eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe
Numer ogłoszenia: 39402 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, Biuro ds. Organizacji Regat 2007 Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4245890, fax (091) 4245992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej oraz usługi reklamowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 120 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 6) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.04.2008 r. do 30.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będzie obowiązywał jeden layout. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 3 Lokalna kampania outdoorowa nr 3. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będzie obowiązywał jeden layout. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 4 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 100 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Poznań - w ilości 20 sztuk; 2) Gorzów - w ilości 15 sztuk; 3) Bydgoszcz - w ilości 15 sztuk; 4) Piła - w ilości 15 sztuk; 5) Zielona Góra - w ilości 15 sztuk; 6) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 7) Słupsk - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 5 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 90 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.05.2008 r. do 15.05.2008 r., w następujących miastach oraz ilościach: 1) Poznań - w ilości 15 sztuk; 2) Wrocław - w ilości 15 sztuk; 3) Zabrze - w ilości 10 sztuk; 4) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 5) Bydgoszcz - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. W każdym z w.w. miast będzie, obowiązywał indywidualny layout. Część 6 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 120 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 6) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 7 Lokalna kampania outdoorowa nr 7. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, usytuowanych przy trasach wjazdowych do Szczecina w następujących terminach oraz ilościach: 1) w terminie od 01.04.2008 r. do 30.06.2008 r. w ilości 10 sztuk; 2) w terminie od 01.07.2008 r. do 30.09.2008 r. w ilości 10 sztuk; 3) w terminie od 01.10.2008 r. do 31.12.2008 r. w ilości 10 sztuk; 4) w terminie od 01.01.2009 r. do 31.03.2009 r. w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów, przy głównych trasach wjazdowych do miasta Szczecina i innych punktach pierwszego kontaktu dla odwiedzających miasto Szczecin, typu: w okolicy dworca PKP, w okolicy dworca PKS. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekty graficzne reklam zostaną dostarczone Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. W każdym okresie ekspozycji będzie obowiązywał oddzielny layout (razem 4 projekty graficzne) 6. Ze względu na długi (3-miesięczny) okres ekspozycji, Wykonawca ma prawo do zmiany lokalizacji nośnika reklamowego, w trakcie trwania ekspozycji pod warunkiem, że założenia z pkt 2 zostaną spełnione, oraz zmiana lokalizacji zostanie wcześniej uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego. 7. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 8 Lokalna kampania outdoorowa nr 8. I. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekty graficzne reklam zostaną dostarczone Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będą obowiązywały dwa layouty. Pierwszy od 01.04.2008 r. do 08.04.2008 r. , drugi layout od 09.04.2008 r. do końca okresu ekspozycji. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. II. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 8 reklam na wielkoformatowych nośnikach typu frontlight, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 17 m2 do max. 20 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach będą obowiązywały dwa layouty. Pierwszy od 01.04.2008 r. do 08.04.2008 r. , drugi layout od 09.04.2008 r. do końca okresu ekspozycji. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 9 Kampania outdoorowa nr 9. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. we Wrocławiu, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Wrocławia, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 10 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 10. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 194 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 15.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 30 sztuk; 2) Katowice - w ilości 10 sztuk; 3) Chorzów - w ilości 10 sztuk; 4) Zabrze - w ilości 10 sztuk; 5) Tychy - w ilości 10 sztuk; 6) Poznań - w ilości 20 sztuk; 7) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 8) Gdańsk - w ilości 10 sztuk; 9) Gdynia - w ilości 10 sztuk; 10) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 11) Świnoujście - w ilości 4 sztuk; 12) Szczecin - w ilości 20 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast, a w przypadku Świnoujścia - również w okolicy terminalu promowego. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 11 Kampania outdoorowa nr 11. na terenie Niemiec 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z dystrybucją na miejsce klejenia, drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 64 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 8 m2 do max. 10 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 20.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Berlin - w ilości 40 sztuk; 2) Rostock - w ilości 20 sztuk; 3) Schwedt - w ilości 2 sztuk; 4) Prenzlau - w ilości 2 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 12 Kampania outdoorowa nr 12. na terenie państw skandynawskich 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z dystrybucją na miejsce klejenia, drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 40 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 8 m2 do max. 10 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 20.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kopenhaga - w ilości 15 sztuk; 2) Stokholm - w ilości 15 sztuk; 3) Ystad - w ilości 5 sztuk; 4) Oslo - w ilości 5 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. Część 13 Lokalna kampania outdoorowa nr 13. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta. 2. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 3. Projekty graficzne reklam zostaną dostarczone Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 4. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 5. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 14 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 14. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 110 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r. Część 15 Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 15. 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 110 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Szczecin - w ilości 10 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy wjeździe do miast. 3. Druk na papierze 115 - 120 g/m2, niebieska strona odwrotna (tzw. blueback), gramatura poszczególnych brytów jednego plakatu musi być jednakowa. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminami. 5. Na wszystkich nośnikach w w.w. miastach będzie obowiązywał jeden layout. 6. W przypadku oferowania przez Wykonawcę nośników reklamowych typu billboard umieszczonych w pasie ruchu drogowego w mieście Szczecinie, Wykonawca ma prawo skorzystać z obniżonej stawki za dzierżawę nośnika zgodnie z Uchwałą Rady Miasta nr XXVIII/567/04 z dnia 08 listopada 2004 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: kampanię outdoorową, o wartości minimum 60.000 brutto obejmującą co najmniej jedną z niżej wymienionych grup: - reklamę na nośnikach typu billboard, - reklamę na wielkoformatowych nośnikach typu frontlight, polegającą w szczególności na przeprowadzeniu kampanii całościowej w danej grupie wraz z wynajmem powierzchni reklamowych, wykonaniem reklam, w tym druku oraz wyklejenia, ekspozycji, montażu i demontażu reklam.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin Biuro Promocji i Informacji Pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin (pok. nr 155)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Szczecin Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej 1, pok. nr 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 120 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 6) Szczecin - w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.04.2008 r. do 30.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 100 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Poznań - w ilości 20 sztuk; 2) Gorzów - w ilości 15 sztuk; 3) Bydgoszcz - w ilości 15 sztuk; 4) Piła - w ilości 15 sztuk; 5) Zielona Góra - w ilości 15 sztuk; 6) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 7) Słupsk - w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 90 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.05.2008 r. do 15.05.2008 r., w następujących miastach oraz ilościach: 1) Poznań - w ilości 15 sztuk; 2) Wrocław - w ilości 15 sztuk; 3) Zabrze - w ilości 10 sztuk; 4) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 5) Bydgoszcz - w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 120 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Koszalin - w ilości 10 sztuk; 6) Szczecin - w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, usytuowanych przy trasach wjazdowych do Szczecina w następujących terminach oraz ilościach: 1) w terminie od 01.04.2008 r. do 30.06.2008 r. w ilości 10 sztuk; 2) w terminie od 01.07.2008 r. do 30.09.2008 r. w ilości 10 sztuk; 3) w terminie od 01.10.2008 r. do 31.12.2008 r. w ilości 10 sztuk; 4) w terminie od 01.01.2009 r. do 31.03.2009 r. w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta oraz Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 8 reklam na wielkoformatowych nośnikach typu frontlight, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 17 m2 do max. 20 m2 każdy, w terminie od 01.04.2008 r. do 15.04.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kampania outdoorowa nr 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. we Wrocławiu, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Wrocławia, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 194 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 15.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 30 sztuk; 2) Katowice - w ilości 10 sztuk; 3) Chorzów - w ilości 10 sztuk; 4) Zabrze - w ilości 10 sztuk; 5) Tychy - w ilości 10 sztuk; 6) Poznań - w ilości 20 sztuk; 7) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 8) Gdańsk - w ilości 10 sztuk; 9) Gdynia - w ilości 10 sztuk; 10) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 11) Świnoujście - w ilości 4 sztuk; 12) Szczecin - w ilości 20 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kampania outdoorowa nr 11. na terenie Niemiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z dystrybucją na miejsce klejenia, drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 64 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 8 m2 do max. 10 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 20.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Berlin - w ilości 40 sztuk; 2) Rostock - w ilości 20 sztuk; 3) Schwedt - w ilości 2 sztuk; 4) Prenzlau - w ilości 2 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kampania outdoorowa nr 12. na terenie państw skandynawskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z dystrybucją na miejsce klejenia, drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 40 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 8 m2 do max. 10 m2 każdy, w terminie od 01.06.2008 r. do 20.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kopenhaga - w ilości 15 sztuk; 2) Stokholm - w ilości 15 sztuk; 3) Ystad - w ilości 5 sztuk; 4) Oslo - w ilości 5 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 110 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.05.2008 r. do 31.05.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Szczecin - w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 110 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 11,5 m2 do max. 12,5 m2 każdy, w terminie od 16.06.2008 r. do 30.06.2008 r. w następujących miastach, oraz ilościach: 1) Kraków - w ilości 20 sztuk; 2) Poznań - w ilości 20 sztuk; 3) Warszawa - w ilości 40 sztuk; 4) Wrocław - w ilości 20 sztuk; 5) Szczecin - w ilości 10 sztuk;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.