylacyjne oraz gazowe bez ograniczeń - wykaz osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, tj. przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia: wod-kan, cieplne, wentylacyjne oraz gazowe bez ograniczeń - wykaz osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80.000 PLN - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 80.000,00 PLN, Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienie warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli zostało udzielone.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje następujące możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiany określające sposób wykonania robót budowlanych - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ; 2) zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności: a) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć. c) w przypadku braku możliwości zsynchronizowania prac z dostawą zbiornika ciekłego tlenu tj. ze względów bezpieczeństwa Szpitala

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pct.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro Budynku Administracji, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych, II piętro Budynku Administracji, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.