eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce, przy wykorzystaniu możliwości marketingowych posiadanych przez Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Kielce: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce, przy wykorzystaniu możliwości marketingowych posiadanych przez Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna
Numer ogłoszenia: 86246 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce, przy wykorzystaniu możliwości marketingowych posiadanych przez Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce, przy wykorzystaniu możliwości marketingowych posiadanych przez Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna na niżej określonych zasadach: 1/ używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 2/ umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 3/ utworzenia podstrony w ramach działającego oficjalnego serwisu www.korona-kielce.pl; z informacjami zachęcającymi do odwiedzenia i zwiedzenia miasta Kielce, 4/ udostępnienia powierzchni reklamowej dostępnej pod adresem internetowym www.korona-kielce.pl promujące miejskie imprezy kulturalne i inne ważne wydarzenia odbywające się w Kielcach, 5/ umieszczenia w wydawanych programach meczowych, przy okazji spotkań rozgrywanych w ramach T-Mobile Ekstraklasy reklamy najciekawszych miejsc Kielc, 6/ umieszczenia grafiki promującej miasto Kielce na autokarze, którym podróżuje drużyna Korony i Młodej Ekstraklasy w czasie rozgrywek ligowych, 7/ umieszczenia na biletach dla kibiców drużyn przyjezdnych, adresu strony internetowej klubu zawierającej informacje promujące miasto Kielce, 8/ informowania podczas meczów o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 9/ kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp. w tym również poprzez udział zawodników Wykonawcy w spotkaniach przed i po meczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korona S.A., ul. Ściegiennego 8, 25-033 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650406,5 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia realizacja zadania w zakresie promocji miasta Kielce, przy wykorzystaniu możliwości marketingowych posiadanych przez Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna. Zawodnicy Klubu Sportowego Korona Spółka Akcyjna jako jedynego klubu piłkarskiego w mieście Kielcach biorą udział w najwyższej klasie krajowych rozgrywek ligowych /T - Mobile ekstraklasa/. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego miasta aby Klub Sportowy Korona S.A.w ramach rozgrywek ligowych w roku 2012 /sezon 2011/2012 - II runda/ promował nasze miasto w kraju. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Promocja miasta Kielce poprzez jedną z wiodących dyscyplin sportowych w naszym mieście gwarantuje możliwość kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do przybycia do miasta Kielce w charakterze turystów bądź też z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna od lat, z dużymi sukcesami promuje miasto Kielce. W roku 2012 (sezon 2011/2012 - II runda) KS Korona S.A. będzie świadczył usługi promocyjne na rzecz miasta Kielce poprzez: 1/ używania nazwy własnej miasta Kielce jako jedynej nazwy miejscowości w oficjalnej nazwie drużyny, 2/ umieszczenia herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, 3/ utworzenia podstrony w ramach działającego oficjalnego serwisu www.korona-kielce.pl; z informacjami zachęcającymi do odwiedzenia i zwiedzenia miasta Kielce, 4/ udostępnienia powierzchni reklamowej dostępnej pod adresem internetowym www.korona-kielce.pl promujące miejskie imprezy kulturalne i inne ważne wydarzenia odbywające się w Kielcach, 5/ umieszczenia w wydawanych programach meczowych, przy okazji spotkań rozgrywanych w ramach T-Mobile Ekstraklasy reklamy najciekawszych miejsc Kielc, 6/ umieszczenia grafiki promującej miasto Kielce na autokarze, którym podróżuje drużyna Korony i Młodej Ekstraklasy w czasie rozgrywek ligowych, 7/ umieszczenia na biletach dla kibiców drużyn przyjezdnych, adresu strony internetowej klubu zawierającej informacje promujące miasto Kielce, 8/ informowania podczas meczów o promocji miasta Kielce przez Wykonawcę, 9/ kreowania pozytywnego wizerunku Kielc w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu i rekreacji w trakcie wywiadów, konferencji prasowych i telewizyjnych, itp. w tym również poprzez udział zawodników Wykonawcy w spotkaniach przed i po meczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych. Należy również zaznaczyć, iż mecze rozgrywane przez zawodników KS Korona S.A. są transmitowane zarówno przez polskie jak i zagraniczne stacje telewizyjne. Organizacja rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy powoduje, że imprezy meczowe są bezpośrednio transmitowane w kanałach telewizyjnych Canal+, Polsat Sport, Eurosport2 przez co docierają do coraz większej grupy odbiorców, także zagranicznych. Dane statystyczne wskazują, iż sygnał dociera do 22 krajów w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym do 16 mln gospodarstw domowych. Duże zainteresowanie rozgrywkami wykazują również inne media (radio, prasa, portale internetowe, operatorzy sieci komórkowych itd.). Wartość produktu marketingowego, jakim jest widowisko piłkarskie doceniana jest za jego uniwersalność oraz prostotę przekazu, który dzięki obecności emocji jest łatwo zapamiętywany. Klub Korona S.A. jest bardzo pozytywnie postrzegany przez media, często przedstawiany jako wzór do naśladowania dla innych klubów w zakresie współpracy z lokalnym Samorządem. Ponadto pozytywny obraz klubu w mediach utrwalany jest również dzięki bardzo dobrym wynikom sportowym, uzyskiwanym przy stosunkowo niewysokim budżecie. W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło do 31 grudnia 2012 r. kontynuować promowanie miasta Kielce poprzez Klub Sportowy Korona S.A. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. Miasto oczekuje więc od marketingu i promocji przez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry osiągający wysokie wyniki sportowe zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i kreuje dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.