eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa łóżek polowych i taboretów polowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 83952 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Warszawa: Naprawa łóżek polowych i taboretów polowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 51931 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48261846770, faks +48261846704, e-mail szp.szi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szi.wp.mil.pl
Adres profilu: http://www.truck-camper.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa łóżek polowych i taboretów polowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sprawa 12/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1Wymagania dotyczące naprawy oraz zakres prac naprawczych: Łóżko polowe składane - metalowe WP5-2 Zakres naprawy: 1)demontaż starego leżyska, sprężyn i drucianych zaczepów; 2)prostowanie, spawanie i uzupełnianie elementów metalowych, połączeniowych (nity, grzebienie) - w elementach, które wymagają tego typu prac 3)usunięcie starej farby z elementów metalowych i przygotowanie powierzchni do lakierowania metodą strumieniowo-ścierną z użyciem śrutu stalowego; 4)malowanie elementów metalowych metodą proszkową na kolor khaki i wypalanie w piecu lakierniczym (polimeryzacja piecowa), 5)montaż nowego leżyska - materaca: 6)leżysko-materac wymienny o wymiarach i technicznych rozwiązaniach umożliwiających zastosowanie do stelaża składanego łóżka wojskowego polowego, 7)mocowanie do stelaża za pomocą sznurowania linką elastyczną pod spodem łóżka, 8)leżysko musi spełniać jednocześnie funkcję materaca, 9)możliwość czyszczenia za pomocą chemicznych środków piorących, 10)materac powinien posiadać odpowiednie wycięcia w miejscach składania stelaża w celu uniknięcia przetarcia lub przerwania leżyska w pozycji złożonej Wymogi dotyczące materiałów, z których powinny być wykonane leżyska: 1)zewnętrzna powłoka - tkanina poliestrowa powlekana PCV - koloru khaki; 2)tkanina, z której jest wykonany materac winna posiadać pozytywną ocenę co do higieniczności wyrobu (atest); 3)sznur linka elastyczna 06-8 mm w kolorze ciemnym o wytrzymałości przenoszącej obciążenia użytkowe min. 200kg (certyfikat wytwórcy), końcówki zabezpieczone odkuwkami ze stali nierdzewnej lub tworzywem, długość umożliwiająca swobodną regulację napięcia leżyska; a)otwory wyłogów leżyska zabezpieczone oczkami metalowymi ze stali nierdzewnej lub innymi wyrobami metali nieżelaznych odpornych na korozję i średnicach umożliwiających sznurowanie; b)część stanowiąca materac (wnętrze wkładu) wykonane z pianki poliuretanowej o grubości 20 mm i gęstości min. T-25 Egzemplarz wzorcowy do obejrzenia i zwymiarowania znajduje się u Zamawiającego (ul. Nieświeska 54/56). Taboret polowy składany na metalowej podstawie WP5-7 Zakres naprawy: a)prostowanie, spawanie elementów metalowych ( w sprzęcie wymagającym tego typu napraw); b)usunięcie starej farby z elementów metalowych i przygotowanie powierzchni do lakierowania metodą strumieniowo-ścierną z użyciem śrutu stalowego; c)malowanie elementów metalowych metodą proszkową na kolor khaki i wypalanie w piecu lakierniczym (polimeryzacja piecowa); d)montaż nowego kompletnego siedziska brezentowego odpowiedniego do wzoru stelaża e)montaż kompletnego siedziska brezentowego BPT mocowanie do stelaża za pomocą sznurowania linką pod spodem f)siedzisko z tkaniny brezentowej BPT - impregnowana, przeciwgnilna i wodoodporna w kolorze khaki - konieczny certyfikat wytwórcy (duża wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie - 230 da/N- (potwierdzona w certyfikacie wytwórcy); g)sznur - linka 06-8 mm w kolorze ciemnym o wytrzymałości przenoszącej obciążenia użytkowe min. 200 kg (certyfikat wytwórcy), końcówki zabezpieczone odkuwkami ze stali nierdzewnej lub tworzywem, długość umożliwiająca swobodną regulację napięcia siedziska; h)otwory wyłogów siedziska zabezpieczone oczkami metalowymi ze stali nierdzewnej lub innymi wyrobami metali nieżelaznych odpornych na korozję i średnicach umożliwiających sznurowanie; i)siedziska na obrzeżach obszyte taśmą koloru khaki zachodzącą od góry i dołu od 15 mm do 20 mm na siedzisko ; j)nici poliestrowe stosowane do wszywania taśmy o dużej wytrzymałości na zrywanie, nie mniej niż 70 da/N w kolorze khaki; k)egzemplarz wzorcowy do obejrzenia i zwymiarowania znajduje się u Zamawiającego. 2.Dodatkowe wymagania: 1)Sprzęt musi być oznakowany trwałym znakiem numeru katalogowego (WP5-7/17 taborety, WP5-2/17 - łóżka) czcionką wielkości ok. 15 mm, na wewnętrznej stronie jednej z ram pod siedziskiem/leżyskiem (wymagana naklejka). 2)Sprzęt po naprawie winien spełniać wymagania w zakresie wytrzymałości oraz bezpieczeństwa użytkowania 3)Sprzęt stanowiący przedmiot umowy będzie odbierany i dostarczony po naprawie przez wykonawcę i na jego koszt 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art.34 ust 5 ustawy Pzp do dnia 15.12.2017 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i ustalonych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa naprawy sprzętu polowego z zamówienia podstawowego jak i identycznego sprzętu objętego prawem opcji będzie taka sama (pod rygorem odrzucenia oferty) w ilościach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości oraz rodzaj wyposażenia meblowego przeznaczonego do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. Wykonawca celem spełnienia warunku zatrudnienia osób na umowę o prace, oświadczy - w załączniku nr 9 do SIWZ że zatrudnia minimum dwie osoby na umowę o pracę, wykonujące czynności związane z naprawą łóżek polowych i taboretów polowych, Wymagania dotyczące pracowników: 2)Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujących czynności związane z realizacją naprawy łóżek polowych i taboretów polowych będą w okresie realizacji usług zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3, podpunkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 4)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wybrane spośród wskazanych poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3, podpunkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający odstąpi od umowy z winy wykonawcy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6)Zgodnie z treścią art. 22 d ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VIII i IX niniejszej SIWZ, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50850000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT266500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Z.P. TRUCK-CAMPER Robert Urbaniak, info@truck-camper.pl, ul. Słowackiego 10, 98-300 , Wieluń, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327795.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327795.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356577.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.