eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowanie i konserwacja elektronicznego systemu antywłamaniowego w budynku Urzędu Skarbowego w Pruszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Pruszków: usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowanie i konserwacja elektronicznego systemu antywłamaniowego w budynku Urzędu Skarbowego w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 83802 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pruszkowie , ul. Stanisława Staszica 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7380701, faks 022 7599102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usPruszkow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowanie i konserwacja elektronicznego systemu antywłamaniowego w budynku Urzędu Skarbowego w Pruszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest: -usługa całodobowej ochrony fizycznej osób oraz mienia Urzędu Skarbowego w Pruszkowie, -monitorowanie i konserwacja elektronicznego systemu antywłamaniowego. Usługa ochrony fizycznej osób oraz mienia prowadzona będzie w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pruszkowie, zlokalizowanej w południowo - zachodniej części miasta Pruszkowa przy ulicy Staszica 1. Biurowiec liczy 8 kondygnacji 6389 m2 powierzchni, z czego Urząd zajmuje I, II i III piętro oraz część parteru , co stanowi około 3000 m2 powierzchni Na trzech piętrach rozmieszczone są pokoje biurowe. Na parterze znajdują się: sala obsługi interesantów, archiwa, pomieszczenia pomocnicze i bufet pracowniczy. Wszystkie okna na parterze są okratowane. W budynku funkcjonuje elektroniczny system antywłamaniowy i p. poż. W budynku oprócz urzędu znajdują się również inne firmy. Przedmiot zamówienia dotyczy ochrony osób i mienia oraz konserwacji i monitorowania elektronicznego systemu antywłamaniowego tylko na terenie stanowiącym własność Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, e)złożą formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami i zaświadczeniami oraz parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. f) spełniają określone ustawą oraz niniejszą SIWZ wymagania. Co oznacza, że Wykonawca musi spełniać następujące warunki: prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie osób i mienia. dysponuje personelem w ilości: - 5 osób posiadających licencję I stopnia - 1 osoby posiadającej licencję II stopnia - 1 osoby posiadającej licencję I stopnia zabezpieczenia technicznego wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości minimum 120 tys. brutto każde. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu. 6.Wykaz pracowników, którzy będą wykonywać bezpośrednio ochronę fizyczną Urzędu Skarbowego w Pruszkowie, obsługiwać centrum monitoringu oraz dokonywać konserwacji tj: - 5 osób posiadających licencję I stopnia - 1 osoba posiadająca licencję II stopnia - 1 osoba posiadająca licencję I stopnia zabezpieczenia technicznego 7.Licencje pracownika ochrony pierwszego lub drugiego stopnia pracowników, którzy będą wykonywać bezpośrednio ochronę fizyczną w Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie, obsługiwać centrum monitoringu oraz dokonywać konserwacji. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 100.000 zł. Jeżeli dokument ubezpieczenia nie będzie obejmował całego okresu wykonywania zamówienia, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązuje się do przedłużenia jego ważności. 9.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 10.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki zawarte w pkt 5 i 8 wykonawcy mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki zawarte w pkt 1-4 oraz 6 i 7 wykonawcy potwierdzają prze z złożenie osobnych dokumentów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPruszkow/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Pruszkowie ul. Staszica 1 05-800 Pruszkow I p.pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Pruszkowie ul. Staszica 1 05-800 Pruszkow I p.pokój 102 lub 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.