eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane związane z dostawą i montażem wodomierzy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Szczecin: Roboty budowlane związane z dostawą i montażem wodomierzy
Numer ogłoszenia: 84901 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59555 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 430 91 00, faks 91 430 91 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z dostawą i montażem wodomierzy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dostawą i montażem wodomierzy przy każdym pionie zasilającym urządzenia sanitarne na instalacji wody zimnej w mieszkaniach administrowanych i zarządzanych przez Zamawiającego oraz w pomieszczeniach WC znajdujących się na półpiętrach budynków i przynależnych do ww. mieszkań. 2. Szczegółowe wymagania i zakres rzeczowy robót ujęty został w załączonych do specyfikacji: a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 1, b) Wykazie nieruchomości - stanowiącej załącznik nr 2 c) Kosztorysie ślepym - stanowiącym załącznik nr 3. 3. Zamawiający szacuje, że wodomierzy do wymiany będzie 355 sztuk. Z uwagi jednak na znaczną ilość lokali, w których mają być montowane wodomierze i z uwagi na fakt, że lokale te są wynajmowane osobom trzecim i w trakcie realizacji umowy może okazać się, że część lokali ma już zamontowane wodomierze bez wiedzy Zamawiającego jak również z uwagi na to, iż w trakcie realizacji umowy może okazać się, że w poszczególnych lokalach zaistnieje potrzeba zamontowania więcej niż jednego wodomierza, wskazana w ust. 3 ilość wodomierzy do zamontowania może ulec zmianie, przy czym przyjmuje się, że liczba ta nie będzie mniejsza niż 355 szt. i nie większa niż 462 sztuk. 4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: 1) wykonać przedmiot umowy korzystając z własnych środków i materiałów; 2) zachować szczególne warunki zabezpieczenia frontu robót z uwagi na okoliczność, że prace w zdecydowanej większości prowadzone będą w zamieszkałych lokalach; 3) przedstawić w terminie 3 dni, licząc od dni podpisania umowy, listę osób, które będą realizowały umowę - wymóg ten wynika z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom nieruchomości, w których realizowana będzie umowa. 4) wyposażyć osoby, które będą realizowały umowę w identyfikatory z imieniem, nazwiskiem i zdjęciem tej osoby oraz z danymi adresowymi Wykonawcy i jego numerem telefonu 5) uzgodnić z lokatorami terminy wymiany wodomierzy oraz powiadomić pisemnie ogłoszeniem wywieszonym w budynku o terminie realizacji prac, także w przypadku konieczności odłączenia zasilania w wodę budynku. Wykonawca zobowiązany jest zaproponować lokatorowi, który nie będzie mógł udostępnić lokalu w pierwszym terminie wskazanym przez wykonawcę, co najmniej jeszcze jeden termin udostępnienia lokalu, a jeżeli i w tym terminie wejście do lokalu okaże się niemożliwe - poinformować Zamawiającego o tym fakcie. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować to, że lokator został poinformowany o terminach wejścia do lokalu. Pisemna akceptacja wyjaśnień Wykonawcy przez Zamawiającego jest równoważna z uznaniem przez Zamawiającego tego, że świadczenie stało się częściowo niemożliwe z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, co stosownie do dyspozycji art. 475 Kodeksu cywilnego skutkować będzie wygaśnięciem zobowiązania w tej części. 6) udokumentować sposób gospodarowania odpadami powstającymi w trakcie realizacji robót i okazania na każde żądanie Zamawiającego potwierdzenia wywiązywania się z tego obowiązku;; 7) zgłaszać roboty ulegające zakryciu lub zakończone do odbiorów częściowych; 8) wykonywać roboty w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 -20.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), z zastrzeżeniem konieczności wcześniejszego ustalenia z mieszkańcami lokalu, w którym prowadzone będą prace, dokładnego terminu prowadzenia prac; dodatkowo dopuszcza się prowadzenie robót w soboty - wykonywanie robót w soboty wymaga jednak wcześniejszego uzgodnienia takiej możliwości z Inspektorem Nadzoru i mieszkańcami lokalu 9) wykonać przedmiot umowy osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie zawodowe i kwalifikacje wymagane dla realizacji robót, objętych zakresem niniejszej umowy oraz przy użyciu technicznie sprawnego sprzętu ogólnie stosowanego dla zlecanych robót. 10) zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt zaplecze sanitarne 11) doprowadzić miejsce prowadzenia robót niezwłocznie po ich zakończeniu do należytego stanu estetycznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 38.42.11.00 - Wodomierze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa EFEKT Andrzej Piwko, ul. Zamknięta 6/4, 71-830 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122134,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72996,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72996,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149688,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.