To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Poznań: Usługa Serwisowania urządzeń dźwigowych dla potrzeb WSM im. J Strusia w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 86318 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13337 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Serwisowania urządzeń dźwigowych dla potrzeb WSM im. J Strusia w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa serwisowania urządzeń dźwigowych działających w budynkach Szpitala Im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: - utrzymanie dźwigów w ruchu ciągłym z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych (w 3- tygodniu każdego miesiąca), - wykonanie specjalistycznych pomiarów oporności obwodów elektrycznych dźwigów oraz skuteczności zerowania instalacji ochronnej (3 razy w trakcie trwania umowy- 1 raz w ciągu 12 miesięcy), - niezwłoczne usuwanie wszystkich awarii powodujących zatrzymanie pracy dźwigów- niezależnie od ilości wezwań w miesiącu. Awarie winny być usuwane przez 24 godziny na dobę w ciągu najdalej 2 godzin od telefonicznego wezwania, - pisemne informowanie zamawiającego o konieczności wykonania napraw wykraczających poza zakres niniejszej umowy z podaniem zakresu niezbędnej naprawy oraz prognozowanego jej kosztu, a także sygnalizowanie konieczności przeprowadzenia remontów dźwigów. Wymagane usługi serwisowe (obiekty objęte usługą) zostały szczegółowo opisane na formularzu ofertowym stanowiącym integralną część przedmiotowej SIWZ. Asortyment podzielony został odpowiednio na niżej wymienione pakiety (części): Pakiet 1- Urządzenia dźwigowe firmy Schindler Pakiet 2- Pozostałe urządzenia dźwigowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schindler Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 12a, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36540,00
Oferta z najniższą ceną: 36540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schindler Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 12a, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63201,00
Oferta z najniższą ceną: 63201,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.