eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa programowalnego zestawu umożliwiającego realizowanie powtarzalnych sekwencji prowadzenia kamery w przestrzeni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Łódź: Dostawa programowalnego zestawu umożliwiającego realizowanie powtarzalnych sekwencji prowadzenia kamery w przestrzeni.
Numer ogłoszenia: 85145 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi , ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6345800, faks 042 674 81 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filmschool.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programowalnego zestawu umożliwiającego realizowanie powtarzalnych sekwencji prowadzenia kamery w przestrzeni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Programowalny zestaw umożliwiający realizowanie powtarzalnych sekwencji prowadzenia kamery w przestrzeni 1. Długość toru jazdy 3m z możliwością rozbudowy. 2. Możliwość instalacji kamery lub aparatu fotograficznego o wadze 13 kg. 3. Ciężar głowicy jezdnej max do 5 kg. 4. Prędkość głowicy 30 stopni/s. 5. Przyspieszenie głowicy do 40stopni/s2. 6. Dokładność .0,1. 7. Głowica musi posiadać możliwość instalacji na i pod szyną jezdną. 8. Wymagana praca głowicy w czasie rzeczywistym i poklatkowym. 9. Komunikacja Wymagana możliwość pracy poprzez każdy z poniższych standardów: RS232;RS422;Ethernet;Fibre;Bezprzewodowo. 10. Wymagany silnik z zerowym luzem dostosowany do prowadzenia ostrości obiektywów aparatów DSLR. 11. Wymagane wyzwalanie migawki poprzez oprogramowanie. 12. JAZDA KAMERY - jazda musi być wykonana z lekkiego aluminium z wykorzystaniem mocnych szyn z łożyskami kulkowymi. Projekt jazdy powinien umożliwiać pracę w ciasnych przestrzeniach. Działanie musi być oparte na zębatce i kole zębatym zapewniając precyzyjny ruch. Wymagana możliwość podwieszenia jazdy np. do sufitu (do góry nogami). Wymagana możliwość pracy pod kątem do 30 stopni w górę i w dół. 13. Wymagana regulowana podstawa przyczepiana do szyn (nóżki) pozwalająca na wypoziomowanie toru. Szyny muszą mieć możliwość rozbudowy, podłączania kolejnych modułów. 14. MODUŁ STERUJĄCY - Oprogramowanie pozwalające na importowanie ruchu z i do różnorodnych programów 3d. Musi mieć możliwość wyzwalania spustu migawki przy zatrzymanej kamerze, a także przy ruchomej (zapewniając możliwość osiągnięcia efektu motion blur). 15. Programowanie ruchu musi być możliwe zarówno numerycznie jak i graficznie. Oprogramowanie musi mieć możliwość sprawdzania limitów wynikających z podłączonego sprzętu. Dla każdego ruchu program musi sprawdzać czy: - pozycja w którejś z klatek nie wykracza poza obszar roboczy sprzętu; - zaprogramowana prędkość nie przekracza maksymalnych parametrów podłączonego sprzętu; - zaprogramowane przyśpieszenie nie przekracza maksymalnych parametrów podłączonego sprzętu. 16. Po stwierdzeniu jakichkolwiek limitów, program musi sam zarekomendować najwyższe możliwe prędkości zaprogramowanego ruchu. 17. Nie może być żadnych limitów ze strony programu co do ilości zapisywanych ruchów. 18. Ze strony programu musi istnieć możliwość śledzenia elementu (target tracking), tak aby ułatwić programowanie ruchu, automatycznie utrzymując śledzony punkt w centrum kadru. Musi istnieć możliwość kalibracji ostrości w jednostkach: Stopa(feet ), metr, centymetr. pozwalające na importowanie ruchu z i do programów 3d. Musi mieć możliwość wyzwalania spustu migawki przy zatrzymanej kamerze, a także przy ruchomej (zapewniając możliwość osiągnięcia efektu motion blur)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo 32.32.11.00 - Sprzęt filmowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy, polegające na dostarczeniu i montażu podobnych regałów o wartości brutto minimum 100 tys. brutto PLN każda, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. DZ. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami: 1. W przypadku zmian przepisów powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 4. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych ( zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulega kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filmschool.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSFTViT w Łodzi, ul. Targowa 61/63 - Sekcja Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 09:30, miejsce: PWSFTViT w Łodzi, ul. Targowa 61/63 - Sekretariat Kanclerza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.