eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług wywozu odpadów kuchennych z terenu Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Warszawa: Świadczenie usług wywozu odpadów kuchennych z terenu Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 84706 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44588 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187190, faks 022 6187190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu odpadów kuchennych z terenu Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z terenu Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie. Odpady kuchenne to odpady pochodzące z kuchni szpitalnej, ulegające biodegradacji, posiadające kod 20 01 08 według katalogu odpadów (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)). Średnia ilość odpadów kuchennych w tygodniu = 480 litrów. W okresie realizacji zamówienia (obowiązywania umowy) tj. ok. 6 miesięcy (ok. 30 tygodni) szacunkowa ilość odpadów kuchennych wynosi 14 400 litrów. Zamawiający realizuje aktualnie zamówienie na wywóz odpadów kuchennych z dwóch pojemników o pojemności 120 litrów z częstotliwością wywozu 2 razy w tygodniu i na tej podstawie dokonał wyliczenia szacunkowej ilości odpadów. Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie pojemników dostarczonych przez Wykonawcę z częstotliwością 2 razy w tygodniu, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. W celu prawidłowej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią ilość i wielkość pojemników do gromadzenia odpadów kuchennych. Pojemniki muszą być estetyczne, w dobrym stanie technicznym, posiadać zamknięcia oraz spełniać wymogi sanitarne. Potwierdzeniem wykonania usługi odbioru odpadów kuchennych przez Wykonawcę będzie każdorazowo sporządzony dokument odbioru odpadów zgodny z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213) oraz potwierdzenie przekazania odpadów do punktu unieszkodliwiania wraz z podaniem ich wagi. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość wykonywanej usługi, zgodnie z zaleceniami w zakładach opieki zdrowotnej. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania i unieszkodliwiania odpadów kuchennych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 ze zm.) i ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami tej ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR-POL Marcin Zbigniew Ochoński, Ul. Cetki 5, 87-500 Rypin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18489,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.