Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Opole Lubelskie: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Chodel, powiat opolski, woj. lubelskie- etap I
Numer ogłoszenia: 27300 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, faks 081 8272236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Chodel, powiat opolski, woj. lubelskie- etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy Chodel, obejmującej 24 obręby ewidencyjne. Opracowanie obejmować będzie około 10 000 budynków oraz około 150 lokali. W ramach modernizacji podejmowanych jest szereg działań techniczno-organizacyjnych i administracyjnych a w szczególności: 1) uzupełnienie dotychczasowych baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 2) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów zgodnie z zasadami określonymi w załączniku Nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38, poz. 454), 3) wykonanie niezbędnych pomiarów terenowych w zakresie brakujących budynków, użytków i działek ( nie wykazanych na istniejącej mapie a także działek położonych w Ratoszynie Pierwszym oznaczonych nr nr 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907/1, 907/2, 908 ) oraz włączenie rowów melioracyjnych, nie będących własnością Skarbu Państwa, do sąsiadujących działek wraz z wykorzystaniem raportów z modernizacji i budowy baz danych systemu identyfikacji działek rolnych (LPIS) wykonanych przez OPGK Rzeszów w 2007 roku. Pomiaru granic działek należy dokonać zudziałem stron, 4) uzupełnienie dotychczasowych danych o właścicielach nieruchomości oraz władających o których mowa w § 10 ust.1 pkt 2, § 11 rozporządzenia, na podstawie dokumentów udostępnionych przez zainteresowanych w trakcie niniejszego postępowania, 5) ustalenie w trybie § 12 ust.2 rozporządzenia osób i jednostek organizacyjnych o których mowa w § 10 ust.2 rozporządzenia władających gruntami o nieustalonym stanie prawnym, w celu wydania stosownych decyzji przez Starostę Opolskiego, 6) uzupełnienie istniejących map numerycznych i analogowych (ewidencyjnych, zasadniczych oraz syt.- wys.) o brakującą treść oraz atrybuty funkcji budynków (m, h, t itp.) oraz nr adresowych na budynkach, 7) wykonanie klasyfikacji gleboznawczej dla zmienionych użytków (np. R na Ls, Ł na R lub odwrotnie) wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji do wydania decyzji w tej sprawie, 8) doprowadzenie do pełnej zgodności działek w bazie opisowej z bazą graficzną, 9) okazanie zainteresowanym dokonanych ustaleń, 10) opracowanie wynikowej dokumentacji będącej podstawą weryfikacji dotychczasowych danych ewidencyjnych. Szczegółową charakterystykę obiektu przedstawiono w projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Chodel uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dniu 30.04.2007 r., będącym załącznikiem do specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, które wynosi 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne może przystąpić Wykonawca, który spełni następujące warunki: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zagwarantować, że przy realizacji zamówienia będzie pracowało, co najmniej dwie osoby z uprawnieniami zawodowymi do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2, odpowiednimi do wykonania zamówienia- gdy prace te zamierza powierzyć podwykonawcom należy informację o tym umieścić w ofercie. Oferent musi wykazać, że osoby, o których mowa powyżej uczestniczyły w realizacji robót podobnych z robotami objętymi zamówieniem, którego dotyczy niniejsza specyfikacja w latach 2006-2008 i brały udział przynajmniej w 2-óch robotach każda. 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy -Prawo zamówień publicznych. 6) udzieli dwuletniej gwarancji na wykonane usługi. 7) wniesie wymagane wadium. 8) w przypadku wyboru oferty za najkorzystniejszą wniesie zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 8 % wartości zobowiązania brutto, zaokrągloną do pełnych setek zł w górę. 9) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz kontroli projektów klasyfikacyjnych na terenie województwa lubelskiego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ Komisja będzie oceniała według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. 25.08.2008 r. ). 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, tj. 25.11.2008 r. . 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj.25.08.2008r. 4) oświadczenie oferenta zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, 5) wykaz wykonanych modernizacji ewidencji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 6) referencje udzielone przez zleceniodawców lub protokoły odbioru robót, o których mowa w punkcie 5, 7) oświadczenie-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 8) kserokopie zaświadczeń uprawnień zawodowych do wykonywania prac geodezyjnych osób, o których mowa w punkcie 7, 9) kserokopii dowodu złożenia wadium, 10)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z materiałami znajdującymi się w Ośrodku dotyczącymi obiektu, na który składa ofertę - poświadczone przez PODGiK w Opolu Lubelskim. 11) podpisany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/index.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
ul. Przemysłowa 4
24-300 Opole Lubelskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM PRZY UL. PRZEMYSŁOWEJ 4A
- Zakup stołu operacyjnego na potrzeby Sali Operacyjnej Ortopedycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim
- Zakup i sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania pod nazwą: "Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ożarowie II"
- "Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Górna Owczarnia"
- "Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ustalenie położenia punktów granicznych działek stanowiących drogi publiczne i punktów na granicy jednostki ewidencyjnej Miasta Opola oraz aktualizacja danych ewidencyjnych (...)
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.