eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 75 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej 3294 w Świdwinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Świdwin: Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 75 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej 3294 w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 85193 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99100 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 75 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej 3294 w Świdwinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 75 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej 3294 w Świdwinie. 3. Miejsce wykonywania zamówienia: Terenem budowy jest budynek biurowo-sztabowy nr 75 usytuowany w kompleksie wojskowym Jednostki Wojskowej Nr 3294, przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie. 4. W zakres robót wchodzą w szczególności roboty z zakresu branży sanitarnej, elektryczne, malarskie, murowe, tynkarskie, okładzinowe, stolarskie, izolacyjne fundamentów, utylizacyjne. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: zał. nr 8 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana; zał. nr 9 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna; zał. nr 10 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna; zał. nr 11 - przedmiar robót - branża budowlana; zał. nr 12 - przedmiar robót - branża sanitarna; zał. nr 13 - przedmiar robót - branża elektryczna; zał. nr 14 - projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna; zał. nr 15 - rysunek nr 1: rzut poziomy budynku; zał. nr 16 - rysunek nr 2: rzut parteru - wymiana obwodów gniazd wtykowych 230V i komputerowych; zał. nr 17 - rysunek nr 3: tablica elektryczna RG - schemat ideowy; zał. nr 18 - rysunek nr 4: tablica elektryczna RG - widok rozdzielni. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający przekaże protokolarnie, a wykonawca zobowiązany jest odebrać, teren budowy niezbędny do realizacji robót w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6 - roboty izolacyjne 45262520-2 - roboty murowe 45421000-4 - roboty stolarskie 45410000-4 - tynkowanie 45432100-5 - kładzenie i wykładanie podłóg 45442100-8 - roboty malarskie 45315100-9 - instalacyjne roboty elektrotechniczne 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 9. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. UWAGA: Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w Rozdziale 13 SIWZ. 11. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu odbioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 12. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 06.05.2015r. o godz. 10:00. 3) Miejsce zbiórki: Biuro przepustek JW. 3294 ,ul. Połczyńska 32 w Świdwinie. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). 4) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. 5) W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dot. treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.. 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 90.50.00.00-2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-9, 45.33.00.00-9, 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAL-TECH Jacek Hećman, ul. Chełmińska 2, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322539,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317616,14

  • Oferta z najniższą ceną: 317616,14 / Oferta z najwyższą ceną: 334886,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.