eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85663 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Dębowa Łąka: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
RPO WK-P na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 3: Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie. Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56548-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 565648-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka, krajowy numer identyfikacyjny 87111879600000, ul. Dębowa Łąka 38, 87207 Dębowa Łąka, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 884 918, faks 566 889 258, e-mail rolnictwo@ugdl.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.debowalaka.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą być składane na wykonanie: a) część nr 1 zamówienia - Termomodernizację budynku remizo - świetlicy w Dębowej Łące oraz/lub b) część nr 2 zamówienia - Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Część nr 1 zamówienia -Termomodernizacja remizo - świetlicy w Dębowej Łące dotyczy budynku murowanego tradycyjnie, bez izolacji cieplnej o powierzchni zabudowy 621 m2 oraz powierzchni użytkowej 681,08 m2, położonego na działkach nr 274/6 i 278/7 w miejscowości Dębowa Łąka. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje: Rozebranie ścianek działowych w piwnicy, sanitariatach na parterze i w sali przy scenie. Rozebranie ścian żelbetonowych o grubości do 30 cm. Rozebranie murów i słupów z cegły poniżej terenu na zaprawie cementowo wapiennej. Rozebranie ścianki pełnej o grubości 1/2 cegły na zaprawie cementowo wapiennej. W pomieszczeniach ogrzewanych na gruncie, przebudowa posadzki polegająca na rozebraniu istniejącej posadzki i podestów, wyrównaniu podsypki piaskowej, wykonaniu warstwy chudego betonu - 15 cm, izolacji przeciwwilgociowej, ułożeniu styropianu twardego - 15 cm oraz szlichty betonowej i glazury na podłodze, płytki ceramiczne antypoślizgowe. Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm oraz podłoża z betonu gruzowego o grubości do 5 cm. Rozebranie posadzek jednolitych cementowych lastrykowych, posadzek z płyt ceramicznych. Przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej - posadzki z płytek z kamieni sztucznych o wymiarach 20x20 cm, na klej metodą zwykłą. Przygotowanie podłoża pod licowanie ścian płytkami na klej. Gruntowanie podłoży poziomych preparatami gruntującymi. Wykonanie podkładów na podłożu gruntowym z ubitych materiałów, z piasku. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej - izolacja pozioma podposadzkowa. Wykonanie posadzki cementowej o grubości 25 mm wraz z cokolikami zatartej na ostro. Pogrubienie posadzek z cokolikami o 1 cm. Wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych z kamieni sztucznych o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą. Wykonanie podłogi z desek struganych o grubości 25 mm. Mechaniczne szlifowanie posadzek z deszczułek o powierzchni 8 m2. Lakierownie posadzek i parkietów lakierem chemoutwardzalnym. Uzupełnienie listew przycokołowych o wymiarach 2x2 cm w odcinkach prostych. Zamurowanie drzwi wewnętrznych do dużej sali. Wykonanie nowych ścianek w piwnicy, nowych sanitariatów WC, garderoby, kuchni i przebudowa sceny i schodów na scenę. Wykonanie ściany z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej. Wykonanie ręczne tynków zwykłych III kategorii, ścian i słupów. Licowanie ścian płytkami o wymiarach 15x15 cm na klej metodą zwykłą. Wykonanie ścianek działowych z cegieł dziurawek o grubości 1/2 cegły. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Rozebranie sceny i podłoża. Wykonanie schodów drewnianych na scenę o długości stopnia 1,26 m z poręczami. Ocieplenie stropu od spodu dużej sali, pomieszczeń piwnicznych, ściany wewnętrznej piwnicy. Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych pionowych z płyt styropianowych grubości 8 cm na zaprawie bez siatki metalowej oraz poziomych od spodu konstrukcji. Wykonanie okładzin pojedynczych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych grubości 12,5 mm na powierzchni oraz 9,5 mm na powierzchni stropów na zaprawie. Wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym, pojedynczym, podwieszonym z kształtowników cd i ud. Usprawnienie wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych. Wykonanie kanałów wentylacyjnych z pustaków ceramicznych. Roboty naprawcze i malarskie po wymianie instalacji w całym obiekcie. Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe oszklone (szyby jednokomorowe), drzwi El30 oraz drzwi El60 - wszystkie rodzaje drzwi o powierzchni 2m2. Wymiana okien na okna PCV (uchylne jednodzielne o powierzchni 1m2, Umax 1.3.). Obsadzenie parapetów do 1,5 m w ścianach z cegieł. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach. Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem powierzchni tynku. