eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56548 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Dębowa Łąka: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
RPO WK-P na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 3: Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka, krajowy numer identyfikacyjny 87111879600000, ul. Dębowa Łąka  38, 87207   Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 884 918, e-mail rolnictwo@ugdl.pl, faks 566 889 258.
Adres strony internetowej (URL): http://www.debowalaka.bip.net.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.debowalaka.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.debowalaka.bip.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.debowalaka.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Dębowej Łące, Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo
Numer referencyjny: RG.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowa Łąka w miejscowościach Dębowa Łąka i Wielkie Pułkowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą być składane na wykonanie: a) część nr 1 zamówienia - Termomodernizację budynku remizo - świetlicy w Dębowej Łące oraz/lub b) część nr 2 zamówienia - Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Część nr 1 zamówienia -Termomodernizacja remizo - świetlicy w Dębowej Łące dotyczy budynku murowanego tradycyjnie, bez izolacji cieplnej o powierzchni zabudowy 621 m2 oraz powierzchni użytkowej 681,08 m2, położonego na działkach nr 274/6 i 278/7 w miejscowości Dębowa Łąka. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje: Rozebranie ścianek działowych w piwnicy, sanitariatach na parterze i w sali przy scenie. Rozebranie ścian żelbetonowych o grubości do 30 cm. Rozebranie murów i słupów z cegły poniżej terenu na zaprawie cementowo wapiennej. Rozebranie ścianki pełnej o grubości 1/2 cegły na zaprawie cementowo wapiennej. W pomieszczeniach ogrzewanych na gruncie, przebudowa posadzki polegająca na rozebraniu istniejącej posadzki i podestów, wyrównaniu podsypki piaskowej, wykonaniu warstwy chudego betonu - 15 cm, izolacji przeciwwilgociowej, ułożeniu styropianu twardego - 15 cm oraz szlichty betonowej i glazury na podłodze, płytki ceramiczne antypoślizgowe. Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm oraz podłoża z betonu gruzowego o grubości do 5 cm. Rozebranie posadzek jednolitych cementowych lastrykowych, posadzek z płyt ceramicznych. Przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej - posadzki z płytek z kamieni sztucznych o wymiarach 20x20 cm, na klej metodą zwykłą. Przygotowanie podłoża pod licowanie ścian płytkami na klej. Gruntowanie podłoży poziomych preparatami gruntującymi. Wykonanie podkładów na podłożu gruntowym z ubitych materiałów, z piasku. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej - izolacja pozioma podposadzkowa. Wykonanie posadzki cementowej o grubości 25 mm wraz z cokolikami zatartej na ostro. Pogrubienie posadzek z cokolikami o 1 cm. Wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych z kamieni sztucznych o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą. Wykonanie podłogi z desek struganych o grubości 25 mm. Mechaniczne szlifowanie posadzek z deszczułek o powierzchni 8 m2. Lakierownie posadzek i parkietów lakierem chemoutwardzalnym. Uzupełnienie listew przycokołowych o wymiarach 2x2 cm w odcinkach prostych. Zamurowanie drzwi wewnętrznych do dużej sali. Wykonanie nowych ścianek w piwnicy, nowych sanitariatów WC, garderoby, kuchni i przebudowa sceny i schodów na scenę. Wykonanie ściany z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej. Wykonanie ręczne tynków zwykłych III kategorii, ścian i słupów. Licowanie ścian płytkami o wymiarach 15x15 cm na klej metodą zwykłą. Wykonanie ścianek działowych z cegieł dziurawek o grubości 1/2 cegły. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Rozebranie sceny i podłoża. Wykonanie schodów drewnianych na scenę o długości stopnia 1,26 m z poręczami. Ocieplenie stropu od spodu dużej sali, pomieszczeń piwnicznych, ściany wewnętrznej piwnicy. Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych pionowych z płyt styropianowych grubości 8 cm na zaprawie bez siatki metalowej oraz poziomych od spodu konstrukcji. Wykonanie okładzin pojedynczych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych grubości 12,5 mm na powierzchni oraz 9,5 mm na powierzchni stropów na zaprawie. Wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym, pojedynczym, podwieszonym z kształtowników cd i ud. Usprawnienie wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych. Wykonanie kanałów wentylacyjnych z pustaków ceramicznych. Roboty naprawcze i malarskie po wymianie instalacji w całym obiekcie. Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe oszklone (szyby jednokomorowe), drzwi El30 oraz drzwi El60 - wszystkie rodzaje drzwi o powierzchni 2m2. Wymiana okien na okna PCV (uchylne jednodzielne o powierzchni 1m2, Umax 1.3.). Obsadzenie parapetów do 1,5 m w ścianach z cegieł. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach. Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem powierzchni tynku. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów oraz ścian. Powiększenie otworów okiennych w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Wbudowanie w trakcie wznoszenia ścian ościeżnic drzwiowych dla drzwi wewnątrzlokalowych (malowane 2 razy farbą olejną do gruntowania i emalią ftalową). Wstawienie skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych, wewnątrzlokalowych jednodzielnych szklonych o powierzchni ponad 1,6 m2, fabrycznie wykończonych. Wykonanie sufitów podwieszonych z zastosowaniem profili poprzecznych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm lub parapetów PCV. Gruntowanie podłoży pionowych preparatami gruntującymi. Roboty zewnętrzne:Demontaż opaski dookoła budynku. Wykonanie opaski na podłożu gruntowym z kostki betonowej naturalnej o szerokości 60 cm, grubości 8 cm. Odkucie tynku w miejscach rys i w razie potrzeby wzmocnienie ścian zewnętrznych w tych miejscach i naprawa gzymsów. Przemurowanie ciągłe pęknięć przy użyciu zaprawy cementowej. Wykonanie i montaż ściągów na wysokości do drugiego piętra z wbudowaniem kształtowników walcowych. Wykonanie ścian żelbetowych o grubości 12 cm, prostych o wysokości do 6 m. Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, płaskimi do 7 mm. Zamontowanie stalowego ściągu ścian zewnętrznych w narożniku zachodnim. Zamurowanie nieużytkowych otworów okiennych. Rozebranie zadaszeń żelbetowych nad wejściami. Poszerzenie schodów wejściowych żelbetowych do piwnic oraz wymiana balustrad. Wykonanie schodów żelbetowych prostych na płycie grubości 8 cm. Osadzenie i zabetonowanie balustrad schodowych z prętów stalowych w co trzecim stopniu. Przywrócenie pierwotnych wymiarów okien kuchni i garderoby. Wymiana starych okien drewnianych na plastikowe. Wymiana okien skrzynkowych i drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe z PCV (okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne o powierzchni do 1,5 m2 oraz dwudzielne o powierzchni do 2,5 m2 oraz ponad o powierzchni do 2,5 m2). Uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej. Wymiana drzwi wejściowych i bram garażowych na PCV. Zamontowanie drzwi dwuskrzydłowych z przekładką termiczną oraz bram garażowych podnoszonych mechanicznie. Zainstalowanie daszków nad wejściami o kącie nachylenia 5-10 stopni. Zadaszenie łukowe z rynienkami odpływowymi oraz uszczelką przyścienną. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 15 cm oraz 2 cm, a ścian piwnicznych płytami grubości 8 cm, docieplenie ścian z cegły, docieplenia ościeży, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamontowanie listwy cokołowej. Rozebranie płyt dachowych żelbetowych przy grubości płyty do 15 cm. Rozebranie pokrycia dachowego z papy. Rozebranie warstw na stropie z betonu gruzowego o grubości ponad 15 cm. Ułożenie na dachu dodatkowej styropapy grubości 12 lub 20 cm. Renowacja starych dachów krytych papą - krycie papą termozgrzewalną. Przy ocieplaniu połaci dachowej regulacja i pomiary naciągów wstępnych odciągów masztów antenowych. Podmurowanie kominów i ogniomurów. Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 przy użyciu zaprawy z wapna suchogaszonego. Uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych o grubości 1 cegły. Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów podrynnowych i nadrynnowych, wyskoków i pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonowych. Ułożenie tynku akrylowego typu baranek po uprzednim zatopieniu siatki w kleju, a na ścianach piwnicznych ułożenie tynku żywicznego. Wymiana rynien i rur spustowych na stalowe i wykonanie wszystkich obróbek blacharskich. Założenie rynien dachowych z blachy ocynkowanej grubości 0,55 mm, półokrągłych o średnicy 18 cm, rur spustowych z blachy ocynkowanej, grubości 0,55 mm, okrągłych o średnicy 15 cm, uzupełnienie obróbek blacharskich kołnierzy kominów i ścian świetlików itd. Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość do 1 km - dodatek za każdy dodatkowy rozpoczęty kilometr. Zalecenia po zakończeniu remontu: przeprowadzenie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, przeprowadzenie kontroli okresowej - badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Przeprowadzenie próby szczelności instalacji wod.-kan. i c.o. Zakres prac dotyczących instalacji elektrycznej : Oświetlenie LED zewnętrzne, oświetlenie LED wnętrzowe, rozdzielnica główna i wydziałowe, linie wlz, instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych oraz siłowych, zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacji i ogrzewania, połączenia wyrównawcze, instalacja odgromowa, prace demontażowe. Zakres prac instalacji sanitarnych : Wewnętrzna kanalizacja sanitarna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania z pompą ciepła i kotłem olejowym, wentylacja mechaniczna, technologia pompy ciepła i kotła olejowego, demontaż istniejących wewnętrznych instalacji sanitarnych, zewnętrzna instalacja cieplna. 3.2. Część nr 2 zamówienia - Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie dotyczy budynku o powierzchni zabudowy 369,74m2 oraz powierzchni użytkowej 363,62m2, położonego na działkach nr 115, 121, 118/2 w miejscowości Wielkie Pułkowo. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje :Docieplenie ścian budynku warstwą styropianu twardego frezowaną na zakład gr. 15 cm, wzmocnioną łącznikami mechanicznymi, wierzchnie wykończenie - warstwa szpachlowa na siatce z włókna szklanego, tynk akrylowy o strukturze baranka malowany dwukrotnie farbą akrylową w kolorze wybranym przez inwestora. Cokół budynku ocieplony warstwą styropianu twardego frezowaną na zakład gr. 8 cm, wzmocnioną łącznikami mechanicznymi, wierzchnie wykończenie - warstwą szpachlową na siatce z włókna szklanego, tynk akrylowy o strukturze baranka malowany dwukrotnie farbą akrylową w kolorze wybranym przez inwestora. Docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropodachu styropapą, nadbudowa wszystkich kominów wentylacyjnych i obłożenie styropianem. Wymiana istniejących rynien i rur spustowych na stalowe malowane proszkowo. Do sufitu piwnicy przyklejenie styropianu, wykończenie warstwą szpachlową. Wymiana stolarki drzwiowej na PCV (kolor inny niż biały) - drzwi zewnętrzne na scenę oraz sale balową. Wykonanie nowej lamperii z tynku mozaikowego w garażu oraz w pomieszczeniu biura. Wykonanie nowych gładzi gipsowych na suficie oraz ścianach wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi w pomieszczeniach garażu i biura. Wymiana istniejących lamp zewnętrznych na energooszczędne wraz z instalacją, wykonanie lampy zewnętrznej na zewnątrz budynku od strony sali balowej. Wymiana istniejącego pieca na olejowy, wykonanie ocieplenia komina spalinowego z przedłużeniem wkładu z blachy kwasoodpornej, wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu kotłowni z wyprowadzeniem nad dach. Wykonanie opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej i obrzeżem betonowym. Wykonanie chodnika od strony frontowej budynku świetlicy do drzwi zewnętrznych na salę balową, utwardzenie placu przed wejściem do budynku z kostki betonowej. W pomieszczeniu biura wymiana instalacji elektrycznej na nową wraz z montażem i wymianą nowych lamp na energooszczędne, w garażu wymiana lamp na energooszczędne i wymiana instalacji elektrycznej. W pomieszczeniu garażu, biura i spiżarni wymiana istniejących grzejników elektrycznych na grzejniki zasilane z CO oraz w pomieszczeniu garażowym montaż nagrzewnicy. Wykonanie w garażu nowego wjazdu betonowego w celu likwidacji szczeliny między posadzką a bramą garażową. Nadbudowa attyki na budynku wraz z wykonaniem nowej blacharki w kolorze wybranym przez inwestora. Wykonanie nowych schodów zewnętrznych prowadzących na scenę, okładzin schodów zewnętrznych z płytek ceramicznych. Montaż w kuchni nowego podwójnego okapu. We wszystkich pomieszczeniach budynku wymiana kratek wentylacyjnych na nowe. W miejscu spękań ścian zewnętrznych należy usunąć stary tynk, nałożyć na całej ścianie siatkę z włókna szklanego oraz uzupełnić brakujący tynk. Zakres prac instalacji elektrycznej : Instalacje oświetleniowe i gniazd 230V, instalacja 400V, instalacja odgromowa, rozdzielnica RG - wymiana, remont instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej, nowa instalacja elektryczna w garażu oraz biurze, ochrona