Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Brzozów: SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA
Numer ogłoszenia: 85673 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza , ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki serwisowej nad następującymi posiadanymi modułami programu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.: 1. System Finansowo-Księgowy - 6 szt. 2. System Rachunek Kosztów - 1 szt. 3. System Rejestr Sprzedaży - 2 szt. 4. System Kadry - 3 szt. 5. System Płace - 4 szt. 6. System Środki Trwałe - 1 szt. 7. System Gospodarka Magazynowo-Materiałowa - 6 szt. 8. System Wycena Procedur Medycznych - 1 szt. 9. System Kasa - 1 szt. 10. System ADT Ruch Chorych - Kontrakt z BŚ - 39 szt. 11. System Ruch Chorych -51 szt. 12. System Apteka Szpitalna-Kontrakt z BŚ - 5 szt. 13. System Apteczka Oddziałowa - Kontrakt z BŚ - 12 szt. 14. System Zlecenia - 14 szt. 15. System Laboratorium - 18 szt. 16. System Punkt Pobrań - open 17. System Obsługa Zamówień i Przetargów - 1 szt. 18. System Patomorfologia - 2 szt. 19. System MiniInfoMedica - 10 szt. 20. System InfoMedica PRO - 35 szt. ( Przychodnia PRO (Gabinet Lekarski - 20 szt., Recepcja - 4 szt., Statystyka - 1 szt.), Przychodnia PRO (Recepcja - 1 szt.), Przychodnia PRO (Pracownia - 9 szt.) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji serwisowej w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od zgłoszenia. Łączna liczba szacowanych godzin interwencji serwisowych wynosi 120 godzin, a w tym: a) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Zamawiającego: 90 godzin, b) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Wykonawcy (zdalnie - za pomocą łączy internetowych: 30godzin.) Wykaz czynności objętych opieką serwisową realizowanych podczas interwencji serwisowych na wezwanie Zamawiającego: 1) Realizacja wszystkich zleceń dotyczących czynności serwisowo-naprawczych oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A. będących w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności rozumie się przez to przywracanie możliwości sprawnego działania oprogramowania w sytuacji wystąpienia błędów w działaniu oprogramowania poprzez interwencje serwisowe zdalne lub realizowane w siedzibie Zamawiającego, 2) Instalowanie nowych wersji oprogramowania objętego umową i będących kontynuacją technologiczną posiadanych wersji lub nowo zakupionego oprogramowania, 3) Konfiguracja oprogramowania operacyjnego jednostek komputerowych i drukarek będących w dyspozycji Zamawiającego w zakresie ich dostosowania do potrzeb oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A., 4) Udzielanie konsultacji mających na celu przygotowanie na zlecenie Zamawiającego raportów, prognoz i analiz dotyczących eksploatowanego sprzętu komputerowego, na którym użytkowane jest oprogramowanie objęte umową, 5) Udzielanie konsultacji w zakresie kolejności rozbudowy systemu Infomedica, w celu osiągnięcia efektu synergii z jednoczesnym uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań Zamawiającego, 6) Przenoszenie danych w przypadku zmiany platformy systemowej lub bazodanowej. 7) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do udzielania konsultacji telefonicznych (do 30 minut czasu pracy Konsultanta nad danym zagadnieniem) oraz do udzielania odpowiedzi na pytania zadane e-mailem a dotyczące pracy i ewentualnych błędów w pracy serwisowanego oprogramowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi spełnianie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi spełnianie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi spełnianie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi spełnianie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi spełnianie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz asortymentowo-cenowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18,36-200 Brzozów, budynek administracji G-pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18,36-200 Brzozów, budynek administracji G-Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Zakup i dostawa stolarki okiennej - II
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w DPS w Brzozowie poprzez wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych i zamknięcia klatki schodowej drzwiami przeciwpożarowymi zintegrowanymi z instalacją oddymiania
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.