eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji w budynku przy ul. Lompy 10a w Chorzowie wraz z doprowadzeniem wody do garażu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Chorzów: Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji w budynku przy ul. Lompy 10a w Chorzowie wraz z doprowadzeniem wody do garażu
Numer ogłoszenia: 84236 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54792 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji w budynku przy ul. Lompy 10a w Chorzowie wraz z doprowadzeniem wody do garażu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Modernizacja wewnętrznej instalacji co., cieplej i zimnej wody oraz kanalizacji Zakres prac obejmuje wykonanie robót demontażowych istniejącego wyposażenia; - prysznice, - umywalki i ubikacje - zlewozmywaki - kratki ściekowe - kabiny prysznicowe w zakresie wod-kan: - grzejniki i armatura (rury) w zakresie co: należy również zdemontować istniejący rurarz ( rury stalowe ocynkowane) instalacji wod-kan i co.(rury stalowe czarne) wraz z izolacją. Przewidziano modernizację instalacji poprzez wykonanie jej całkowitej wymiany. 2. Modernizacja stacji wymienników co. i c.w.u W ramach modernizacji zaprojektowano dwufunkcyjny wymiennikowy węzeł cieplny z 2 wymiennikami płytowymi: dla instalacji grzewczej i instalacji cwu. 3. Modernizacja stacji wymienników c.o. i c.w.u. w zakresie instalacji elektrycz?nych Projekt swym zakresem obejmuje : - demontaż istniejących instalacji oraz rozdzielni skrzynkowej zasilania i sterowania istniejącym węzłem c.o. i c.w.u.. - montaż nowego zasilania rozdzielki wymiennikowni Rw oraz samej Rw, - wymianę instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych w pomieszczeniu wymiennikowni, - montaż nowej rozdzielki R AKPiA, - ochronę przepięciową, - ochronę od porażeń prądem elektrycznym. 4. Doprowadzenie wody do garażu - Przedmiotem zamówienia jest doprowadzenie instalacji zimnej wody z budynku klubowego 1K do budynku warsztatu 3S. Zakres robót obejmuje przyłączenie do istniejącej wewnętrznej instalacji wodnej nowobudowanej instalacji, wraz zabudową zaworu odcinającego fi 32 mm ułożenie w gruncie na głębokości min. 1,50m rurociągu z rury PE 100 SDR 11 fi 40mm , zabudowanie w pomieszczeniu warsztatu punku czerpalnego wyposażonego w dwa zawory czerpalne kulowe fi 25 mm ze złączką na wąż. - Zabudowa odwodnienia liniowego typ ciężki KL C 250 z elementów betonowych z rusztem żeliwnym w miejscu wjazdu na bieżnie z podłączeniem do istniejącego odwodnienia liniowego. UWAGA! Po zakończeniu prac teren doprowadzić do stanu pierwotnego. 1. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar robót (w załączeniu PDF), stanowiące załączniki do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 263 poz. 1623 ze zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności itp.) 2. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny poszczególnych pozycji są przykładowe, jednak ich zmiana jest dopuszczalna jedynie wówczas, gdy obejmuje identyczny zakres robót i materiały o jakości nie gorszej niż w pozycji przedmiaru. 3. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody projektanta i inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: - opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 4. Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia właściwemu organowi. 5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięcy gwarancji. 6. Zamawiający pozostawia możliwość wyboru Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 7.Oferta musi obejmować całość zamówienia 8.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 9.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 10.Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, 12.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 13.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 14.Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 16.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, Uwaga! Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy realizowany będzie w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień.. Kwotę netto i brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1. Wykonawca w przedstawionej wycenie zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem III niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją projektową. ROZDZIAŁ IV. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni, licząc od dnia przekazania frontu robót Uwaga!!! Przekazanie frontu robót nastąpi w terminie ustalonym przez strony tj. wykonawcę i zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firmą Hunger Bud Sp. z o. o., ul. Markiefki 49, 40-213 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 865193,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 527416,40

  • Oferta z najniższą ceną: 527416,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1029601,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.