przeciwporażeniowa. Zakres prac sanitarnych : Wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł na olej opałowy, remont instalacji centralnego ogrzewania, montaż wkładów kominowych zewnętrznych stalowych, roboty rozbiórkowe, roboty pomocnicze i wentylacja.4. Zamawiający dokona oceny i wyboru złożonych ofert oddzielnie na część nr 1 zamówienia i oddzielnie na część nr 2 zamówienia.5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym robót stanowiącym załącznik A oraz/lub załącznik B do projektu Umowy .6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (w tym badania wody, świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu, protokoły kominiarskie, elektryczne, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych); przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy);naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; przedmiary robót. (Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy); Ekspertyzy przyrodnicze 8. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające niegorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.9.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia: docieplenie budynku styropianem, docieplenie dachu styropapą, roboty montażowe instalacji c. o. oraz kotła olejowego, przebudowa posadzki na gruncie, ułożenie izolacji i ocieplenia, przemurowywania kominów, obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. -Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Możliwe do zidentyfikowania powinny być informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45321000-3, 45421000-4, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: a) dla części nr 1 zamówienia 300.000 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych),b) dla części nr 2 zamówienia 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),w przypadku gdy wykonawca będzie składał ofertę na obie części zamówienia suma gwarancyjna musi stanowić sumę w/w kwot tj. 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) dla części nr 1 zamówienia: jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. termomodernizacja budynków, remont, modernizacja, budowa budynków wraz z wykonaniem kotłowni, instalacji c.o, wod.- kan. i elektrycznej o wartości równej lub wyższej od kwoty 300.000,00 złotych brutto,b) dla części nr 2 zamówienia: jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. termomodernizacja budynków, remont, modernizacja, budowa budynków wraz z wykonaniem kotłowni, instalacji c.o., wod.-kan. i elektrycznej o wartości równej lub wyższej od kwoty 200.000,00 złotych brutto,w przypadku ubiegania się o obie części zamówienia wykonawca spełni ten warunek jeżeli udokumentuje wykonanie minimum jednej roboty w zakresie jak wyżej na kwotę równą lub wyższą niż 500.000,00 zł lub wykaże wykonanie minimum dwóch robót na łączną kwotę 500.000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; .2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt 1 lit. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1 lit. a zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy nie zbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie oświadczenia na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 3.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami rozdziału IX specyfikacji. 4.Wypełniony formularz oferty zgodnie z treścią wzoru zamieszczonego w specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Stosowane pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona ) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia w terminie do dnia 20.04.2017 r. do godziny 10.00 wadium: a) dla części nr 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku remizo - świetlicy w Dębowej Łące - w wysokości 10.000,00 zł, b) dla części nr 2 zamówienia Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie - w wysokości 5.000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera szczegółowo "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Termomodernizacja budynku remizo - świetlicy w Dębowej Łące

