To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Warszawa: Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 84432 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36558 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie. Zakres dostaw obejmuje: Część pierwsza - koperty (zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 5 do SIWZ) Część druga - Segregatory, Teczki A4, Skoroszyty, przekładki do segregatora (zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 5a do SIWZ), Część trzecia - pozostałe art. biurowe (zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 5b do SIWZ) Część czwarta - papier do kserokopiarek i drukarek (zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 5c do SIWZ) 2. Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednie załączniki do umowy. 3. Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz muszą spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) 4. Wszystkie artykuły biurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 5. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu CE - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 6. Miejscem dostawy towaru jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w piwnicy budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie. 7. Szczegółowe postanowienia i warunki realizacji określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie - dostawa kopert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7284,55
Oferta z najniższą ceną: 7284,55 / Oferta z najwyższą ceną: 9424,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie - dostawa Segregatorów, Teczek A4, Skoroszytów i przekładek do segregatorów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEST-ART wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda
jakie przetargi wygrała firma
BEST-ART wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda
- Best -Art. wspólnicy spółki cywilnej Marlena i Krzysztof Przygoda, ul. Smugowa 23A, 03-032 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11213,25
Oferta z najniższą ceną: 11213,25 / Oferta z najwyższą ceną: 11278,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie - dostawa pozostałych art. biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20323,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12812,64
Oferta z najniższą ceną: 12812,64 / Oferta z najwyższą ceną: 14849,03
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup artykułów biurowych i papieru do ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52591,86
Oferta z najniższą ceną: 52591,86 / Oferta z najwyższą ceną: 52645,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.