eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Pruszcz Gdański: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie
Numer ogłoszenia: 212536 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84422 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie Budynek parterowy, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy, budynek w kształcie litery L z wyjściem na taras. W budynku przewidziano pokoje jedno, dwu, trzy oraz czteroosobowe dla 57 osób mieszkających na stałe. Dodatkowo przewidziano duży hall stanowiący także jadalnię, salę TV, siłownię, salę zajęć plastycznych, pomieszczenia pomocnicze, kuchnię oraz dodatkowe pomieszczenia stanowiące całość funkcjonalną. Przed rozpoczęciem prac związanych z budową pawilonu należy wykonać prace przygotowawcze w zakresie : - niwelacji terenu - przełożeniem kolektora sanitarnego - przełożeniem linii energetycznej zasilającej oczyszczalnię ścieków - przełożenia instalacji hydrantowej zewnętrznej UWAGA: budynek oznaczony na planie zagospodarowania terenu (rys A-01) jako budynek do rozbiórki, został przez Zamawiającego rozebrany i zakres tych prac nie wchodzi do oferty. Budynek należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne, tj:. a)Instalacje sanitarne: - instalacja wodno-kanalizacyjna z instalacją wody ciepłej z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku głównym - instalacja co. (ogrzewanie olejowe z istniejącej kotłowni jw.) - instalacja odwodnienia dachów - wentylacja mechaniczna. b) Instalacje elektryczne: - instalacja elektryczna 230 V - instalacja elektryczna 380 V - instalacja niskonapięciowa 12 V - instalacja RTV - instalacja telefoniczna - instalacja odgromowa - instalacja p. poż. - instalacja przyzywowa - instalacja internetowa Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez EPOCA- PRACOWNIA PROJEKTOWA Krzysztof Galewski Al. Ks. Waląga 1/2B 83-000 Pruszcz Gdańsk oraz zgodnie z warunkami Pozwolenia na budowę nr 54/2009 (załączniki nr 11 do SIWZ) 2.Podział przedmiotu zamówienia na etapy. I- szy etap - prace budowlane: roboty ziemne, fundamenty, ściany, konstrukcja dachu, posadzki, stolarka okienna, drzwi zewnętrzne i pokrycie dachu wraz z obróbkami blacharskimi, - prace elektryczne: linie kablowe, instalacja elektryczna wewnętrzna, wykonanie instalacji odgromowej, okablowania instalacji ppoż., przyzywowej, RTV, telefonicznej i internetowej, - instalacje sanitarne: sieci i przyłącza, centralne ogrzewanie, kanalizacja i instalacja wodociągowa - bez białego montażu, - wentylacja i klimatyzacja: rozprowadzenie instalacji z montażem wentylatorów dachowych. - termin realizacji etapu I do: 30 listopada 2009 r., II- gi etap - prace budowlane: wykonanie ścianek, tynków i okładzin, posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna, prace malarskie, elewacyjne, wykonanie tarasu, - prace elektryczne: wykonanie drugiej części instalacji ppoż., przyzywowej, RTV, telefonicznej i internetowej wraz z wykonaniem pomiarów instalacji, - instalacje sanitarne: centralne ogrzewanie, kanalizacja, instalacja wodociągowa - biały montaż, - wentylacja i klimatyzacja: montaż anemostatów, centrali nawiewno - wyciągowej. - termin realizacji zamówienia do: 15 sierpnia 2010 r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej - zał. nr 7 do siwz - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7 do siwz - harmonogramie robót dla budowy pawilonu mieszkalnego - zał. nr 8 do siwz. - wykaz robót dla I etapu z wyszczególnieniem prac branżowych wyłączonych z tego etapu (wykonanie tych prac przewidziano w etapie II -załącznik nr 9 do siwz). 5.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 6.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 11 do siwz). 7.Umowa pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcą/podwykonawcami musi być dostarczona do Zamawiającego przed datą zawarcia umowy na realizację niniejszego zamówienia w celu jej akceptacji. 8.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy umowa pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcą /podwykonawcami musi określać: -przedmiot i zakres robót podwykonawcy, -wartość robót podwykonawcy, -terminy płatności na rzecz podwykonawcy nie dłuższe niż 7 dni, -wskazanie konta bankowego podwykonawcy, -zapis, iż podwykonawca złoży oświadczenie o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), -zapis, iż niedochowanie terminu płatności na rzecz podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa powyżej skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu podwykonawcy. 9.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do siwz. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm aprobat specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 11. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2399748.58 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Ogólnobudowlanych Stanisław Repiński, ul. Fałata 10, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2399748.58
  • Oferta z najniższą ceną: 2399748.58 oferta z najwyższą ceną: 3024381.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.