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja remizo - świetlicy w Dębowej Łące dotyczy budynku murowanego tradycyjnie, bez izolacji cieplnej o powierzchni zabudowy 621 m2 oraz powierzchni użytkowej 681,08 m2, położonego na działkach nr 274/6 i 278/7 w miejscowości Dębowa Łąka. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje: Rozebranie ścianek działowych w piwnicy, sanitariatach na parterze i w sali przy scenie. Rozebranie ścian żelbetonowych o grubości do 30 cm. Rozebranie murów i słupów z cegły poniżej terenu na zaprawie cementowo wapiennej. Rozebranie ścianki pełnej o grubości 1/2 cegły na zaprawie cementowo wapiennej. W pomieszczeniach ogrzewanych na gruncie, przebudowa posadzki polegająca na rozebraniu istniejącej posadzki i podestów, wyrównaniu podsypki piaskowej, wykonaniu warstwy chudego betonu - 15 cm, izolacji przeciwwilgociowej, ułożeniu styropianu twardego - 15 cm oraz szlichty betonowej i glazury na podłodze, płytki ceramiczne antypoślizgowe. Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości ponad 15 cm oraz podłoża z betonu gruzowego o grubości do 5 cm. Rozebranie posadzek jednolitych cementowych lastrykowych, posadzek z płyt ceramicznych. Przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej - posadzki z płytek z kamieni sztucznych o wymiarach 20x20 cm, na klej metodą zwykłą. Przygotowanie podłoża pod licowanie ścian płytkami na klej. Gruntowanie podłoży poziomych preparatami gruntującymi. Wykonanie podkładów na podłożu gruntowym z ubitych materiałów, z piasku. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej - izolacja pozioma podposadzkowa. Wykonanie posadzki cementowej o grubości 25 mm wraz z cokolikami zatartej na ostro. Pogrubienie posadzek z cokolikami o 1 cm. Wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych z kamieni sztucznych o wymiarach 20x20 cm na klej metodą zwykłą. Wykonanie podłogi z desek struganych o grubości 25 mm. Mechaniczne szlifowanie posadzek z deszczułek o powierzchni 8 m2. Lakierownie posadzek i parkietów lakierem chemoutwardzalnym. Uzupełnienie listew przycokołowych o wymiarach 2x2 cm w odcinkach prostych. Zamurowanie drzwi wewnętrznych do dużej sali. Wykonanie nowych ścianek w piwnicy, nowych sanitariatów WC, garderoby, kuchni i przebudowa sceny i schodów na scenę. Wykonanie ściany z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej. Wykonanie ręczne tynków zwykłych III kategorii, ścian i słupów. Licowanie ścian płytkami o wymiarach 15x15 cm na klej metodą zwykłą. Wykonanie ścianek działowych z cegieł dziurawek o grubości 1/2 cegły. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Rozebranie sceny i podłoża. Wykonanie schodów drewnianych na scenę o długości stopnia 1,26 m z poręczami. Ocieplenie stropu od spodu dużej sali, pomieszczeń piwnicznych, ściany wewnętrznej piwnicy. Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych pionowych z płyt styropianowych grubości 8 cm na zaprawie bez siatki metalowej oraz poziomych od spodu konstrukcji. Wykonanie okładzin pojedynczych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych grubości 12,5 mm na powierzchni oraz 9,5 mm na powierzchni stropów na zaprawie. Wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym, pojedynczym, podwieszonym z kształtowników cd i ud. Usprawnienie wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych. Wykonanie kanałów wentylacyjnych z pustaków ceramicznych. Roboty naprawcze i malarskie po wymianie instalacji w całym obiekcie. Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe oszklone (szyby jednokomorowe), drzwi El30 oraz drzwi El60 - wszystkie rodzaje drzwi o powierzchni 2m2. Wymiana okien na okna PCV (uchylne jednodzielne o powierzchni 1m2, Umax 1.3.). Obsadzenie parapetów do 1,5 m w ścianach z cegieł. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach. Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem powierzchni tynku. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów oraz ścian. Powiększenie otworów okiennych w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej. Wbudowanie w trakcie wznoszenia ścian ościeżnic drzwiowych dla drzwi wewnątrzlokalowych (malowane 2 razy farbą olejną do gruntowania i emalią ftalową). Wstawienie skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych, wewnątrzlokalowych jednodzielnych szklonych o powierzchni ponad 1,6 m2, fabrycznie wykończonych. Wykonanie sufitów podwieszonych z zastosowaniem profili poprzecznych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm lub parapetów PCV. Gruntowanie podłoży pionowych preparatami gruntującymi. Roboty zewnętrzne:Demontaż opaski dookoła budynku. Wykonanie opaski na podłożu gruntowym z kostki betonowej naturalnej o szerokości 60 cm, grubości 8 cm. Odkucie tynku w miejscach rys i w razie potrzeby wzmocnienie ścian zewnętrznych w tych miejscach i naprawa gzymsów. Przemurowanie ciągłe pęknięć przy użyciu zaprawy cementowej. Wykonanie i montaż ściągów na wysokości do drugiego piętra z wbudowaniem kształtowników walcowych. Wykonanie ścian żelbetowych o grubości 12 cm, prostych o wysokości do 6 m. Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, płaskimi do 7 mm. Zamontowanie stalowego ściągu ścian zewnętrznych w narożniku zachodnim. Zamurowanie nieużytkowych otworów okiennych. Rozebranie zadaszeń żelbetowych nad wejściami. Poszerzenie schodów wejściowych żelbetowych do piwnic oraz wymiana balustrad. Wykonanie schodów żelbetowych prostych na płycie grubości 8 cm. Osadzenie i zabetonowanie balustrad schodowych z prętów stalowych w co trzecim stopniu. Przywrócenie pierwotnych wymiarów okien kuchni i garderoby. Wymiana starych okien drewnianych na plastikowe. Wymiana okien skrzynkowych i drzwi balkonowych drewnianych na okna i drzwi balkonowe z PCV (okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne o powierzchni do 1,5 m2 oraz dwudzielne o powierzchni do 2,5 m2 oraz ponad o powierzchni do 2,5 m2). Uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy ocynkowanej. Wymiana drzwi wejściowych i bram garażowych na PCV. Zamontowanie drzwi dwuskrzydłowych z przekładką termiczną oraz bram garażowych podnoszonych mechanicznie. Zainstalowanie daszków nad wejściami o kącie nachylenia 5-10 stopni. Zadaszenie łukowe z rynienkami odpływowymi oraz uszczelką przyścienną. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 15 cm oraz 2 cm, a ścian piwnicznych płytami grubości 8 cm, docieplenie ścian z cegły, docieplenia ościeży, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, zamontowanie listwy cokołowej. Rozebranie płyt dachowych żelbetowych przy grubości płyty do 15 cm. Rozebranie pokrycia dachowego z papy. Rozebranie warstw na stropie z betonu gruzowego o grubości ponad 15 cm. Ułożenie na dachu dodatkowej styropapy grubości 12 lub 20 cm. Renowacja starych dachów krytych papą - krycie papą termozgrzewalną. Przy ocieplaniu połaci dachowej regulacja i pomiary naciągów wstępnych odciągów masztów antenowych. Podmurowanie kominów i ogniomurów. Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 przy użyciu zaprawy z wapna suchogaszonego. Uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych o grubości 1 cegły. Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów podrynnowych i nadrynnowych, wyskoków i pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonowych. Ułożenie tynku akrylowego typu baranek po uprzednim zatopieniu siatki w kleju, a na ścianach piwnicznych ułożenie tynku żywicznego. Wymiana rynien i rur spustowych na stalowe i wykonanie wszystkich obróbek blacharskich. Założenie rynien dachowych z blachy ocynkowanej grubości 0,55 mm, półokrągłych o średnicy 18 cm, rur spustowych z blachy ocynkowanej, grubości 0,55 mm, okrągłych o średnicy 15 cm, uzupełnienie obróbek blacharskich kołnierzy kominów i ścian świetlików itd. Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość do 1 km - dodatek za każdy dodatkowy rozpoczęty kilometr. Zalecenia po zakończeniu remontu: przeprowadzenie kontroli okresowej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, przeprowadzenie kontroli okresowej - badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Przeprowadzenie próby szczelności instalacji wod.-kan. i c.o. Zakres prac dotyczących instalacji elektrycznej : Oświetlenie LED zewnętrzne, oświetlenie LED wnętrzowe, rozdzielnica główna i wydziałowe, linie wlz, instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych oraz siłowych, zasilanie i sterowanie urządzeń wentylacji i ogrzewania, połączenia wyrównawcze, instalacja odgromowa, prace demontażowe. Zakres prac instalacji sanitarnych : Wewnętrzna kanalizacja sanitarna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania z pompą ciepła i kotłem olejowym, wentylacja mechaniczna, technologia pompy ciepła i kotła olejowego, demontaż istniejących wewnętrznych instalacji sanitarnych, zewnętrzna instalacja cieplna. 3.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7, 45100000-8, 45121000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wielkim Pułkowie dotyczy budynku o powierzchni zabudowy 369,74m2 oraz powierzchni użytkowej 363,62m2, położonego na działkach nr 115, 121, 118/2 w miejscowości Wielkie Pułkowo. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje :Docieplenie ścian budynku warstwą styropianu twardego frezowaną na zakład gr. 15 cm, wzmocnioną łącznikami mechanicznymi, wierzchnie wykończenie - warstwa szpachlowa na siatce z włókna szklanego, tynk akrylowy o strukturze baranka malowany dwukrotnie farbą akrylową w kolorze wybranym przez inwestora. Cokół budynku ocieplony warstwą styropianu twardego frezowaną na zakład gr. 8 cm, wzmocnioną łącznikami mechanicznymi, wierzchnie wykończenie - warstwą szpachlową na siatce z włókna szklanego, tynk akrylowy o strukturze baranka malowany dwukrotnie farbą akrylową w kolorze wybranym przez inwestora. Docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropodachu styropapą, nadbudowa wszystkich kominów wentylacyjnych i obłożenie styropianem. Wymiana istniejących rynien i rur spustowych na stalowe malowane proszkowo. Do sufitu piwnicy przyklejenie styropianu, wykończenie warstwą szpachlową. Wymiana stolarki drzwiowej na PCV (kolor inny niż biały) - drzwi zewnętrzne na scenę oraz sale balową. Wykonanie nowej lamperii z tynku mozaikowego w garażu oraz w pomieszczeniu biura. Wykonanie nowych gładzi gipsowych na suficie oraz ścianach wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi w pomieszczeniach garażu i biura. Wymiana istniejących lamp zewnętrznych na energooszczędne wraz z instalacją, wykonanie lampy zewnętrznej na zewnątrz budynku od strony sali balowej. Wymiana istniejącego pieca na olejowy, wykonanie ocieplenia komina spalinowego z przedłużeniem wkładu z blachy kwasoodpornej, wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu kotłowni z wyprowadzeniem nad dach. Wykonanie opaski szerokości 60 cm z kostki betonowej i obrzeżem betonowym. Wykonanie chodnika od strony frontowej budynku świetlicy do drzwi zewnętrznych na salę balową, utwardzenie placu przed wejściem do budynku z kostki betonowej. W pomieszczeniu biura wymiana instalacji elektrycznej na nową wraz z montażem i wymianą nowych lamp na energooszczędne, w garażu wymiana lamp na energooszczędne i wymiana instalacji elektrycznej. W pomieszczeniu garażu, biura i spiżarni wymiana istniejących grzejników elektrycznych na grzejniki zasilane z CO oraz w pomieszczeniu garażowym montaż nagrzewnicy. Wykonanie w garażu nowego wjazdu betonowego w celu likwidacji szczeliny między posadzką a bramą garażową. Nadbudowa attyki na budynku wraz z wykonaniem nowej blacharki w kolorze wybranym przez inwestora. Wykonanie nowych schodów zewnętrznych prowadzących na scenę, okładzin schodów zewnętrznych z płytek ceramicznych. Montaż w kuchni nowego podwójnego okapu. We wszystkich pomieszczeniach budynku wymiana kratek wentylacyjnych na nowe. W miejscu spękań ścian zewnętrznych należy usunąć stary tynk, nałożyć na całej ścianie siatkę z włókna szklanego oraz uzupełnić brakujący tynk. Zakres prac instalacji elektrycznej : Instalacje oświetleniowe i gniazd 230V, instalacja 400V, instalacja odgromowa, rozdzielnica RG - wymiana, remont instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej, nowa instalacja elektryczna w garażu oraz biurze, ochrona przeciwporażeniowa. Zakres prac sanitarnych : Wymiana istniejącego kotła węglowego na kocioł na olej opałowy, remont instalacji centralnego ogrzewania, montaż wkładów kominowych zewnętrznych stalowych, roboty rozbiórkowe, roboty pomocnicze i wentylacja.4. Zamawiający dokona oceny i wyboru złożonych ofert oddzielnie na część nr 1 zamówienia i oddzielnie na część nr 2 zamówienia.5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym robót stanowiącym załącznik A oraz/lub załącznik B do projektu Umowy .6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (w tym badania wody, świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu, protokoły kominiarskie, elektryczne, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych); przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy);naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; przedmiary robót. (Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy); Ekspertyzy przyrodnicze 8. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające niegorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.9.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia: docieplenie budynku styropianem, docieplenie dachu styropapą, roboty montażowe instalacji c. o. oraz kotła olejowego, przebudowa posadzki na gruncie, ułożenie izolacji i ocieplenia, przemurowywania kominów, obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. -Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Możliwe do zidentyfikowania powinny być informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45321000-3, 45421000-4, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.