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów oraz ścian. Powiększenie otworów okiennych w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Wbudowanie w trakcie wznoszenia ścian ościeżnic drzwiowych dla drzwi wewnątrzlokalowych (malowane 2 razy farbą olejną do gruntowania i emalią ftalową). Wstawienie skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych, wewnątrzlokalowych jednodzielnych szklonych o powierzchni ponad 1,6 m2, fabrycznie wykończonych. Wykonanie sufitów podwieszonych z zastosowaniem profili poprzecznych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm lub parapetów PCV. Gruntowanie podłoży pionowych preparatami gruntującymi. Roboty zewnętrzne:Demontaż opaski dookoła budynku. Wykonanie opaski na podłożu gruntowym z kostki betonowej naturalnej o szerokości 60 cm, grubości 8 cm. Odkucie tynku w miejscach rys i w razie potrzeby wzmocnienie ścian zewnętrznych w tych miejscach i naprawa gzymsów. Przemurowanie ciągłe pęknięć przy użyciu zaprawy cementowej. Wykonanie i montaż ściągów na wysokości do drugiego piętra z wbudowaniem kształtowników walcowych. Wykonanie ścian żelbetowych o grubości 12 cm, prostych o wysokości do 6 m. Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, płaskimi do 7 mm. Zamontowanie stalowego ściągu ścian zewnętrznych w narożniku zachodnim. Zamurowanie nieużytkowych otworów okiennych. Rozebranie zadaszeń żelbetowych nad wejściami. Poszerzenie schodów wejściowych żelbetowych do piwnic oraz wymiana balustrad. Wykonanie schodów żelbetowych prostych na płycie grubości 8 cm. Osadzenie i zabetonowanie balustrad schodowych z prętów stalowych w co trzecim stopniu. Przywrócenie pierwotnych wymiarów okien kuchni i garderoby. Wymiana starych okien drewnianych na plastikowe. Wymiana okien skrzynkowych i drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe z PCV (okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne o powierzchni do 1,5 m2 oraz dwudzielne o powierzchni do 2,5 m2 oraz ponad o powierzchni do 2,5 m2). Uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej. Wymiana drzwi wejściowych i bram garażowych na PCV. Zamontowanie drzwi dwuskrzydłowych z przekładką termiczną oraz bram garażowych podnoszonych mechanicznie. Zainstalowanie daszków nad wejściami o kącie nachylenia 5-10 stopni. Zadaszenie łukowe z rynienkami odpływowymi oraz uszczelką przyścienną. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 15 cm oraz 2 cm, a ścian piwnicznych płytami grubości 8 cm, docieplenie ścian z cegły, docieplenia ościeży, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamontowanie listwy cokołowej. Rozebranie płyt dachowych żelbetowych przy grubości płyty do 15 cm. Rozebranie pokrycia dachowego z papy. Rozebranie warstw na stropie z betonu gruzowego o grubości ponad 15 cm. Ułożenie na dachu dodatkowej styropapy grubości 12 lub 20 cm. Renowacja starych dachów krytych papą - krycie papą termozgrzewalną. Przy ocieplaniu połaci dachowej regulacja i pomiary naciągów wstępnych odciągów masztów antenowych. Podmurowanie kominów i ogniomurów. Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 przy użyciu zaprawy z wapna suchogaszonego. Uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych o grubości 1 cegły. Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów podrynnowych i nadrynnowych, wyskoków i pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonowych. Ułożenie tynku akrylowego typu baranek po uprzednim zatopieniu siatki w kleju, a na ścianach piwnicznych ułożenie tynku żywicznego. Wymiana rynien i rur spustowych na stalowe i wykonanie wszystkich obróbek blacharskich. Założenie rynien dachowych z blachy ocynkowanej grubości 0,55 mm, półokrągłych o średnicy 18 cm, rur spustowych z blachy ocynkowanej, grubości 0,55 mm, okrągłych o średnicy 15 cm, uzupełnienie obróbek blacharskich kołnierzy kominów i ścian świetlików itd. Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość do 1 km - dodatek za każdy dodatkowy rozpoczęty kilometr. Zalecenia po zakończeniu remontu: przeprowadzenie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, przeprowadzenie kontroli okresowej - badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Przeprowadzenie próby szczelności instalacji wod.-kan. i c.o. Zakres prac dotyczących instalacji elektrycznej : Oświetlenie LED zewnętrzne, oświetlenie LED wnętrzowe, rozdzielnica główna i wydziałowe, linie wlz, instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych oraz siłowych, zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacji i ogrzewania, połączenia wyrównawcze, instalacja odgromowa, prace demontażowe. Zakres prac instalacji sanitarnych : Wewnętrzna kanalizacja sanitarna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania z pompą ciepła i kotłem olejowym, wentylacja mechaniczna, technologia pompy ciepła i kotła olejowego, demontaż istniejących wewnętrznych instalacji sanitarnych, zewnętrzna instalacja cieplna. 3.2. Część nr 2 zamówienia - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie dotyczy budynku o powierzchni zabudowy 369,74m2 oraz powierzchni użytkowej 363,62m2, położonego na działkach nr 115, 121, 118/2 w miejscowości Wielkie Pułkowo. