eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Wdrożenie technologii informacyjno -komunikacyjnych w Gminie Miasto Łęczyca

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22

Ogłoszenie nr 86086 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.

Łęczyca: Wdrożenie technologii informacyjno -komunikacyjnych w Gminie Miasto Łęczyca
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne pn. "e-Łęczyca - nowoczesne technologie w usługach publicznych urzędu miejskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55106


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60139


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej 14, 99100 Łęczyca, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01, e-mail wydzialrozwoju@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wdrożenie technologii informacyjno -komunikacyjnych w Gminie Miasto Łęczyca

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie technologii informacyjno-komunikacyjnych wraz z zakupem licencji dla oprogramowania komputerowego, przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego, w celu realizacji projektu pn. | "e-Łęczyca - nowoczesne technologie w usługach publicznych urzędu miejskiego". 2.2 Wdrożenie technologii informacyjno-komunikacyjnych w Gminie Miasto Łęczyca umożliwia rozwój e-usług publicznych, która swym zakresem obejmuje: 1. Wykonanie dostawy i budowa zintegrowanego systemu obsługi mieszkańców i e-usług, zwanego dalej Systemem, łącznie z oprogramowaniem, licencjami, wdrożeniem, obejmującego: a. Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta; b. Zintegrowany System Płatności Elektronicznych; c. Platforma bazodanowa; d. Portal Miejski zgodny z WCAG 2.0. wraz z Biuletynem Informacji Publicznej; e. Broker integracyjny umożliwiający używanie profilu zaufanego ePUAP do logowania w module obsługi interesanta.; f. Integracja systemów dziedzinowych umożliwiających obsługę systemów e-usług (podatki, księgowość, opłaty lokalne); g. Szyna usług integrująca usługi ePUAP, EOD i systemy dziedzinowe automatyzacja przepływu deklaracji podatkowych z platformy ePUAP, EOD do systemów podatkowych; h. Platforma usług publicznych udostępniająca dane z systemów dziedzinowych (podatki, opłaty lokalne). Logowanie SSO ePUAP, profil zaufany ePUAP. Mapowanie pól e-formularzy ePUAP w systemach dziedzinowych (podatki, opłaty lokalne). Wstępne wypełnianie formularzy elektronicznych e-PUAP (Poziom 5 Personalizacja). Integracja z istniejącym systemem dziedzinowym; i. Aplikacja mobilna na 3 platformy systemowe (Android, Windows Phone, iOS) zintegrowana z platformą usług publicznych (w tym e-interwencje drogowe); j. E-Rada; k. Ankiety; l. Informacje dla mieszkańców; m. Uruchomienie 27 e-usług: 4 usługi on-line na poziomie dojrzałości 4/5, 23 usługi on-line na poziomie dojrzałości 3 - listę usług określono w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik nr 2 do niniejszej umowy oraz 1 e-usługa "Elektroniczna Skrzynka Podawcza" umożliwiająca obsługę dowolnej sprawy, n. Szkolenia dla pracowników z zakresu zakupionego oprogramowania o. Wdrożenie i utrzymanie Systemu na serwerze Zamawiającego przez okres równy okresowi zapewnionej asysty technicznej 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania w zakresie funkcjonalności dla systemów informatycznych określono w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.4 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 2.5 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 5 i 2 do SIWZ - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy. Wykonawca zamówienia musi zatem przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 2.6 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. 2.7 Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja i rękojmia są udzielane na warunkach określonych w Załączniku Nr 1, 5 i 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Formularzu oferty oraz Wzorze umowy. 2.8 Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48613000-8
Dodatkowe kody CPV: 48612000-1, 48517000-5, 48442000-8, 48600000-4, 48422000-2, 48900000-7, 72246000-1, 72268000-1, 72265000-0, 72263000-6, 72262000-9, 72261000-2, 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT294750.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sputnik Software Sp. z o.o., info@nowoczesnyurzad.pl, ul. Górecka 30, 60-201, Poznań , kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300489.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300489.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 392467.77
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.