eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Toruń: Ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego.
Numer ogłoszenia: 8385 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239815 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynków Urzędu Miasta Torunia, ochrona w formie monitorowania systemu sygnalizacji włamania oraz konserwacja i obsługa awaryjna systemu alarmowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: A.Ochrona fizyczna osób i mienia wykonywana w niżej wymienionych w budynkach: 1)budynek ul.Wały gen.Sikorskiego 8-ochrona całodobowa (stanowisko jednoosobowe), prowadzona przez 7 dni w tygodniu; 2)budynek ul.Grudziądzka 126 b-ochrona całodobowa (stanowisko jednoosobowe),prowadzona przez 7 dni w tygodniu; 3)budynek ul. Batorego 38/40 - ochrona całodobowa (stanowisko jednoosobowe),prowadzona przez 7 dni w tygodniu; 4)budynek ul.Bydgoska 5 - ochrona od poniedziałku do piątku w godz.7:30 - 17:00 oraz w soboty od godz.8:00 do 16:00 -ochrona realizowana w czasie przeprowadzanych uroczystości ślubnych ( stanowisko jednoosobowe); 5)budynek ul.Fałata 39 -ochrona od poniedziałku do piątku w godz.7:00 - 19:00 począwszy od 15.01.2014 r. B.Ochrona w formie monitorowania wraz z systemem sygnalizacji (powiadamiania) o zaistniałym włamaniu oraz równolegle działającym systemem informującym o zagrożeniu pożarowym a także konserwacja i obsługa awaryjna wskazanych wyżej systemów alarmowych, w niżej wymienionych budynkach UMT: 1)przy ul.Wały gen.Sikorskiego 8 (system antywłamaniowy w pomieszczeniach Punktu Informacyjnego UMT oraz Biura Toruńskiego Centrum Miasta); 2) przy ul.Wały gen.Sikorskiego 10 - cały budynek; 3) przy ul.Wały gen. Sikorskiego 12 - cały budynek; 4) przy ul.Wały gen. Sikorskiego 25 - cały budynek; 5) przy ul.Podmurnej 2/2A - cały budynek; 6) przy ul.Podmurnej 60 - cały budynek; 7) przy ul.Bydgoskiej 5 - cały budynek; 8) przy ul.Grudziądzkiej 126 b - cały budynek; 9) przy ul.Legionów 220 - cały budynek; 10)przy ul.Podmurnej 74 - cały budynek (ochrona do dnia 15.01.2014 r.); 11)przy ul.Poznańskiej 52 (PIUM); 12)przy ul.Dziewulskiego 38 (PIUM); 13)przy ul.Fałata 39 - cały budynek. Obowiązki i zadania pracowników ochrony (Wykonawcy): 1)wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom, a także przechowywanie kluczy po ich zdaniu; 2)wydawanie ( i przyjmowanie do przechowania) dokumentów i kluczy do samochodów służbowych; 3)prowadzenie książki ewidencji kluczy,tj.wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze w odpowiedniej książce oraz żądanie potwierdzenia pobrania-zdania kluczy, poprzez złożenie czytelnego podpisu; 4)obsługa szatni - dot. budynków wymienionych w pkt.1 ppkt.1 i 4( ppkt 4 tylko w soboty); 5)dokonywanie systematycznych obchodów pomieszczeń, korytarzy, holi i budynków - wewnątrz budynków, wokół budynków; 6)informowanie interesantów o miejscu urzędowania właściwego wydziału/biura; 7)wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonywanie usług ochronnych, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 8)zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu łącznie z zatrzymaniem osoby- osób powodujących ww zakłócenia; 9)zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianego obiektu; 10)ochrona przed zaborem, zniszczeniem,uszkodzeniem dokumentów i mienia Urzędu; 11)ochrona przed włamaniem, kradzieżą,napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu; 12)niezwłoczne powiadamianie Policji,Straży Miejskiej o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb; 13)ochrona obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych; 14)kontrola osób wchodzących na teren ochranianego obiektu; 15)nie dopuszczanie do wejścia na teren ochranianego obiektu osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; 16)nie dopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu ochranianego broni, alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu i zdrowiu; 17)prowadzenie niezbędnej dokumentacji służbowej książki dyżurów w której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony