eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawyPN/84/ZP/D/2011 dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM- CSW w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Łódź: Nr sprawy: PN/84/ZP/D/2011 dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM- CSW w Łodzi
Numer ogłoszenia: 83875 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: PN/84/ZP/D/2011 dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM- CSW w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 14 Pakietów, spełniającego parametry graniczne sprecyzowane w załączniku nr 3 Parametry techniczne sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.31.00-0, 33.19.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 2 dostawy sprzętu medycznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1(zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VI). Formularz Asortymentowo - Cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdziale II pkt. 1-2 SIWZ: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896), tj.: w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych: wpis do rejestru wyrobów medycznych, a w przypadku niezakończonej procedury rejestracyjnej: zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (z potwierdzeniem jego złożenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), deklaracja zgodności oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, która uczestniczyła w ocenie zgodności; w odniesieniu do wyrobów medycznych nie objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych: deklaracja zgodności oraz jeśli w ocenie zgodności uczestniczyła jednostka notyfikowana - certyfikat tej jednostki notyfikowanej. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą. Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w języku polskim - ze zdjęciami, w których zawarte będą podstawowe informacje nt. parametrów techniczno-konstrukcyjnych, oferowanych kolorów itp. potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty FMI na nośniku elektronicznym CD, DVD. dokumenty dodatkowe: Pakiet nr. 14 - oświadczenie, że sprzęt jest zgodny pod względem fachowym i sanitarnym z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 02.02.2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U nr 31 z 2011 r.) Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr 3 Parametry techniczne sprzętu medycznego. Szczegółowe informacje na temat oferowanego sprzętu (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3. Warunki gwarancji i serwisu wg załącznika nr 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy, po uprzednich obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od produktu objętego umową; zmiana przepisów prawa. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90 - 549 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90 - 549 Łódź - kancelaria ogólna Szpitala - w godz. od 8:00 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierze Ciśnieniomierz automatyczny Dane techniczne: Wyświetlacz: LCD Metoda pomiaru: oscylometryczna Miejsce pomiaru: ramię Mankiet: miękki mankiet naramienny Zakres pomiaru: ciśnienie: 0 - 299 mmHg (0 - 39.9 kPa); tętno: 40 - 180 na min Dokładność: ciśnienie: + - 3 mmHg (0.4 kPa); tętno: + - 5% Wskaźnik LCD: ciśnienie: 3 cyfry mmHg lub kPa; tętno: 3 cyfry; symbole: Memory średnia wartość IHB Tętno Słaba bateria, etc. Nadmuchiwanie: automatyczne Wypuszczanie powietrza: automatyczne (przez zawór powietrza) Akcesoria: mankiet, baterie, instrukcja Ciśnieniomierz półautomatyczny Dane techniczne: wyświetlacz: duży, czytelny LCD metoda pomiaru: oscylometryczna zakres pomiaru ciśnienia: 0 - 299 mmHg dokładność pomiaru ciśnienia: + - 3 mmHg zakres pomiaru tętna: 40 - 180 namin dokładność pomiaru tętna: + - 5% pomiaru pompowanie: ręczne przyciskowy zawór uwalniania powietrza Ciśnieniomierz zegarowy Dane techniczne: w skład zestawu wchodzą: manometr, gruszka z zaworem wlotu, mankiet, zawór zwalniający zakres: 0 - 300 mmHg podziałka co 2 mmHg błąd odczytu + - 1 mmHg dokładność pomiaru + - 3 mmHg metoda pomiarowa osłuchowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr bezdotykowy Zakres temperatury pracy: 10 st.C - 40 st.C (50 - 140 F) Dokładność: + -0.3 st.C (0.54 F).