To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84002 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Gdynia: Świadczenie usług serwisowych aparatu RTG Axiom Luminos dRF
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61063-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66947-2017, 69039-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19014161200000, ul.
Powstania Styczniowego
1,
81-519
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 72 60 124,
58 72 60 467, faks
58 72 60 338, e-mail
zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych aparatu RTG Axiom Luminos dRF
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D25E/252/2-10rj/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych aparatury medycznej - aparat RTG Axiom Luminos dRF firmy SIEMENS, wykorzystywanej w Pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.w Gdyni w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1. 2. Szczegółowy zakres obsługi serwisowej określony został w załączniku nr 4 do SIWZ pn. Zakres obsługi serwisowej. 3. Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania. 4. Koszty dojazdu, transportu części i materiałów niezbędnych do wykonywania czynności serwisowych są wliczone w koszt Umowy, 5. Czynności serwisowe Wykonawca będzie wykonywał w siedzibie Zamawiającego za pomocą narzędzi i środków będących w posiadaniu Wykonawcy. 6. Czynności i materiały wymienione w trakcie wykonywania prac serwisowych zostaną wpisane w karcie pracy, która musi być potwierdzona przez bezpośredniego użytkownika lub pracownika Działu Aparatury Medycznej i przekazana do Działu Aparatury Medycznej. 7. Każdorazowo po dokonaniu czynności serwisowych, w przypadku braku uwag dotyczących stanu technicznego urządzenia, Wykonawca wystawi certyfikat sprawności urządzenia. 8. Jako termin usunięcia awarii (zakończenie naprawy) rozumie się datę podpisania przez Zamawiającego raportu serwisowego/ karty pracy, potwierdzonego wpisem do paszportu technicznego. 9. W przypadku usterki wykraczajęcej poza zakres usług serwisowych określonych w niniejszej SIWZ, Wykonawca przedstawi ofertę na diagnostykę/naprawę w ciągu 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia natomiast rozpoczęcie prac związanych z diagnostyką i naprawą nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od wystawienia zlecenia przez Zamawiającego 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną pisemną autoryzację, wydaną przez producenta, na świadczenie usług serwisowych aparatów RTG firmy Siemens. 11. Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonywane było przez osoby posiadające stosowne szkolenia producenta do prowadzenia prac serwisowych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do użycia przy wykonywaniu zamówienia przyrządów pomiarowych posiadających ważne świadectwa wzorcowania i kalibracji, a jeżeli dokument taki utraci ważność w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się odnowić go na własny koszt. 13. Czas pracy serwisu: od poniedziałku do piątku w godzinach 800 ÷ 1700, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 14. Maksymalny czas wykonania naprawy, rozumiany jako czas od zgłoszenia awarii do zakończenia naprawy wynosi 48 godzin. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu usług w okresie obowiązywania umowy - w zależności od przebiegu leczenia, zmiany profilu świadczonych usług i zmian metod diagnostyczno-terapeutycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za usługę już zrealizowaną
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
50421000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT365976.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 450150.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni drogi do budynku 151 i 125 -4001
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Marketing internetowy z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.