oraz dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego; 18)umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenia ich kopii; 19)składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; 20)w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy; 21)współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; 22)pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego; 23)w razie nieszczęśliwego wypadku wezwanie Pogotowia Ratunkowego; 24)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, przeciwpożarową) oraz informowanie o zaistniałym fakcie pracowników Referatu Administracyjnego; 25)okazjonalne udzielanie pomocy interesantom (np. przy transporcie osoby niepełnosprawnej), o ile nie wpływa to na stan ochrony obiektu; 26)przestrzeganie instrukcji p.pożarowej i BHP oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 27)zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy; 28)otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do ochranianych budynków. Wykonawca zobowiązany jest do:1.dysponowania zmotoryzowaną grupą interwencyjną, której czas reakcji nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu telefonicznego zgłoszenia w ciągu dnia i nie dłuższy niż 10 minut w godzinach nocnych tj. od 22:00 do 6:00; 2.dysponowania Alarmowym Centrum Odbiorczym do przyjmowania sygnału alarmowego; 3.wyposażenia pracowników ochrony w niezależne środki łączności bezprzewodowej (np. radiowej) między centrum kierowania, grupami interwencyjnymi i służbami dozoru na chronionym obiekcie; 4.wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy pracowników ochrony fizycznej (wymagane poświadczenie o niekaralności i dobrej kondycji zdrowotnej); 5.zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy tzn. wyznaczenia pracownika (pracowników) ochrony fizycznej posiadającego licencję drugiego stopnia, odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespołem; 6.zapewnienia pracownikom ochrony jednolitego umundurowania oraz imiennych identyfikatorów; 7.sporządzenia imiennego wykazu pracowników (wraz z numerem licencji) realizujących przedmiot zamówienia oraz informowania Zamawiającego o planowanej zmianie personalnej; 8.konserwacji i naprawy systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenia chronionych osób i mienia; 9.utrzymywania systemu alarmowego w ciągłej gotowości niezawodnej pracy w okresie trwania umowy poprzez wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz bezpośrednie usuwanie uszkodzeń w instalacji i urządzeniach; 10.prowadzenia monitorowania sygnałów zakodowanych informacji wysyłanych z systemu alarmowego w chronionych obiektach; 11.monitorowania sygnałów które obejmuje wyświetlanie i zapisywanie historii zdarzeń informacji przychodzących z systemu alarmowego zamontowanego w chronionych obiektach; 12.powiadamiania Zamawiającego w razie uzyskania informacji o uszkodzeniu linii przekazu sygnału alarmowego lub lokalnego systemu sygnalizacji włamania, o zaistniałym zdarzeniu i objęcie chronionego obiektu doraźnym dozorem do czasu przyjazdu przedstawiciela Zamawiającego; 13.zainstalowania w istniejących systemach alarmowych komunikacji poprzez nadajniki GPRS; 14.Zamawiający zobowiązany jest do stawienia się w chronionym obiekcie od powiadomienia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Dalsze decyzje w sprawie ochrony należą do Zamawiającego. 15.Jeżeli w ciągu 1 godziny nie udałoby się powiadomić Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu,Wykonawca zabezpieczy obiekt doraźnym dozorem fizycznym, za odrębnym wynagrodzeniem, wg stawki maksymalnie 10,00zł netto za 1 roboczogodzinę pracownika ochrony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA TAURUS s.c. 87-140 Chełmża, ul. Piotra Skargi 13, ul. Piotra Skargi 13, 87-140 87-140 Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 504065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442558,98

  • Oferta z najniższą ceną: 442558,98 / Oferta z najwyższą ceną: 726050,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.