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytator silikonowy Zestaw zawiera: po 1 masce nr 5;4, 1 zastawkę pacjenta 1 worek resuscytacyjny 1 rezerwuar tlenu i przewód tlenowy Zestaw umieszczony jest w plastikowej walizce. Objętość pojedynczego ucisku: jedna ręką 900 ml Objętość rezerwuaru: 2500 ml Objętość resuscytatora: 1700 ml Łącznik pacjenta: OD 22 ml dla mężczyzn (ISO) Zastawka nadciśnieniowa: 60 cm H2O ID: 15 mm dla kobiet (ISO) Oporność przepływu wydechowego: 2.2 cm H2O przy 50l na min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop światłowodowy Wymiary łyżek - 1, 2, 3, i 4 Materiał - Stal nierdzewna Zasilanie bateryjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga lekarska - Obciążenie maksymalne: 60 150 kg - Dokładność odczytu: 20 50 g - Zakres tary: -150 kg - Zasilanie: 230V AC, 50Hz 11V AC i akumulatorowe - Wyświetlacz: LCD (z podświetleniem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek inwalidzki Standardowy wózek inwalidzki ze stali chromowo-molibdenowej, składany krzyżakowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.00-0, 33.19.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kołnierze ortopedyczne - wyprofilowany do kształtów głowy, - wyprodukowany z pianki poliuretanowej - przenikalny dla promieni RTG, CT, MRI (nie wymaga zdejmowania do badań), - zapinany na taśmę - pokryty bawełną,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stetoskop typu Littmann Nierdzewna, stalowa głowica Pojedyncze światło przewodu Opatentowana membrana dwutonowa pozwala osłuchiwać zarówno nisko- jak i wysokoczęstotliwościowe tony po dowolnej stronie głowicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośnik taśmowo - rolkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parawan lekarski jednoskrzydłowy na kółkach - szkielet metalowy, lakierowany - szerokość 1000 mm ? 10 % - wysokość 1600 mm ? 10 % - zasłona z tkaniny bawełnianej ( prosimy o podanie kolorystyki ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy + pompa - wysokość 6,5 cm - wymiary dostosowane do leża łóżka 200 x 90 cm - wytrzymałość mechaniczna < 130 kg - materac dwukomorowy - przewody do połączenia z pompą o średnicy 6,5 mm - zakres utrzymywanego w materacu ciśnienia 35 - 95 mmHg - wydajność pompy 4,5 l na min. - pokrętło płynnej regulacji zakresu ciśnienia - zasilanie pompy 230 V 50 Hz - wyposażenie dodatkowe: zestaw naprawczy ( łatki + klej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Swana Ganza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory monitor przystosowany do pracy w standardowej sieci Ethernet, modułowa budowa systemu - moduły parametrowe wymienialne przez użytkownika bez udziału serwisu komunikacja moduły - jednostka centralna poprzez złącze podczerwieni, kolorowy, zintegrowany w jednej obudowie z jednostką centralną i miejscami parkingowymi na moduły, ekran LCD TFT o przekątnej co najmniej 12 ilość kanałów dynamicznych min. 8 komunikacja z użytkownikiem w języku polskim przyciski szybkiego dostępu do menu obsługi poszczególnych mierzonych parametrów na obudowach ich modułów pomiarowych trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich mierzonych parametrów min. 96 - godz. zapamiętywanie krzywych dynamicznych w czasie rzeczywistym min. 1 godz. zapamiętywanie odcinków krzywych dynamicznych związanych z sytuacjami alarmowymi - min. 100 odcinków funkcja obliczeń: termodynamicznych, dawkowania leków (kalkulator lekowy), parametrów nerkowych zasilanie monitora 230 V/50 Hz wbudowane zasilanie akumulatorowe na co najmniej 1 godzinę pracy statyw na kółkach z dwoma koszykami na akcesoria możliwość rozbudowy systemu o moduły: inwazyjnego pomiaru ciśnienia, pomiaru gazów anestetycznych, nieinwazyjnego pomiaru rzutu minutowego, inwazyjnego pomiaru rzutu minutowego 7 - odprowadzenie EKG - moduł wyposażony w przewód EKG z 5 końcówkami pomiar częstości pracy serca w zakresie co najmniej 20 do 250 B/min; pomiar częstości oddechu w zakresie co najmniej od 6 do 120 R/min analiza odchylenia odcinka ST; analiza arytmii - ilość wykonywanych kategorii zaburzeń rytmu min. 10 ustawienie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego tryb pracy ręczny; tryb pracy automatyczny - odstępy pomiarowe co najmniej od 3 do 360 minut mankiet średni dla dorosłych przewód łączący mankiet z modułem czujnik pomiarowy dla dorosłych na palec wyświetlanie wartości temperatur w dwóch punktach ciała; wyświetlanie wartości temperatury różnicowej czujnik temperatury powierzchniowy i centralny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózki do przewożenia zwłok odpowiadają wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 02.02.2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U nr 31 z 2011 r.) metalowy szkielet lakierowany proszkowo; przykrycie wózka ze stali kwasoodpornej regulacja wysokości wózka zdejmowane leże służące jako nosze 4 kółka jezdne w tym 2 z blokadą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.