eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługi poligraficzne w III kwartale 2013 r. na potrzeby wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Stalowa Wola: Usługi poligraficzne w III kwartale 2013 r. na potrzeby wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 83121 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne w III kwartale 2013 r. na potrzeby wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegająca na druku wydawnictw książkowych oraz materiałów promocyjnych do wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli w III kw. (słownie: trzeci kwartał) 2013 r., wg poniższego zestawienia: A) KSIĄŻKA Żyd, mój sąsiad. Dialog kultur w przedwojennym Rozwadowie, nakład: 400 egz. (czterysta), termin wykonania: 14 dni od dnia przekazania plików, B) PLAKAT do wystawy Wzorowe miasto: Stalowa Wola - wystawa jubileuszowa na 75-lecie miasta, nakład: 200 szt. (dwieście), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików, C) ZAPROSZENIE do wystawy Wzorowe miasto: Stalowa Wola - wystawa jubileuszowa na 75-lecie miasta, nakład: 1350 szt. (tysiąc trzysta pięćdziesiąt), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików, D) PLAKAT do wystawy Adam Stalony-Dobrzański. Witraże, nakład: 200 szt. (dwieście), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików, E) ZAPROSZENIE do wystawy Adam Stalony-Dobrzański. Witraże, nakład: 1350 szt. (tysiąc trzysta pięćdziesiąt), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików, F) ULOTKA z ofertą edukacyjną do wystaw (III/IV Kwartał 2013 r.), nakład: 500 szt. (pięćset), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików, G) PLAKAT promujący wystawy w okresie wakacyjnym, nakład: 200 szt. (dwieście), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików, H) PAKIET edukacyjny E-grosik, nakład: 3000 szt. (trzy tysiące), termin wykonania: 5 dni od dnia przekazania plików. Na pisemną prośbę Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wydruku próbnego i dostarczenia go do ostatecznej korekty do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem całości zamówienia. Przez wydruk próbny Zamawiający rozumie wydruk tzw. PROOF min. 2 strony w przypadku katalogu oraz min. 1 strony w przypadku druków ulotnych (np. plakat, zaproszenie, ulotka). Zamawiający wymaga również, aby po wykonaniu wydruku próbnego, ale przed realizacją całości zamówienia osoba, która z ramienia Wykonawcy będzie pilotować realizację zamówienia przybyła do siedziby Zamawiającego celem omówienia ewentualnych korekt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć poszczególne druki składające się na przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż określonym SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia nakładu w odniesieniu do poszczególnych pozycji wymienionych w przedmiocie przyszłej umowy do 50 % ich wartości (zakresu SIWZ). Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia uzupełniającego z uwzględnieniem ponownego wykorzystania posiadanych przez Wykonawcę matryc drukarskich. Wymienione sytuacje będą możliwe przy zastosowaniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych oraz większego od przewidywanego zainteresowania wystawami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Oferenci powinni dołączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu, wg ZAŁĄCZNIKA nr 6 do SIWZ: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE OFERENTA - Wykaz ważniejszych usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem rodzaju wykonanej usługi, przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, oraz dat wykonania. Na potwierdzenie autentyczności przedstawionych informacji Oferent może załączyć dokument potwierdzający, że te usługi poligraficzne zostały wykonane należycie, np.: referencje, protokoły odbioru. Ponadto Oferent musi dołączyć do oferty min. 1 próbkę publikacji: z reprodukcjami dzieł sztuki, która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta (np.: katalog lub album). Każdy z członków komisji będzie badał jakość wykonania publikacji: m.in. spasowanie warstw druku - ocena tzw. błędu pasowania przez co Zamawiający rozumie ocenę jakości nałożenia poszczególnych warstw kolorów. Zamawiający zastrzega możliwość uszkodzenia próbki publikacji podczas badania jakości

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oferent powinien dołączyć do oferty min. 1 próbkę publikacji: z reprodukcjami dzieł sztuki, która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta, np.: katalog lub album

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość załączonej do oferty próbki katalogu lub albumu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku zmian w planie wystaw lub zmniejszenia środków finansowych w budżetach wystaw, c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia nakładu w odniesieniu do poszczególnych pozycji wymienionych w przedmiocie umowy (do 50% ich wartości). Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia uzupełniającego z uwzględnieniem ponownego wykorzystania posiadanych przez Wykonawcę matryc drukarskich, d) Sytuacja wymienione w lit. c), będą możliwe przy zastosowaniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych oraz większego od przewidywanego zainteresowania wystawami. e) Zwiększenia wynagrodzenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpią niezależne od Wykonawcy zdarzenia, mające wpływ na koszty produkcji (np. zmiana parametrów technicznych zlecenia). Zwiększenie wartości przedmiotu umowy może nastąpić do wysokości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (ogłoszonej w trakcie otwarcia ofert). f) Zamawiający, w związku z realizowaniem Planu Wystaw, zastrzega sobie możliwość do zmiany terminu realizacji poszczególnych pozycji wydawniczych (przesunięcia w przyszłość) określonych w & 1 niniejszej SIWZ o nie więcej jednak niż o 30 dni roboczych. g) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku waloryzacji lub zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy. h) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.