eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Repki › Urządzenie centrum wsi Ostrowiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 83087 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Repki: Urządzenie centrum wsi Ostrowiec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48785


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki, krajowy numer identyfikacyjny 71158205500000, ul. ul. Parkowa  7, 08-307   Repki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 875 029, faks 257 875 066, e-mail gminarepki@list.pl
Adres strony internetowej (URL): www.repki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Urządzenie centrum wsi Ostrowiec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

In.G.km.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Urządzenie centrum wsi Ostrowiec Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 1. Rozebranie rynien dachowych , rur spustowych , obróbek blacharskich; 2. Rozbiórka pokrycia dachu z eternitu falistego ; 3. Rozbiórka łacenia dachu; 4. Rozbiórka starych parapetów z blachy - zewnętrznych; 5. Rozbiórka wiązarów dachowych drewnianych; 6. Rozbiórka podsufitki z płyty pilśniowej; 7. Rozbiórka ścian szczytowych poddasza z cegły; 8. Rozbiórka ścian zewnętrznych dobudówki; 9. Rozbiórka podium sceny z drewna; 10. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych; 11. Wykucie w ścianie otworów na drzwi; 12. Rozbiórka ścianek działowych gr. 12 cm; 13. Rozbiórka podłogi z desek na legarach; 2) Roboty budowlane remontowe wewnętrzne 1. Wykonanie podsufitki na ruszcie z płyt GK gr. 12 mm; 2. Ocieplenie poddasza wełną mineralną grub. 20 cm w izolacji z folii PCV; 3. Zamurowanie otworów drzwiowych gazobetonem; 4. Uzupełnienie tynków cem.-wap. kat. III po zamurowanych otworach; 5. Wykonanie posadzki z terakoty gres na kleju z fugowaniem i cokolikami; 6. Obsadzenie drzwi wewn. z PCV w WC i na zapleczu sali ; 7. Wymurowanie ścianek działowych dla proj. WC z gazobetonu grub. 12 cm; 8. Wykonanie tynków cem.-wap. kat. III proj. ścianek działowych; 9. Wykonanie glazury na ściankach działowych w proj. WC z oblistwowaniem; 10. Montaż parapetów wewn. z konglomeratu marmurkowego; 11. Zeskrobanie ze ścian starej farby z przygotowaniem podłoża pod malowanie; 12. Wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów pod malowanie; 13. Zagruntowanie powierzchni ścian, sufitów i posadzek gruntem; 14. Malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną akrylową 2-krotnie; 15. Wykonanie lamperii ścian wys. 1,50 m z tynku żywicznego; 16. Wykonanie wentylacji WC i sali rurami Spiro; 17. Montaż wywiewek dachowych z WC - systemowych; 18. Podsypka piaskowa pod posadzki gr. 30 cm z zagęszczeniem; 19. Wykonanie podłoża betonowego pod posadzki gr. 10 cm - beton B-15; 20. Izolacja posadzek styropianem posadzkowym grub. 5 cm; 21. Wykonanie izolacji styropianu posadzkowego folią budowlaną 2x; 22. Posadzka betonowa grub. 5 cm zbrojona siatką stalową pod terakotę; 3) Wykonanie konstrukcji dachu i pokrycia dachowego 1. Montaż rynien dachowych PCV o śr. 120 mm; 2. Montaż rur spustowych PCV o śr. 90 mm; 3. Wykonanie więźby dachowej z wiązarów kratowych deskowych ażurowych; 4. Wykonanie łacenia dachu pod pokrycie blachodachówką; 5. Wykonanie wiatroizolacji z folii paroprzepuszczalnej; 6. Pokrycie dachu blachodachówką; 7. Montaż gąsiorów z blachy powlekanej; 8. Wykonanie obróbek blacharskich, okapów, wiatrownic z blachy powlekanej; 9. Wykonanie podbitki okapu i wiatrownic z blachy powlekanej na ruszcie; 10. Wykonanie wieńca żelbetowego o wym. 25x25 cm - obwodowego; 11. Przygotowanie i montaż zbrojenia dla wieńca żelbetowego; 4) Wykonanie elewacji i elementów zewnętrznych 1. Wymurowanie szczytów budynku nad wieńcem z gazobetonu gr. 24 cm; 2. Montaż okien PCV i drzwi zewn. Al (ciepłych) z okuciami; Docieplenie ścian elewacji budynku styropianem gr. 5 cm - przyklejenie płyt styropianowych; 3. Docieplenie ościeży budynku styropianem gr. 3 cm - przyklejenie płyt styropianowych ; 4. Przymocowanie płyt styropianowych do ścian dyblami plastikowymi; 5. Przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach i ościeżach ; 6. Montaż listew startowych; 7. Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym; 8. Wykonanie tynków elewacyjnych silikonowych; 9. Tynk żywiczny kamyczkowy na cokole budynku; 10. Opaska wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm + obrzeża bet. szer. 60 cm; 11. Montaż parapetów zewn. okiennych z blachy powlekanej; 12. Montaż daszków aluminiowych nad wejściami z pokryciem płytami poliwęglanowymi; 5) Wykonanie utwardzenia terenu 1. Wykonanie korytowania , warstwy odsączającej z piasku, podłoża betonowego pod nawierzchnię z kostki betonowej; 2. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm; 3. Wykonanie krawężników betonowych drogowych na ławie betonowej; 4. Wykonanie ogrodzenia frontowego z siatki na fundamencie i cokole betonowym; 5. Montaż bramy szer. 4 m wraz z furtką szer. 1,0 m; 6) Dostawa wyposażenia świetlicy 7) Wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej). Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiar robót - Załącznik nr 8a do SIWZ; wykaz wyposażenia- Załącznik nr 8b do SIWZ; opis techniczny - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Miejsce realizacji robót a) Ostrowiec, gmina Repki - Działka nr 183/2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45410000-4, 45311200-2, 45311200-2, 45315100-9, 45332400-7, 45332300-6, 45410000-4, 39200000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT230955.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi budowlane Marek Siuchta,  ,  Ruchna 58,  08-307,  Węgrów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260379,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194649,96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 407286,07
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.