To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Gdańsk: Dostawa leków i alergenów diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 86282 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38458 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 552 50 81, faks 58 552 47 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- 100 % udziału jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i alergenów diagnostycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa leków i alergenów diagnostycznych o wartości poniżej kwot publikowanych na podstawie art.11 ust.1 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 Preparaty do żywienia dojelitowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: PGF Urtica Sp. z o.o. i PGF Hurt Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29076,11
Oferta z najniższą ceną: 29076,11 / Oferta z najwyższą ceną: 29095,87
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 Leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Spółka z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13090,37
Oferta z najniższą ceną: 13090,37 / Oferta z najwyższą ceną: 13282,56
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 Leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: PGF Urtica Spółka z o.o. , PGF Hurt Spółka z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17877,13
Oferta z najniższą ceną: 17877,13 / Oferta z najwyższą ceną: 17893,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- Dostawa produktów leczniczych w ramach terapeutycznego programu zdrowotnego
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.