eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Czeladź: Zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony
Numer ogłoszenia: 86087 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54077 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon, 6 lub 7 osobowego, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2015 lub 2016 - pojazd musi posiadać homologację europejską zgodnie z Dyrektywą 2007/46/WE oraz spełniać wymagania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/33/WE z dnia 23 kwietnia 2009r. (Dz. Urz. EU L 120 z 15.05.2009, str. 5) - norma spalania EU - EEV/Euro 5 - rodzaj paliwa - olej napędowy - moc silnika min. 100 KM - 1 komplet (4 szt.) opon letnich - 1 komplet (4 szt.) opon zimowych - pojazd musi posiadać zamontowaną na dachu belkę świetlną ze światłami ostrzegawczymi w kolorze pomarańczowym oraz czarnym podświetlanym napisem na białym tle o treści SŁUŻBA DROGOWA - manualna skrzynia biegów - przegroda części bagażowej metalowa z siatką w górnej części - drzwi boczne przesuwane, oszklone - hak holowniczy typu kulowego - tylne drzwi dwuskrzydłowe - otwieranie obu skrzydeł tylnych drzwi minimum 180 stopni - system ABS, ESP - wspomaganie układu kierowniczego - pełnowymiarowe koło zapasowe - przestrzeń bagażowa o ładowności min 800 kg - ilość miejsc siedzących 6 lub 7 - siedzenia wykonane z materiałów łatwo czyszczących się lub komplet pokrowców spełniających te wymogi - długość przestrzeni ładunkowej minimum 200 cm II. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę minimum 2 lata lub do 100 000 km od daty dostarczenia pojazdu i podpisania protokołu odbioru. Zamawiający dopuszcza aby w/w gwarancja nie obejmowała wymiany elementów takich jak (klocki hamulcowe, oleje, filtry itp.) na skutek naturalnego ich zużycia związanego z eksploatacją pojazdu. 2. Koszt dostawy sprzętu pokrywa Wykonawca. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź. 4. Dostarczony samochód musi być wyposażony w następujące dokumenty: - świadectwo homologacji na terenie RP - pisemny dokument gwarancji obejmujące pełny okres gwarancji - instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego - komplet kluczy - książka serwisowa w języku polskim...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIP Car Sp. z o. o., ul. Pużaka 6, 45-273 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111987,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.