eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Brzozów: SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA
Numer ogłoszenia: 252456 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85673 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE OPIEKI SERWISOWEJ NAD OPROGRAMOWANIEM INFOMEDICA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprawowanie opieki serwisowej nad następującymi posiadanymi modułami programu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.: 1. System Finansowo-Księgowy - 6 szt. 2. System Rachunek Kosztów - 1 szt. 3. System Rejestr Sprzedaży - 2 szt. 4. System Kadry - 3 szt. 5. System Płace - 4 szt. 6. System Środki Trwałe - 1 szt. 7. System Gospodarka Magazynowo-Materiałowa - 6 szt. 8. System Wycena Procedur Medycznych - 1 szt. 9. System Kasa - 1 szt. 10. System ADT Ruch Chorych - Kontrakt z BŚ - 39 szt. 11. System Ruch Chorych -51 szt. 12. System Apteka Szpitalna-Kontrakt z BŚ - 5 szt. 13. System Apteczka Oddziałowa - Kontrakt z BŚ - 12 szt. 14. System Zlecenia - 14 szt. 15. System Laboratorium - 18 szt. 16. System Punkt Pobrań - open 17. System Obsługa Zamówień i Przetargów - 1 szt. 18. System Patomorfologia - 2 szt. 19. System MiniInfoMedica - 10 szt. 20. System InfoMedica PRO - 35 szt. ( Przychodnia PRO (Gabinet Lekarski - 20 szt., Recepcja - 4 szt., Statystyka - 1 szt.), Przychodnia PRO (Recepcja - 1 szt.), Przychodnia PRO (Pracownia - 9 szt.) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji serwisowej w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od zgłoszenia. Łączna liczba szacowanych godzin interwencji serwisowych wynosi 120 godzin, a w tym: a) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Zamawiającego: 90 godzin, b) interwencja serwisowa realizowana w siedzibie Wykonawcy (zdalnie - za pomocą łączy internetowych: 30godzin.) Wykaz czynności objętych opieką serwisową realizowanych podczas interwencji serwisowych na wezwanie Zamawiającego: 1) Realizacja wszystkich zleceń dotyczących czynności serwisowo-naprawczych oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A. będących w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności rozumie się przez to przywracanie możliwości sprawnego działania oprogramowania w sytuacji wystąpienia błędów w działaniu oprogramowania poprzez interwencje serwisowe zdalne lub realizowane w siedzibie Zamawiającego, 2) Instalowanie nowych wersji oprogramowania objętego umową i będących kontynuacją technologiczną posiadanych wersji lub nowo zakupionego oprogramowania, 3) Konfiguracja oprogramowania operacyjnego jednostek komputerowych i drukarek będących w dyspozycji Zamawiającego w zakresie ich dostosowania do potrzeb oprogramowania produkcji firmy Asseco Poland S.A., 4) Udzielanie konsultacji mających na celu przygotowanie na zlecenie Zamawiającego raportów, prognoz i analiz dotyczących eksploatowanego sprzętu komputerowego, na którym użytkowane jest oprogramowanie objęte umową, 5) Udzielanie konsultacji w zakresie kolejności rozbudowy systemu Infomedica, w celu osiągnięcia efektu synergii z jednoczesnym uwzględnieniem potrzeb i oczekiwań Zamawiającego, 6) Przenoszenie danych w przypadku zmiany platformy systemowej lub bazodanowej. 7) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również do udzielania konsultacji telefonicznych (do 30 minut czasu pracy Konsultanta nad danym zagadnieniem) oraz do udzielania odpowiedzi na pytania zadane e-mailem a dotyczące pracy i ewentualnych błędów w pracy serwisowanego oprogramowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMM Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 4a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16331,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21106,80

  • Oferta z najniższą ceną: 21106,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21106,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.