eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Turek: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 83046 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39764 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA SYSTEMU WENTYLACJI MIEJSKIEJ PŁYWALNI W TURKU- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, INSPEKTORA NADZORU BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ ORAZ INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (branży budowlanej) w następującym zakresie: 7. Roboty budowlano - montażowe I/I Renowacja elewacji: - docieplenie ściany zachodniej, wschodniej i południowej budynku styropianem gr. 12 cm, = 0,039 W/mK - ok. 1316,30 m2, docieplenie ściany południowej (podcienie) styropianem gr. 15 cm, =0,039 W/mK -ok. 72,00 m2, docieplenie ściany zachodniej (cokół) styropianem gr. 13 cm, = 0,039 W/mK - ok. 35,25 m2, - zamurowanie okien - ok. 221,24 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna nieotwieralne U=1,1 W/m2K - ok. 92,4 m2, wymiana stolarki okiennej - stolarka okienna PCV (ściana południowa) okna uchylne U=1,1 W/m2K - ok. 12,24 m2, - obróbki blacharskie - ok. 279,05 m2. I/II Montaż sufitu podwieszanego: - wymiana istniejącego sufitu podwieszanego na sufit z płyt z poliwęglanu dwukomorowego -ok. 854,40 m2 - wraz z montażem konstrukcji z drewna klejonego klasy GL30 - dźwigary o przekroju 62x15cm w odstępie co 6m - płatwie 18x18 klasy GL30 oraz konstrukcji stalowej do połączenia konstrukcji drewnianej z dźwigarami pływalni. Zadanie 2: Inspektor Nadzoru (branża instalacyjno-sanitarna) w następującym zakresie: I Zmiana sposobu wentylacji I-I Instalacja mechaniczna nawiewno-wywiewna: - centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna (Dan 12/24 XWP Dan - Poltherm z automatyką)- z pompą ciepła i nagrzewnicą - typ centrali i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty, - montaż przewodów wentylacyjnych, - montaż armatury dla instalacji wentylacji, nadbudowa czerpni powietrza, demontaż przewodów wentylacyjnych, demontaż i ponowny montaż centrali nawiewno-wywiewnej NW2 oraz centrali nawiewnej N3. I-II Instalacja pompy ciepła: - pompa ciepła składająca się z dwóch jednostek typu 61AF 045 0252-B Carrier wraz z kompletną armaturą -typ pompy ciepła i producent zostanie wpisany do umowy po wyborze Wykonawcy wg jego oferty. Zadanie 3: Inspektor Nadzoru (branży elektrycznej) w następującym zakresie: I Instalacje elektryczne: - instalacja oświetlenia basenu, instalacja gniazd w pomieszczeniu ratownika, instalacja zasilania pomp ciepła, instalacja zasilania central wentylacyjnych, roboty demontażowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1. PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ, - ZADANIE 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BĄKU Budownictwo Ogólne, Łukasz Bąk, Ul. 11 Listopada 33/49, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24415,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: EŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY INSTALACYJNO-SANITARNEJ - ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BĄKU Budownictwo Ogólne, Łukasz Bąk, Ul. 11 Listopada 33/49, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24415,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 3. PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - ZADANIE NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. Elektropomiar, Ul. Bolesława Chrobrego 10, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15313,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.