eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Pruszcz Gdański: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie
Numer ogłoszenia: 84422 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie Budynek parterowy, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy, budynek w kształcie litery L z wyjściem na taras. W budynku przewidziano pokoje jedno, dwu, trzy oraz czteroosobowe dla 57 osób mieszkających na stałe. Dodatkowo przewidziano duży hall stanowiący także jadalnię, salę TV, siłownię, salę zajęć plastycznych, pomieszczenia pomocnicze, kuchnię oraz dodatkowe pomieszczenia stanowiące całość funkcjonalną. Przed rozpoczęciem prac związanych z budową pawilonu należy wykonać prace przygotowawcze w zakresie : - niwelacji terenu - przełożeniem kolektora sanitarnego - przełożeniem linii energetycznej zasilającej oczyszczalnię ścieków - przełożenia instalacji hydrantowej zewnętrznej UWAGA: budynek oznaczony na planie zagospodarowania terenu (rys A-01) jako budynek do rozbiórki, został przez Zamawiającego rozebrany i zakres tych prac nie wchodzi do oferty. Budynek należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne, tj:. a)Instalacje sanitarne: - instalacja wodno-kanalizacyjna z instalacją wody ciepłej z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku głównym - instalacja co. (ogrzewanie olejowe z istniejącej kotłowni jw.) - instalacja odwodnienia dachów - wentylacja mechaniczna. b) Instalacje elektryczne: - instalacja elektryczna 230 V - instalacja elektryczna 380 V - instalacja niskonapięciowa 12 V - instalacja RTV - instalacja telefoniczna - instalacja odgromowa - instalacja p. poż. - instalacja przyzywowa - instalacja internetowa Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez EPOCA- PRACOWNIA PROJEKTOWA Krzysztof Galewski Al. Ks. Waląga 1/2B 83-000 Pruszcz Gdańsk oraz zgodnie z warunkami Pozwolenia na budowę nr 54/2009 (załączniki nr 11 do SIWZ) 2.Podział przedmiotu zamówienia na etapy. I- szy etap - prace budowlane: roboty ziemne, fundamenty, ściany, konstrukcja dachu, posadzki, stolarka okienna, drzwi zewnętrzne i pokrycie dachu wraz z obróbkami blacharskimi, - prace elektryczne: linie kablowe, instalacja elektryczna wewnętrzna, wykonanie instalacji odgromowej, okablowania instalacji ppoż., przyzywowej, RTV, telefonicznej i internetowej, - instalacje sanitarne: sieci i przyłącza, centralne ogrzewanie, kanalizacja i instalacja wodociągowa - bez białego montażu, - wentylacja i klimatyzacja: rozprowadzenie instalacji z montażem wentylatorów dachowych. - termin realizacji etapu I do: 30 listopada 2009 r., II- gi etap - prace budowlane: wykonanie ścianek, tynków i okładzin, posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna, prace malarskie, elewacyjne, wykonanie tarasu, - prace elektryczne: wykonanie drugiej części instalacji ppoż., przyzywowej, RTV, telefonicznej i internetowej wraz z wykonaniem pomiarów instalacji, - instalacje sanitarne: centralne ogrzewanie, kanalizacja, instalacja wodociągowa - biały montaż, - wentylacja i klimatyzacja: montaż anemostatów, centrali nawiewno - wyciągowej. - termin realizacji zamówienia do: 15 sierpnia 2010 r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej - zał. nr 7 do siwz - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7 do siwz - harmonogramie robót dla budowy pawilonu mieszkalnego - zał. nr 8 do siwz. - wykaz robót dla I etapu z wyszczególnieniem prac branżowych wyłączonych z tego etapu (wykonanie tych prac przewidziano w etapie II -załącznik nr 9 do siwz). 5.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 6.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 11 do siwz). 7.Umowa pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcą/podwykonawcami musi być dostarczona do Zamawiającego przed datą zawarcia umowy na realizację niniejszego zamówienia w celu jej akceptacji. 8.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy umowa pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcą /podwykonawcami musi określać: -przedmiot i zakres robót podwykonawcy, -wartość robót podwykonawcy, -terminy płatności na rzecz podwykonawcy nie dłuższe niż 7 dni, -wskazanie konta bankowego podwykonawcy, -zapis, iż podwykonawca złoży oświadczenie o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), -zapis, iż niedochowanie terminu płatności na rzecz podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa powyżej skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu podwykonawcy. 9.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do siwz. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 11. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,- zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11:30

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: tj.: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda, oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej. - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacyjnych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia osobę posiadającą aktualne uprawnienia do wykonania pomiarów instalacji elektrycznej. - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności roboty sanitarne. - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie teleinformatyki i alarmów - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia w zakresie zabezpieczenia p.poż 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VIII.1 i w pkt VIII.6 i 7 siwz oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2-5 i w pkt VIII.8 siwz. Zamawiający dokona oceny każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie doświadczenia - w przypadku wykazania się przez Wykonawców robotami będącymi robotami wielobranżowymi, w wykazie robót załączonym do oferty Wykonawcy winni dodatkowo wyszczególnić spośród wykazanych robót budowlanych, robotę budowlaną i jej wartość, tak aby potwierdzić spełnienie postawionego warunku dotyczącego doświadczenia (opisanego w pkt VII.2.2a siwz). Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1 siwz oraz dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2-5 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt VIII.6-9 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. 6.Dowód wniesienia wadium. 7.Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. nr 4 do siwz), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób posiadających przedstawione poniżej uprawnienia: a)kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów. b)kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacyjnych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów, c)osoby posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznej, d)kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych. e)osoby do kierowania robotami w zakresie instalacji teleinformatycznej i systemów alarmowych f)osoby do kierowania robotami w zakresie systemów zabezpieczeń p. poż. 9.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja odpłatna 130zł - ewentualne koszty przesyłki 13,40 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.