eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe.
Numer ogłoszenia: 85798 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 39402 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, Biuro Promocji i Informacji Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4245890, fax (091) 4245875.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 120 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 6) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.04.2008 r. do 30.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będzie obowiązywał jeden layout. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 3 Lokalna kampania outdoorowa nr 3. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będzie obowiązywał jeden layout. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 4 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 100 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Poznań - w ilości 20 sztuk; 2) Gorzów - w ilości 15 sztuk; 3) Bydgoszcz - w ilości 15 sztuk; 4) Piła - w ilości 15 sztuk; 5) Zielona Góra - w ilości 15 sztuk; 6) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 7) Słupsk - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 5 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 90 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.05.2008 r. do 15.05.2008 r., w następujących miastach oraz ilościach: 1) Poznań - w ilości 15 sztuk; 2) Wrocław - w ilości 15 sztuk; 3) Zabrze - w ilości 10 sztuk; 4) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 5) Bydgoszcz - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. W każdym z w.w. miast będzie, obowiązywał indywidualny layout. Część 6 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 120 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 6) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 7 Lokalna kampania outdoorowa nr 7. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, usytuowanych przy trasach wjazdowych do Szczecina w następujących terminach oraz ilościach: 1) w terminie od 01.04.2008 r. do 30.06.2008 r. w ilości 10 sztuk; 2) w terminie od 01.07.2008 r. do 30.09.2008 r. w ilości 10 sztuk; 3) w terminie od 01.10.2008 r. do 31.12.2008 r. w ilości 10 sztuk; 4) w terminie od 01.01.2009 r. do 31.03.2009 r. w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów, przy głównych trasach wjazdowych do miasta Szczecina i innych punktach pierwszego kontaktu dla odwiedzających miasto Szczecin, typu: w okolicy dworca PKP, w okolicy dworca PKS. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekty graficzne reklam zostaną dostarczone Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. W każdym okresie ekspozycji będzie obowiązywał oddzielny layout (razem 4 projekty graficzne) 6. Ze względu na długi (3-miesięczny) okres ekspozycji, Wykonawca ma prawo do zmiany lokalizacji nośnika reklamowego, w trakcie trwania ekspozycji pod warunkiem, że założenia z pkt 2 zostaną spełnione, oraz zmiana lokalizacji zostanie wcześniej uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego. 7. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 8 Lokalna kampania outdoorowa nr 8. I. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekty graficzne reklam zostaną dostarczone Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będą obowiązywały dwa layouty. Pierwszy od 01.04.2008 r. do 08.04.2008 r. , drugi layout od 09.04.2008 r. do końca okresu ekspozycji. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. II. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 8 reklam na wielkoformatowych nośnikach typu frontlight, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 17 m2 do max. 20 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będą obowiązywały dwa layouty. Pierwszy od 01.04.2008 r. do 08.04.2008 r. , drugi layout od 09.04.2008 r. do końca okresu ekspozycji. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 9 Kampania outdoorowa nr 9. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. we Wrocławiu, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Wrocławia, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 10 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 10. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 194 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 15.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 30 sztuk; 2) Katowice - w ilości 10 sztuk; 3) Chorzów - w ilości 10 sztuk; 4) Zabrze - w ilości 10 sztuk; 5) Tychy - w ilości 10 sztuk; 6) Poznań - w ilości 20 sztuk; 7) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 8) Gdańsk - w ilości 10 sztuk; 9) Gdynia - w ilości 10 sztuk; 10) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 11) Świnoujście - w ilości 4 sztuk; 12) Szczecin - w ilości 20 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast, a w przypadku Świnoujścia - również w okolicy terminalu promowego. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 11 Kampania outdoorowa nr 11. na terenie Niemiec 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z dystrybucją na miejsce klejenia, drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 64 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 8 m2 do max. 10 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 20.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Berlin - w ilości 40 sztuk; 2) Rostock - w ilości 20 sztuk; 3) Schwedt - w ilości 2 sztuk; 4) Prenzlau - w ilości 2 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 12 Kampania outdoorowa nr 12. na terenie państw skandynawskich 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z dystrybucją na miejsce klejenia, drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 40 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 8 m2 do max. 10 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 20.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kopenhaga - w ilości 15 sztuk; 2) Stokholm - w ilości 15 sztuk; 3) Ystad - w ilości 5 sztuk; 4) Oslo - w ilości 5 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 13 Lokalna kampania outdoorowa nr 13. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekty graficzne reklam zostaną dostarczone Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 14 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 14. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 110 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 15 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 15. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 110 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 603553,8 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A. Art Marketing Syndicate S.A., ul. Jana Pawła II 14, 61-139 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40428
  • Oferta z najniższą ceną: 40428 / oferta z najwyższą ceną: 43500
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 2.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. MEDIA Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2985
  • Oferta z najniższą ceną: 2985 / oferta z najwyższą ceną: 5970
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. MEDIA Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2985
  • Oferta z najniższą ceną: 2985 / oferta z najwyższą ceną: 6720
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o.,, ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51000
  • Oferta z najniższą ceną: 51000 / oferta z najwyższą ceną: 51000
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 34438
  • Oferta z najniższą ceną: 34438 / oferta z najwyższą ceną: 39950
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42850
  • Oferta z najniższą ceną: 42850 / oferta z najwyższą ceną: 42850
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 7.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. MEDIA Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 22800
  • Oferta z najniższą ceną: 22800 / oferta z najwyższą ceną: 64410
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 8.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. MEDIA Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19900
  • Oferta z najniższą ceną: 19900 / oferta z najwyższą ceną: 34811.20
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kampania outdoorowa nr 9.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3811.60
  • Oferta z najniższą ceną: 3811.60 / oferta z najwyższą ceną: 4470
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 10.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A. Art Marketing Syndicate S.A., ul. Jana Pawła II 14, 61-139 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 70418
  • Oferta z najniższą ceną: 70418 / oferta z najwyższą ceną: 91250
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Kampania outdoorowa nr 11. na terenie Niemiec.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 228475
  • Oferta z najniższą ceną: 228475 / oferta z najwyższą ceną: 228475
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 13.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.P. MEDIA Sp. z o.o., ul. Bol. Krzywoustego 22/6, 70-314 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2985
  • Oferta z najniższą ceną: 2985 / oferta z najwyższą ceną: 6720
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 14.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40239.10
  • Oferta z najniższą ceną: 40239.10 / oferta z najwyższą ceną: 42960
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 15.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER MEDIA Sp. z o.o., ul. Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40239.10
  • Oferta z najniższą ceną: 40239.10 / oferta z najwyższą ceną: 42960
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.