eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli oraz gazów technicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84035 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Warszawa: Zakup tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli oraz gazów technicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47083-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 29467400000, ul. ul. Poznańska 22, 00685 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 251 243, faks 225 251 279, e-mail agnieszka.sztorc@meditrans.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.meditrans.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli oraz gazów technicznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WSPRiTS/ZP/9/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli oraz gazów technicznych, wg normy PN-C-84910/97, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia: Zadanie 1. Zakup tlenku azotu wraz z dzierżawą butli Zadanie 2. Zakup tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli Zadanie 3. Zakup gazów technicznych. 2. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 m-cy. 3. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, termin ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 5. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn.zm.). 6. Wydzierżawienie butli oraz tlenu medycznego o parametrach zgodnych z pojazdami i sprzętem użytkowanym przez Zamawiającego. Ilość dzierżawionych butli z tlenem uzależniona jest od aktualnych potrzeb Zamawiającego, przy założeniu, iż Wykonawca musi być w stanie wydzierżawić ilość butli odpowiednią do całomiesięcznego zużycia tlenu medycznego. 7. Dotyczy zadania 2: Wykonawca wraz z pierwszą dostawą udostępni nieodpłatnie Zamawiającemu na czas trwania umowy, system do obsługi obrotu butlami wraz z czytnikiem i drukarką. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać napraw sprzętu lub wymiany, uszkodzonych w wyniku eksploatacji, będącego jego własnością. Ww. sprzęt zostanie Wykonawcy zwrócony po zakończeniu umowy. Cały sprzęt stanowiący własność Wykonawcy jest objęty jego ubezpieczeniem. Wykonawca, na wniosek Zamawiającego, zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "MEDITRANS" SPZOZ w Warszawie w zakresie stosowania dostarczonego sprzętu, bez dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. Szkolenie odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. Szkolenie personelu Zamawiającego zostanie przeprowadzone w terminach każdorazowo uzgodnionych przez Wykonawcę z Zamawiającym. 8. Miejscem dostawy dla zadania nr 1 jest Warszawa ul. Kartezjusza 2 - od 1 do 4 transportów rocznie oraz w sytuacjach nieprzewidzianych, na każde żądanie Zamawiającego w dni wolne od pracy. 9. Dla Zadania 2 transport od miejsca zakupu do wskazanego miejsca rozładunku: Warszawa - ul. Woronicza 19, Otwock - ul. Niemcewicza 2 oraz Wołomin - ul. 1 maja 36. Dostawy planowane są po 1-2 transporty tygodniowo do trzech punktów odbioru oraz w sytuacjach nieprzewidzianych, na każde żądanie Zamawiającego w dni wolne od pracy. Zamawiający nie wymaga, aby dostawa tlenu medycznego do trzech wskazanych lokalizacji odbyła się tego samego dnia. 10. Dla zadania nr 3 dostawy odbywać się będą zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, na podstawie składanych zamówień (faksem, e-mailem lub na piśmie), złożonych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (Warszawa ul. Woronicza 19) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00. 11. Realizacja zamówienia nie może przekroczyć w sytuacjach awaryjnych więcej niż 4 godziny od momentu zgłoszenia niezależnie od dnia zgłoszenia (dla zadania nr 2). 12. Zamawiający wymaga, aby butle o pojemności 2 litrów pracowały pod ciśnieniem roboczym minimum 200 bar oraz wyposażone były w kołpaki przystosowane do przenoszenia butli przy ich użyciu, łatwe w demontażu (dotyczy zadania nr 2). 13. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 24111500-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup tlenku azotu wraz z dzierżawą butli
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29341.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Messer Polska Sp. z o.o., , ul. Maciejkowicka 30, 41-503, Chorzów, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29341.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27928.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29341.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT267494.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Air Products Sp. z o.o., , ul. 17 Stycznia 48, 02-146, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 267494.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 267494.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269049.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup gazów technicznych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 3, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.