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje :Docieplenie ścian budynku warstwą styropianu twardego frezowaną na zakład gr. 15 cm, wzmocnioną łącznikami mechanicznymi, wierzchnie wykończenie - warstwa szpachlowa na siatce z włókna szklanego, tynk akrylowy o strukturze baranka malowany dwukrotnie farbą akrylową w kolorze wybranym przez inwestora. Cokół budynku ocieplony warstwą styropianu twardego frezowaną na zakład gr. 8 cm, wzmocnioną łącznikami mechanicznymi, wierzchnie wykończenie - warstwą szpachlową na siatce z włókna szklanego, tynk akrylowy o strukturze baranka malowany dwukrotnie farbą akrylową w kolorze wybranym przez inwestora. Docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropodachu styropapą, nadbudowa wszystkich kominów wentylacyjnych i obłożenie styropianem. Wymiana istniejących rynien i rur spustowych na stalowe malowane proszkowo. Do sufitu piwnicy przyklejenie styropianu, wykończenie warstwą szpachlową. Wymiana stolarki drzwiowej na PCV (kolor inny niż biały) - drzwi zewnętrzne na scenę oraz sale balową. Wykonanie nowej lamperii z tynku mozaikowego w garażu oraz w pomieszczeniu biura. Wykonanie nowych gładzi gipsowych na suficie oraz ścianach wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi w pomieszczeniach garażu i biura. Wymiana istniejących lamp zewnętrznych na energooszczędne wraz z instalacją, wykonanie lampy zewnętrznej na zewnątrz budynku od strony sali balowej. Wymiana istniejącego pieca na olejowy, wykonanie ocieplenia komina spalinowego z przedłużeniem wkładu z blachy kwasoodpornej, wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu kotłowni z wyprowadzeniem nad dach. Wykonanie opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej i obrzeżem betonowym. Wykonanie chodnika od strony frontowej budynku świetlicy do drzwi zewnętrznych na salę balową, utwardzenie placu przed wejściem do budynku z kostki betonowej. W pomieszczeniu biura wymiana instalacji elektrycznej na nową wraz z montażem i wymianą nowych lamp na energooszczędne, w garażu wymiana lamp na energooszczędne i wymiana instalacji elektrycznej. W pomieszczeniu garażu, biura i spiżarni wymiana istniejących grzejników elektrycznych na grzejniki zasilane z CO oraz w pomieszczeniu garażowym montaż nagrzewnicy. Wykonanie w garażu nowego wjazdu betonowego w celu likwidacji szczeliny między posadzką a bramą garażową. Nadbudowa attyki na budynku wraz z wykonaniem nowej blacharki w kolorze wybranym przez inwestora. Wykonanie nowych schodów zewnętrznych prowadzących na scenę, okładzin schodów zewnętrznych z płytek ceramicznych. Montaż w kuchni nowego podwójnego okapu. We wszystkich pomieszczeniach budynku wymiana kratek wentylacyjnych na nowe. W miejscu spękań ścian zewnętrznych należy usunąć stary tynk, nałożyć na całej ścianie siatkę z włókna szklanego oraz uzupełnić brakujący tynk. Zakres prac instalacji elektrycznej : Instalacje oświetleniowe i gniazd 230V, instalacja 400V, instalacja odgromowa, rozdzielnica RG - wymiana, remont instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej, nowa instalacja elektryczna w garażu oraz biurze, ochrona przeciwporażeniowa. Zakres prac sanitarnych : Wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł na olej opałowy, remont instalacji centralnego ogrzewania, montaż wkładów kominowych zewnętrznych stalowych, roboty rozbiórkowe, roboty pomocnicze i wentylacja.4. Zamawiający dokona oceny i wyboru złożonych ofert oddzielnie na część nr 1 zamówienia i oddzielnie na część nr 2 zamówienia.5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym robót stanowiącym załącznik A oraz/lub załącznik B do projektu Umowy .6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (w tym badania wody, świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu, protokoły kominiarskie, elektryczne, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych); przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy);naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; przedmiary robót. (Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy); Ekspertyzy przyrodnicze 8. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające niegorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.9.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia: docieplenie budynku styropianem, docieplenie dachu styropapą, roboty montażowe instalacji c. o. oraz kotła olejowego, przebudowa posadzki na gruncie, ułożenie izolacji i ocieplenia, przemurowywania kominów, obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. -Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Możliwe do zidentyfikowania powinny być informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45321000-3, 45421000-4, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku remizo-świetlicy w Dębowej Łące
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT829229.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GREENSPIN Sp. z o.o. Oddział w Polsce, biuro@greenspin.pl, ul. Chrobrego 94 , 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1021227,29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1021227,29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1114134,49
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243401.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GREENSPIN Sp. z o.o. Oddział w Polsce, biuro@greenspin.pl, ul. Chrobrego 94 , 87-100, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278455,44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 278455,44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349030,79
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.