eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pacanów › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Pacanów: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie
Numer ogłoszenia: 84547 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135898 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, Rynek 15, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3765403, faks 41 3765980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych ( benzyna bezołowiowa PB 95 oraz olej napędowy ON) na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie w okresie 24 miesięcy kalendarzowych, począwszy od dnia podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Wykonawcę tj. na stacji paliw lub punkcie tankowania usytuowanym w granicach administracyjnych Gminy Pacanów. Zakres zamówienia i przewidywane szacunkowe ilość paliwa w okresie realizacji umowy : - olej napędowy ON: 34 000,00 litrów. - benzyna bezołowiowa Pb 95: 6 500,00 litrów. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb zamawiającego. Określone ilości paliw płynnych są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb nie będzie to leżało w interesie zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez zamawiającego przedmiotu umowy, wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Dostawa paliwa odbywać się będzie poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów będących własnością Zamawiającego według aktualnych potrzeb na stacji paliw Wykonawcy. Przy każdym tankowaniu wydawany będzie dowód pobrania paliwa w formie WZ -ki z podaniem danych m.in. dotyczących: numeru rejestracyjnego pojazdu pobierającego paliwo, nazwiska kierowcy dokonującego zakupu, daty tankowania, rodzaju i ilości pobranego paliwa, ,ceny jednostkowej bez upustu za litr, wysokość upustu, ceny jednostkowej z upustem, wartości netto i brutto, natomiast rozliczenie dostawy odbywać się będzie bezgotówkowo na fakturze zbiorczej 1 raz w miesiącu. Paliwo będące przedmiotem niniejszego postępowania powinno spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz.U. z 2008r. Nr 221 poz. 1441) oraz odpowiadać Polskim Normom. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 09.13.21.00 - 4 Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - 8 Olej napędowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa ROLMET Kowalski, Frączek Sp. J., ul. Kolejowa 130, 28-500 Kazimierza Wielka, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182770,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 221310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.