To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Kraków: Realizacja usług promocyjnych związanych z przeprowadzeniem kampanii reklamowej w Internecie oraz objęcie patronatem medialnym 5. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 Kampania w portalu tematycznym Część 2 Kampania w portalu horyzontalnym
Numer ogłoszenia: 85949 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85068 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, faks 012 4249652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług promocyjnych związanych z przeprowadzeniem kampanii reklamowej w Internecie oraz objęcie patronatem medialnym 5. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 Kampania w portalu tematycznym Część 2 Kampania w portalu horyzontalnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług promocyjnych związanych z przeprowadzeniem kampanii reklamowej w Internecie oraz objęcie patronatem medialnym 5. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie, organizowanego przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 zamówienia Kampania w portalu tematycznym; Część 2 zamówienia Kampania w portalu horyzontalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dla części 1 zamówienia - załącznik nr 7A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); dla części 2 zamówienia - załącznik nr 7B do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kampania w portalu horyzontalnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRUPA INTERIA.PL sp. z o. o. sp. komandytowa, os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123000,00
Oferta z najniższą ceną: 123000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Świadczenie usług dostarczenia i administracji usługą chmurową
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- Usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
- Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.