eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Chodel, powiat opolski, woj. lubelskie- etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Opole Lubelskie: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Chodel, powiat opolski , woj. lubelskie-I etap
Numer ogłoszenia: 86298 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27300 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, ul. Lubelska 4, Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Chodel, powiat opolski , woj. lubelskie-I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Chodel, obejmującej 24 obręby ewidencyjne. Opracowanie obejmować będzie około 10 000 budynków oraz około 150 lokali. W ramach modernizacji podejmowanych jest szereg działań techniczno-organizacyjnych i administracyjnych a w szczególności: 1) uzupełnienie dotychczasowych baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 2) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w załączniku Nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454), 3) wykonanie niezbędnych pomiarów terenowych w zakresie brakujących budynków, użytków i działek ( nie wykazanych na istniejącej mapie a także działek położonych w Ratoszynie Pierwszym oznaczonych nr nr 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907/1, 907/2, 908 ) oraz włączenie rowów melioracyjnych, nie będących własnością Skarbu Państwa, do sąsiadujących działek wraz z wykorzystaniem raportów z modernizacji i budowy baz danych systemu identyfikacji działek rolnych (LPIS) wykonanych przez OPGK Rzeszów w 2007 roku. Pomiaru granic działek należy dokonać zudziałem stron, 4) uzupełnienie dotychczasowych danych o właścicielach nieruchomości oraz władających o których mowa w § 10 ust.1 pkt 2, § 11 rozporządzenia, na podstawie dokumentów udostępnionych przez zainteresowanych w trakcie niniejszego postępowania, 5) ustalenie w trybie § 12 ust.2 rozporządzenia osób i jednostek organizacyjnych o których mowa w § 10 ust.2 rozporządzenia władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym, w celu wydania stosownych decyzji przez Starostę Opolskiego, 6) uzupełnienie istniejących map numerycznych i analogowych (ewidencyjnych, zasadniczych oraz syt.- wys.) o brakującą treść oraz atrybuty funkcji budynków (m, h, t itp.) oraz nr adresowych na budynkach, 7) wykonanie klasyfikacji gleboznawczej dla zmienionych użytków (np. R na Ls, Ł na R lub odwrotnie) wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji do wydania decyzji w tej sprawie, 8) doprowadzenie do pełnej zgodności działek w bazie opisowej z bazą graficzną, 9) okazanie zainteresowanym dokonanych ustaleń, 10) opracowanie wynikowej dokumentacji będącej podstawą weryfikacji dotychczasowych danych ewidencyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 141063 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych s.c. Alicja Bugno &Robert Woiński, ul. Kopernika 10, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 428606,00
  • Oferta z najniższą ceną: 428606,00 oferta z najwyższą ceną: 749000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.